تناسب اندام سلامت

آشنایی با روش های کاهش وزن سریع با چربی سوزی برای ورزشکاران

تقویم فارسی اندروید

بسیاری از چیزهایی که ممکن است شما فکر کنید در مورد چربی سوزی وجود دارد همچنان در حال بررسی است. به طور کلی ساده ترین راه برای از دست دادن چربی در بخش های خاصی از بدن است، اما این همه آن چیزی نیست که باید در نظر داشته باشید.

اگر سعی می کنید وزن کم کنید، در اینجا نکاتی برای کار کردن وجود دارد که سالم خوردن و مصرف مکمل های مناسب را برای کاهش وزن و کاهش چربی شکم شامل می شود.

نکاتی برای کاهش وزن سریع با چربی سوزی

چربی سوزی

1. آب بیشتری بنوشید

محققان آلمانی عنوان کرده اند که نوشیدن حدود دو فنجان آب سرد می تواند به طور موقت میزان متابولیسم را افزایش دهد و این میزان تقریبا 30 درصد است. به نظر می رسد این اثر عمدتا به دلیل افزایش نوراپی نفرین است.

چربی سوزی

2. نوشیدنی های انرژی زا را امتحان کنید

نوشیدنی های انرژی زا نشان داده شده است که افزایش چربی سوزی را به دنبال دارند. محققان دانشگاه اوکلاهما (نورمن) در مطالعه ای در سال 2008 گزارش دادند که وقتی 60 نفر از مردان و زنان مصرف این نوشیدنی ها را در رژیم غذایی خود امتحان کردند که حاوی 200 میلی گرم کافئین و 250 میلی گرم EGCG از عصاره چای سبز برای 28 روز بود، آنها بیش از یک پوند چربی بدن را بدون تغییر رژیم غذایی و ورزش خود از دست دادند.

چربی سوزی

3. پروتئین وی whey را در شیک خود قرار دهید

نوشیدن پروتئین وی یا همان آب پنیر به عنوان میان وعده، یک راه هوشمندانه برای افزایش نه تنها رشد عضلات بلکه از دست دادن چربی است. محققان انگلستان متوجه شدند که وقتی افراد پروتئین وی مصرف می کنند، 90 دقیقه قبل از غذا خوردن به عنوان شیک، آنها به مراتب کمتر غذا خوردند نسبت به زمانیکه آنها شیک مصرف نمی کردند. دانشمندان گزارش دادند که این امر به دلیل توانایی آب پنیر برای افزایش سطح هورمون های گرسنگی، کولسیستوکینین و پپتید گلوکاگون است.

چربی سوزی

4. رژیم غذایی را کنار بگذارید

حتی اگر نوشیدنی های شیرین شده مصنوعی بدون کالری باشند، نوشیدن بیش از حد آنها می تواند مانع پیشرفت چربی شما شود. به نظر می رسد که نوشیدنی هایی مانند سودا با توانایی مغز شما برای تنظیم مصرف کالری، باعث می شوند که شما احساس گرسنگی بیشتری نسبت به حالت طبیعی داشته باشید، بنابراین کالری بیشتری مصرف خواهید کرد. تحقیقات دیگر نشان می دهد که طعم شیرین این نوشیدنی ها می تواند انسولین را افزایش دهد که می تواند باعث سوزاندن چربی و افزایش ذخیره چربی شود.

چربی سوزی

5. سویا بیشتر بخورید

پروتئین سویا به عنوان یک چربی سوز ثابت شده است. یک مطالعه نشان داد که پروتئین سویا می تواند به کاهش چربی احتمالا با کاهش اشتها و مصرف کالری کمک کند. محققان همچنین دریافتند که در مواردی مصرف 20 گرم سویا به طور روزانه برای سه ماه مقدار قابل توجهی از چربی شکم را کم می کند.

چربی سوزی

6. شیک خود را غلیظ تر تهیه کنید

هنگامی که شما شیک پروتئین با استفاده از آب کمتر مصرف می کنید، این می تواند به شما کمک کند احساس گرسنگی کمتری داشته باشید در حالی که رژیم غذایی ندارید. در یک مطالعه از دانشگاه پوردو، افراد دو شیک را نوشیدند که در محتوای تغذیه ای یکسان بود و پس از نوشیدن شیک غلیظ تر، به طور قابل توجهی کاهش گرسنگی و سیر بودن طولانی مدت را گزارش کردند.

چربی سوزی

7. روغن ماهی را امتحان کنید

چربی های امگا 3 ضروری در روغن ماهی، کاهش چربی را افزایش می دهد که با تمرین افزایش یافته است. این همچنین برای مکمل های ماهی و روغن ماهی هم درست است که حاوی چربی های امگا 3 هستند. در وعده صبحانه، ناهار و شام، یک تا دو گرم روغن ماهی مصرف کنید.

چربی سوزی

8. چای سبز بنوشید

اکثر مطالعات نشان دهنده اثر چای سبز برای از دست دادن چربی هستند. از عصاره چای سبز هم می توان بدین منظور بهره برد. حدود 500 میلی گرم عصاره چای سبز را در صبح و بعد از ظهر قبل از غذا مصرف کنید تا اثرات چربی سوزی شگفت انگیز آن را مشاهده نمایید.

چربی سوزی

9. مکمل با CLA

اگر شما می خواهید چربی سالم را به رژیم غذایی خود اضافه کنید چاره کار افزودن مکمل CLA به رژیم شماست. CLA به طور قابل توجهی می تواند به کاهش چربی کمک کند در حالی که همزمان افزایش هیپرتروفی و ​​افزایش قدرت، بر اساس برخی از مطالعات را به دنبال دارد.

منبع:

muscleandfitness

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی