اخبار داغ اخبار فرهنگی - هنری

استقبال مخاطبان از پایتخت 4 و ساخت پایتخت 5

سریال پایتخت 4 در ایام ماه مبارک رمضان میهمان مردم از شبکه یک سیما بود...
تقویم فارسی اندروید

سریال پایتخت 4 در ایام ماه مبارک رمضان میهمان مردم از شبکه یک سیما بود.

paytakht4-serial_02

مجموعه”پايتخت4″ با برخورداري از امتيازاتي چون داشتن قهرمان هايي از قشر متوسط جامعه، ترويج سبک زندگي ايراني با همه نقاط مولفه آن توانست”همذات پنداري”بسياري از مخاطبانش را برانگيزد تا همان طور که پيش بيني مي شد، در نظرسنجي ها در صدر مجموعه هاي تلويزيوني ماه رمضان امسال بنشيند.

البته اين موفقيت ها نبايد سازندگان آن را از توجه به برخي اشکالات غافل کند.

حال که با تکيه بر موج اقبال عمومي از اين مجموعه، ساخت ادامه آن هم متصور است ، به نظر مي رسد سازندگان”پايتخت” با چنين پشتوانه اي بايد با به حداقل رساندن نقاط ضعف، به دنبال جايگاهي ويژه درميان تاريخ برترين مجموعه هاي تلويزيوني باشند.

paytakht5

ساخت پايتخت 5 به تصميم صداو سيما بستگي دارد

سرپرست گروه کارگرداني سريال «پايتخت 4» درباره‌ ادامه‌دار بودن قصه و ساخت سري پنجم اين سريال اعلام کرد: خدا را شکر استقبال مردم از «پايتخت 4» آنقدر بي‌نظير بود که احتمال دارد سري پنجم هم ساخته شود، اما اين اتفاق بستگي به تصميم مسئولان تلويزيون دارد و هنوز هيچ چيز رسما به ما اعلام نشده است.

عليرضا نجف‌زاده خاطرنشان کرد: «پايتخت» يک تصميم گروهي و جمعي است و يک تصميم فردي نيست که ما بگوييم ادامه مي‌دهيم يا ادامه نمي‌دهيم ولي وقتي مردم «پايتخت» را دوست دارند و از ما ادامه ماجرا را مي‌خواهند و استقبال مي‌کنند مي‌تواند ادامه داشته باشد ولي در نهايت به تصميم تلويزيون بستگي دارد.

وی افزود:اگر هم قرار است «پايتخت» ادامه داشته باشد نبايد مسئولان تلويزيون بگذارند دقيقه 90 بگويند «پايتخت» بسازيد؛ چراکه قطعا از کيفيت کار کاسته خواهد شد.

گردآوری و تنظیم:هفت گنج

www.7ganj.ir

منبع:خراسان نیوز

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی