تبلیغ رپورتاژ

چطور کارت سفر علی بابا را بخریم؟

تقویم فارسی اندروید
کارت سفر علی بابا

کارت سفر هدیه‌ای است که شما با استفاده از آن می‌توانید لذت سفر را برای دیگران چندین برابر کنید. همان‌ طور که می‌دانید سفر از زمان شروع شدن تا رسیدن به خانه هزینه‌بر است. از خرید بلیط، رزرو هتل و خرید سوغاتی و وعده‌های غذایی هرکدام هزینه مخصوص به خود را طلب می‌کند. از همین رو چه هدیه‌ای بهتر است از این‌که بار مالی افراد در طول این سفر به حداقل ممکن برسد. به همین منظور وب‌سایت علی بابا اقدام به صدور کارت‌های کرده است با نام کارت سفر علی بابا که مزیت‌های بسیار زیادی را در اختیاردارند آن کارت قرار می‌دهد. برای این منظور در ادامه قرار است به معرفی این کارت و راه‌های که برای خرید آن در پیش روی شما قرار دارد بپردازیم. پس با ما همراه باشید اگر می‌خواهید کارت سفر و هدیه‌ای متفاوت را به دوستان و همکاران خود هدیه دهید.

چطور کارت سفر را خریداری کنیم؟

برای این منظور شما باید خرید کارت سفر علی بابا را در گوگل سرچ کنید تا به سایت درگاه اصلی برای این منظور وارد شوید. در همان ابتدای صفحه کادر زردرنگی که به‌صورت اختصاصی برای علی بابا طراحی‌شده است را مشاهده می‌کنید. با زدن بر روی ثبت درخواست به بخش پایین‌تر در صفحه هدایت می‌شوید. در این بخش گزینه‌های در نظر گرفته‌شده است که به‌صورت اختصار به آن ها اشاره می‌شود و نیاز است شما مطابق با درخواست خود این بخش را پرکنید.

نام و نام خانوادگی

همان‌طور که می‌دانید کارت سفر از سوی سازمان برای کارکنان تهیه می‌شود. عموماً این کار توسط مدیریت مجموعه به‌عنوان پاداش به زیرمجموعه دنبال می‌شود. پس در این بخش شما باید نام و نام خانوادگی فردی که قرار است این مسئولیت خرید را به‌صورت گروهی به عهده بگیرد را وارد کنید.

سفر

شماره همراه

شماره همراهی که شما از طریق آن می‌توانید کدهای دستوری که توسط علی بابا برای شما صادر می‌شود را دریافت کنید باید در این بخش وارد کنید. این شماره همراه برای اطلاع‌رسانی به شما در نظر گرفته‌شده است پس شماره‌ای را وارد کنید که در دسترس باشد.

آدرس ایمیل

همان‌طور که می‌دانید برای کارت سفر کاتالوگی طراحی‌شده است. این کاتالوگ از سبک طراحی تا سقف اعتباری و تخفیفاتی که در این راستا در پیش روی شما قرار دارد را برای شما مشخص کرده است. پس‌نیاز است با ارائه آدرس ایمیل خود در این کارت راه ارتباطی خود را برای دریافت این کاتالوگ برای خرید بهتر وارد کنید تا بتوانید دست به انتخاب هوشمندانه‌تری بزنید.

نام سازمان یا برند

همان‌طور که اشاره شد بهترین هدیه از سوی یک سازمان به عوامل زیرمجموعه کارت سفر علی بابا است. پس در این بخش نام سازمان خود را درج کنید تا برای ارتباط با شما نام شما ثبت‌شده باشد. این نام را شما می‌توانید در زمان سفارشی‌سازی کردن کارت سفر پرسنل بر روی کارت درج کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این راستا می‌توانید با گروه پشتیبانی علی بابا هم در ارتباط باشید.

مبلغ درخواستی

همان‌طور که اشاره شد کارت سفر علی بابا یک هدیه است که از سوی شما به کارکنان شما ارائه می‌شود. پس بسته به میزان مبلغی که قرار است هدیه داده شود سقف خرید شما از تیم علی بابا در این بخش مشخص می‌شود؛ مثلاً شما می‌گوید قرار است برای صد نفر در مجموعه به ازای هر نفر یک‌میلیون تومان اعتبار در کارت سفر اختصاص داده شود. بعد از انجام بررسی‌های لازم و تخفیف‌های که در این راستا در پیش روی شما قرار داده می‌شود می‌توانید این مبلغ را در این بخش وارد کنید و کارت‌های مدنظر را دریافت کنید.

توضیحات نهایی

در این بخش شما می‌توانید هر پارامتری که نیاز بود به آن اشاره‌کنید اما فیلدی برای آن در نظر گرفته نشده بود را یادآوری کنید. سپس دکمه درخواست را فشار دهید و برای خرید از درگاه‌های مطمئن در علی بابا اقدام کنید. به همین سادگی شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن به یک هدیه مدرن و بسیار خاص برای مجموعه خود دست پیدا می‌کنید. در این بخش می‌توانید درخواست خود از شیوه طراحی کارت و یا درخواست تخفیفات و هر آن چیزی که به آن نیاز دارید را وارد کنید. اگر شرایط برای انجام موارد عنوان‌شده مهیا باشد در طول تماسی که با شما گرفته می‌شود این امر با شما در میان گذاشته می‌شود.

خرید کارت سفر

کلام آخر پیرامون خرید کارت سفر علی بابا

همان‌طور که در طی مقاله پیش رو مطالعه کردید از سفر کارت علی بابا به‌منظور تقدیر و تشکر مدیران از تیم مجموعه استفاده می‌شود. این کارت با لوگو اختصاصی شما و بر اساس نام برند و سازمانی که در طی فرمی که توسط شما پر می‌شود و مشخص می‌شود می‌توانید در اختیار داشته باشید. برای این کار تاریخ اعتبار و انقضایی تا دو سال در نظر گرفته‌شده است. البته شرایط اعتبار بسته به نیاز شما به‌صورت دلخواه مدنظر قرار داده می‌شود. شما می‌توانید خدمتی که قرار است از طریق این کارت ارائه دهید را هم مشخص کنید. برفرض از این کارت پرسنل شما برای تورهای داخلی و خارجی استفاده کنند. یا اینکه برای رزرو ویلا یا اقامتگاه یا خرید بلیط قطار و هواپیما بهره بگیرند. درصورتی‌که سؤالی در راستای خرید در پیش رویتان بود می‌توانید با گروه پشتیبانی علی بابا در این راستا در ارتباط باشید. امید است مطالب ارائه‌شده توانسته باشد نکات ارزشمندی را برای خرید کارت سفر علی بابا به شما عزیزان ارائه داده باشد. با استفاده از این هدیه مدرن و خلاقانه بدون شک نه‌تنها در بین کارکنان خود جایگاه ویژه‌تری نصیب شما می‌شود که می‌توانید در بین سایر رقبای کاریتان خوش‌تر بدرخشید.

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی