اطلاعات جالب و مفيد سرگرمي و اطلاعات عمومي

حرکت دادن اجسام با نیروی ذهن

تقویم فارسی اندروید

حرکت دادن اجسام با نیروی ذهن

 

هرشخصی همراه با ابرقهرمان‌ها، جِدی (در جنگ ستارگان) یا یک رمان علمی تخیلی خوب بزرگ شود، مانند من شیفته‌ی قدرت‌های برتر است. ترجیح می‌دهم راجع به زمانی که صرف رسیدن به نیروهای فرا عادی کرده‌ام، بحثی نکنم اما روشی را با شما در میان می‌گذارم که توسط آن ذهن‌تان را برای رسیدن به قدرت دورجابه‌جایی پرورش بدهید. دورجابه‌جایی توانایی کنترل دنیای فیزیکی اطراف با استفاده از ذهن است… بله! درست خواندید و من هم کاملا جدی هستم.

حرکت دادن اجسام

می‌دانم من تنها کسی نیستم که این قدر به ماهیت غیرقابل پیش‌بینی و نامتناهی کائنات ایمان دارم. ما چیزهای کمی می‌دانیم، توانایی توجیه همه چیز را نداریم و هنوز توانایی‌های خارق‌العاده‌ی خودمان را به طور کامل کشف نکرده‌ایم. همه‌ی آدم‌ها عقاید محکمی درباره‌ی ممکن و غیرممکن دارند. من بر این باور هستم که توانایی انسان بی‌حد و حصر است تا زمانی که آن را اینگونه درک کنیم. اگر شما احساس می‌کنید چنین چیزی شدنی است، پس بیایید یک کوشش جانانه در مورد آن داشته باشیم.
برای تعیین سطح پیشرفت‌تان باید یک “هرم کاغذی” داشته باشید. برای این‌ کار باید یک تکه کاغذ یا فوبل مربع را یک بار از یک قطر مربع و بار دوم از قطر دیگر آن به شکل مثلث تا کنید، بعد از تا کردن، کاغذ را باز کنید و نوک هرم ساخته شده را روی یک شیءِ نوک دار با سطح مقطع صاف بگذارید. هدف این آزمایش این است که فویل یا کاغذ را با فقط نیروی ذهن‌تان بچرخانید. یک خلال دندان یا گیره‌ی کاغذ که در پاک کن فرو کرده‌اید می‌تواند برای قرار دادن جسم تا شده مناسب باشد. زمانی که این وسیله را سر هم کردید، دنبال ترک روی در یا پنجره بشد. قرار نیست خودتان را با وزش ناگهانی باد گول بزنید!

 

تمرین باعث تبحر در کار می‌شود

این نکات فقط راهنمای شما هستند. آنها را می‌توان به هر تعدادی که به نظر موثر باشد و بههر ترتیبی انجام داد.

 

مراقبه

مراقبه به معنای ایجاد تمرکز در ذهن و متعادل کردن توجه و دقت‌ِِ تغییر‌پذیر شما است. شما به ۱۱۰% از تمرکزتان برای شروع و تا هر زمانی که بتوانید به کار این کار ادامه دهید، نیاز دارید. وسط کار می‌توانید استراحت هم بکنید اما بیش‌تر از ۵ دقیقه نشود.

 

باورکنید و تجسم کنید

به توانایی خود ایمان داشته باشید و آن‌چه را می‌کوشید انجام بدهید، تجسم کنید. زمانی که فرآیند کار در سرتان مختل می‌شود، دوباره تمرکز کنید و از ابتدا شروع کنید. شما باید به آن‌چه انجام می‌دهید ایمان داشته باشید و بتوانید فرآیند را از زمان شروع تا زمان حرکت دادن هرم تجسم کنید.

 

یک توپ انرژی شکل بدهید

زمانی که نفس می‌کشید انرژی را از هوا می‌گیرید. شما می‌توانید انرژی را از منابع مختلف دریافت کنید؛ از خورشید، سیاره‌مان، انسان‌های دیگر، چاکرا، گیاهان و ساختارهای ذهنی که در سر دارید. این فهرست بی‌انتها است. از هر چه که می‌توانید استفاده کنید و آن انرژی در دستان خود بگیرید. تمرکز در این‌جا بر مهار، توسعه، ادغام و اگر می‌توانید چرخاندن توپ در جهات مختلف است.

 

مثبت باشید

قرار نیست با چند بار انجام این کارها به هدف برسید. مثبت بمانید و انرژی‌های منفی‌تان را مهار کنید. عشق و مثبت‌اندیشی، قدرتمندترین نفوذ را دارند. همچنین اگر قرار است به صورت ناخودآگاه انرژی به اطرافیان خود بدهید، بهتر نیست که این انرژی مثبت باشد؟

 

روند پیشرفت خود را ثبت کنید

تفکر، تمرکز و هر فنی را که استفاده کرده‌اید به همراه موفقیت و شکست خود ثبت کنید. این کار بسیار شخصی است و همه‌ی اطلاعاتی که ثبت کرده‌اید در کنار هم می‌توانند کمک خوبی باشند. مهم است بدانید کدام قسمت موثر نیست. ممکن است قسمتی از فرآیند برای‌تان لذت‌بخش باشد اما برای رسیدن به هدف نهایی‌تان که همان کنترل اجسام است، بی‌تاثیر باشد.

منبع

9 دیدگاه

  • اولین بار که موفق شدم تنم خیس عرق شد بیشتر ترسیده بودم تا اینکه ذوق زده بشم
    به درونتون رجوع کنید
    دنیا و اطرافش همان گونه هستند که از درونتون بهش نگاه میکنید

  • من به این قدرت ایمان دارم چند ساله که دارم رو یه چیز سبک تمرین میکنم
    لطفا راهنماییم کنید بعدشم ایا وزن جسمی میخواییم بلند کنیم تاثیر داره یا
    نه فقط بستگی به قدرت ما داره

    • خواهر من اینچیزا واقعیت نداره اگر تا حالا کسی تونسته اینکارا رو انجام بده یا پیامبر بوده یا جادوگر حرفه ی.

  • من هرچی که شما گفته یودید رو انجام دادم ولی نمیتونم

    • از همه کسایی که این مطلبو میخونن خواهش میکنم قبلش یه نگاه خووب به زندگیشون بندازن چون تو دنیای متافیزیک هیچکاری بدون تقاص نیست اینو از رو تجربه میگم فرقی هم نمیکنه کارتون خوب یا بد باشه بلاخره باید تقاص سختی رو پس بدین پس تا جایی که امکان داره فکر این جور کارا رو از سرتون بیرون کنید .. اینو دارم برادرانه بهتون میگم اگه خانوادتون مهمه اگه اطرافیانتون و دوستاتون براتون مهمه از این کار صرف نظر کنید!!!!!!!!!!!

  • سلام من نمیدونم شما کی هستین یا درست میگین یا نه ولی چیزهایی که میگین با عقل جور در میاد منم به نامتناهی بودن انسان ایمان دارم پس میخوام از کمکتون بیش تر استفاده کنم پس امید دارم نا امیدم نکنید و منو راهنمایی بیش تری بکنین
    ممنون

    • داداش گلم قدرت ذهنتو ببر بالا
      به اون کاری که میخوای بکنی فک کن انرژیتو از نفس کشیدن بگیر و
      روی اون کاری که میخوای بکنی مصرفش کن موفق باشی

9 دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی