اخبار داغ اخبار فرهنگی - هنری

اعلام شهر نمونه گردشگری ایران در سال 2018

تقویم فارسی اندروید

اعلام شهر نمونه گردشگری ایران در سال 2018

 

این شهر به عنوان شهر نمونه گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018 انتخاب شد.

 

شهر تبریز به عنوان شهر نمونه گردشگری انتخاب شد

https://7ganj.ir/img/2015/12/733586_572.jpg

اسداله درویش امیری معاون امور مجلس، حقوقی و استان ها سازمان گردشگری با اعلام این خبر گفت: در اجلاس کارشناسان ارشد نهمین کنفرانس وزیران گردشگری کشورهای عضو سازمان همکاری های اسلامی که روز گذشته (۱دی 1394) در شهر نیامی پایتخت جمهوری نیجر برگزار شد، شهر تبریز به عنوان شهر نمونه گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018 انتخاب شد.

درویش امیری رئیس هیات اعزامی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به اجلاس کارشناسان ارشد نهمین کنفرانس وزیران گردشگری کشورهای عضو سازمان همکاری های اسلامی، از مقامات برگزار کننده اجلاس و تصویب شهر تبریز به عنوان شهر نمونه گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018 تقدیر و تشکر کرد.

نهمین کنفرانس وزیران گردشگری کشورهای اسلامی امروز (2دی) با حضور اکثر وزیران گردشگری کشورهای اسلامی و نیز رئیس جمهور نیجر در نیامی برای تصویب تصمیمات اتخاذ شده در اجلاس کارشناسان ارشد برگزار می شود. بر اساس این گزارش شهر مدینه در عربستان سعودی نیز به عنوان شهر نمونه گردشگری کشورهای اسلامی برای سال 2017 نیز انتخاب شد. بسیاری از نمایندگان کشورهای عضو سازمان همکاری های اسلامی نظیر عراق و بنگلادش و غیره از میزبانی تبریر دفاع و به هیات ایرانی نیز تبریک گفتند.

منبع: خبرآنلاین

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی