اخبار داغ اخبار فرهنگی - هنری فرهنگ و هنر هنر و هنرمند

آزاده نامداري و مژده لواساني ممنوع التصوير شدند!

آزاده نامداری و مژده لواسانی به نقل از یک سایت خبری ممنوع التصویر شدند و فعلا نمی توانند در تلویزیون برنامه داشته باشند...
تقویم فارسی اندروید

آزاده نامداری و مژده لواسانی به نقل از یک سایت خبری ممنوع التصویر شدند و فعلا نمی توانند در تلویزیون برنامه داشته باشند.

آزاده نامداري و مژده لواساني

یک سایت خبری مدعی شد که گزارش‌های رسیده از صداوسیما حاکی است مژده لواسانی و آزاده نامداری از مجریان تلویزیون به تازگی ممنوع‌التصویر شده‌اند.

به گزارش ایسنا، سایت «اعتدال» نوشت: «مژده لواسانی و آزاده نامداری بدون اعلام مورد خاصی از طرف مدیران سازمان صدا و سیما در لیست ممنوع‌التصویران این سازمان قرار گرفته‌اند.

گر چه هنوز هیچ مقام مسئولی از این سازمان، این خبر را رد یا تایید نکرده است اما گفته می‌شود که علاوه بر نام مژده لواسانی و آزاده نامداری، در لیست جدید، برخی چهره‌های دیگر تلویزیونی نیز یافت می‌شود.

لواسانی پیش از این در گفت‌وگویی که با یکی از سایت‌های خبری انجام داده بود گفته بود که جامعه ما در حال حاضر این میزان جسارت برخی مجریان را برنمی‌تابد و دوره رضا رشیدپور و فرزاد حسنی و … تمام شده است.

وی در پاسخ به این سوال که چرا این اتفاق افتاده؟ گفته بود: احتمالا به خاطر حاشیه‌هایی بود که بعد از آن دوران به وجود آمد. شما الان تصور کنید که «کوله پشتی» با آن شرایط ساخته شود یا برنامه‌های رضا رشیدپور با آن شرایط. به شما تضمین می‌دهم دیگر اتفاقات آن دوره تکرار نمی‌شود. حتی این دوستان هم که به تلویزیون برگشته‌اند، دیگر آنها نیستند!

آزاده نامداری نیز که پس از ازدواج ناموفقش با فرزاد حسنی در کانون توجه حواشی تلویزیونی بود، از دیگر افرادی است که چند وقت است مورد غضب سیاستگذاران جام جم قرار گرفته تا آنجا که پیس از ممنوع‌التصویری، از مجری‌گری برنامه «خانومی که شما باشی» که از برنامه‌های شبکه دوم سیما بود، منع شد.

حال معلوم نیست ممنوع‌التصویری نامداری مربوط به جدایی پرحاشیه‌اش از فرزاد حسنی است یا مربوط به خط و خط‌بازی‌های دیگر!»

گردآوري: گروه 7 گنج

www.7ganj.ir

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی