اخبار داغ اخبار سياسی - مذهبي

گوشت خوک حلال نیز به بازار آمد !!!

در کشور الجزایر، گوشت خوک حلال اسلامی نیز به بازار آمد...
تقویم فارسی اندروید
در کشور الجزایر، گوشت خوک حلال اسلامی نیز به بازار آمد.
گوشت خوك حلال !
گوشت خوك حلال !

 روزنامه جمهوری اسلامی در شماره امروز خود نوشت: تصویری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که نشان می‌دهد در الجزایر گوشت حلال خوک توزیع شده است!

روی قوطی حاوی این گوشت نوشته شده «لحم خنزیر حلال مذبوح علی الطریقه الاسلامیه» یعنی گوشت خوک حلال که به شیوه اسلامی ذبح شده است.

بر اساس این گزارش، این گوشت از فرانسه به الجزایر صادر شده است.

یک دیدگاه

  • یک خبرگزاری حرفه ای عربی توضیح داد: شایعه گوشت خوک حلال یک توهین و تمسخر جدید علیه مسلمانان است !

    یک شرکت گوشت سنگاپوری قصد داشت یک کمپین تبلیغاتی جدید در برخی از کشورهای عربی، مسلمان و اروپایی ره راه بندازه و با این تصویر باعث جلب توجه بشه اما را در زمینه نادیده گرفتن و تمسخر احساسات مسلمانان جهان تحریک شد و بعد مجبور به غذرخواهی شد

    وقتی پلیس سنگاپوری تحقیق کرد متوجه شد ردپای یک گروه راستگرای افراطی اروپایی تحت حمایت صهیونیستها در این تبلیغ است و هدفشان تشویش اذهان عمومی در کشورهای اسلامی بود.

    و اما در ایران و کشورهای عربی فعالیت مشکوک رسانه ای وجود دارد که یک مجموعه سایتهای زنجیره ای اخبار فیک را نزریق میکنن و متاسفانه رسانه های جریان اصلی ایران و اعراب هم فریب میخورن بدون اینکه تحقیق کنن..

    عزیزان چنین خبرهایی که محتوای اصلیس عکس هست را با جستجوگر معکوس گوگل یا یاندکس جستجو کنید تا ببینید عکس جعلی نباشه.

    این قوطی اصلش روسی هست که راستگرایان اروپایی تلاش کردن به بهانه ایجاد یک کمپین تبلیغاتی برای شرکت سنگاپوری باعث تحقیر مسلمانان بشن.

    البته خبر به عبری هم بازنشر داشته و حسابی اسرائیلی ها به جهان اسلام خندیدن چون این قوطی روسی در اسرائیل هم شناخته شده هست. صرفا جهت اطلاع روسها و اسرائیلی ها خیلی فعالیت تجاری دارن و حتی مغازه های روس در اسرائیل زیاد هستن.

    سایت های مسیحیت صهیونیستی به فارسی و سایتهای سلطنت طلب و سایتهای غیر رسمی و فارسی سازمان سیا مثله بالاترین و گویا نیوز هم خبر را برجسته کردن.

    مراقب اخبار فیک باشید سواد رسانه ای تون رو بالا ببرید و خیلی مراقب باشید که گرفتار سونامی های خبر دروغین نشید

    مثله وقتی که شایع پخش کردن مسعود رجوی درگشت تا فیدبک بگیرن اما هنوز اون زمان رجوی زنده بود.

یک دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی