اطلاعات جالب و مفيد سرگرمي و اطلاعات عمومي

اگر شما هم جزو افراد بد عكس هستيد ، حتما بخوانيد

بعضي از افراد هستند كه در تمام عكس ها زشت مي افتند، اصلاً هم مهم نیست چقدر تلاش می‌کنند که فیگور قشنگی بگیرند. اگر شما هم جزو اين گروه هستيد با ما در 7 گنج همراه شويد و ادامه مطلب را بخوانيد...
تقویم فارسی اندروید
بعضي از افراد هستند كه در تمام عكس ها زشت مي افتند، اصلاً هم مهم نیست چقدر تلاش می‌کنند که فیگور قشنگی بگیرند. اگر شما هم جزو اين گروه هستيد با ما در 7 گنج همراه شويد و ادامه مطلب را بخوانيد…

عكس گرفتن

خوش عکس بودن ربطی به این ندارد که چقدر زیبا هستید. حتی زیباترین اشخاص هم می‌توانند در عکس‌ها زشت بنظر برسند.خوش عکس بودن، به این بستگی دارد که شما چقدر می‌توانید شخصیت خودتان را مقابل دوربین ابراز کنید!

اگر شما هم جزو افراد بد عكس هستيد ، حتما بخوانيد / www.7ganj.ir

خوش پوش باشید

اولین نکته درباره‌ی خوش عکس بودن، این است که در انتخاب لباس‌هایی که می‌پوشید بهترین تلاشتان را انجام دهید. اینکه چه پوشیده‌اید در خوش عکسی شما نقش مهمی ایفا می‌کند. پس در انتخاب لباس‌ها و رنگ‌های مناسب اندام و ویژگی‌های بدنتان توجه خاصی داشته باشید.

خانم ها: مناسب آرایش کنید

قدم بعدی در بوجود آمدن یک شخصیت فوتوژنیک، آرایش صحیح است. یک آرایش خوب، مشکلات پوست شما مثل آکنه یا قرمزی را پنهان می‌سازد. حتی می‌توانید گودی تیره رنگ زیر چشمانتان را با آرایش اصلاح کنید تا چشم‌هایتان درخشنده‌تر شود.

موهایتان را بیارایید

از موهایتان هم غافل نشوید. موهای شما نیز می‌تواند برای مخفی کردن قسمتی از پیشانی یا چشم‌هایتان به شما کمک کند. حتی می‌توانید با آراستن صحیح موها، جلوه‌ی بهترین به صورتتان بدهید.

فیگورهای مختلف را تمرین کنید

حالات چهره‌تان را از قبل مقابل آینه تمرین کنید. صورتتان باید ریلکس باشد، برای فیگور گرفتن یا خندیدن نباید به خودتان فشار بیاورید یا دندان‌هایتان را بهم بسایید. حالات مختلف صورتتان را تمرین کنید و انواع لبخند را تست کنید. سعی کنید تا با چشمانتان لبخند بزنید!

ببینید بهترین زاویه‌ای که در آن بهتر میفتید کدام است. پیدا کنید که بهترین منظر صورتتان کجاست. و همیشه قبل از اینکه شرایط عکس گرفتن پیش بیاید، جلوی آینه فیگورهای مختلف را تجربه کنید.

احساساتتان را بروز دهید

نکته‌ی اصلی این است که باید از درون زیبا بنظر بیایید! خوش عکس بودن همه‌اش این نیست که تصویر زیبایی از بدنتان گرفته شود. بهترین عکس، تصویری است که شخصیت شما درون آن بدرخشد.

احساسات درونی‌تان را بروز دهید، همان احساساتی که می‌خواهید در تصویر منعکس شوند. باید با دلتان بخندید. از درون شاد باشید و اجازه دهید که شادی شما به بیرون بتراود.

اگر اين مطلب را مفيد ميدانيد با دوستان خود به اشتراك بگذاريد…

گردآوري و تنظيم: گروه 7 گنج

www.7ganj.ir

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی