تناسب اندام سلامت سلامت پوست، مو و ناخن مد و زيبايي

چطور از شل شدن پوست خود بعد از كاهش وزن جلوگيري كنيم ؟

کم کردن وزن، احساسی عالی به شما می‌بخشد. اما معمولاً هر چیز خوبی، یک طرف بد هم دارد! شما پس از وزن کم کردن به احتمال زیاد پوست بازوها، زیر شکم و اطراف باسنتان شل و آویزان خواهد شد...
تقویم فارسی اندروید
کم کردن وزن، احساسی عالی به شما می‌بخشداما معمولاً هر چیز خوبی، یک طرف بد هم داردشما پس از وزن کم کردن به احتمال زیاد پوست بازوها، زیر شکم و اطراف باسنتان شل و آویزان خواهد شد.

پوست شل - 7ganj.ir

دوست دارید یاد بگیرید که چطور پوست شل بدنتان را سفت کنید؟ حتماً این مطلب را بخوانید.

۱با دقت وزن کم کنید

اول از همه اینکه مهم است که خیلی تند وزن کم نکنیداگر چنین شود، پوستتان آویزان خواهد شدپس توجه داشته باشید که تنها نیم تا یک کیلو در هفته وزن کم کنیدبیشتر از این مقدار کاهش وزن، باعث خواهد شد تا پوست شما قابلیت ارتجاعی‌اش را از دست داده و شل شود.

۲زیاد آب بنوشید

بدنتان را هیدراته نگاه داریدآب در بدن معجزه می‌کنددر مورد ما، آب است که مسئول حفظ قابلیت ارتجاعی پوست شماستآب به پوست شما رطوبت رسانده و بدنتان را از سموم خلاص می‌کندپس حتماً روزی هفت هشت لیوان آب بنوشید.

۳کرم مرطوب کننده بمالید

وقتی که می‌خواهید پوست شل بدنتان را سفت کنید، حفظ رطوبت فقط از طریق نوشیدن آب کافی نیستبنابراین عادت کنید تا هر شب قبل از خواب، و هر روز صبح پس از بیدار شدن، به بدنتان لوسیون مرطوب کننده بمالیداین کار کلی به حفظ قابلیت ارتجاعی پوست کمک خواهد کرد.

۴از لیف استفاده کنید

وقتی حمام می‌روید، با استفاده از یک لیف زبر، از پوستتان رویه‌سایی کنیداگر بطور مداوم از پوستتان لایه‌برداری کنید، پوست قدیمی را کنار زده و به رشد سلول‌های پوستی جدید فضا می‌دهید.

۵پوستتان را ماساژ دهید

بطور منظم پوستتان را با استفاده از روغن ماساژ دهیداین کار پوستتان را سفت کرده و قابلیت ارتجاعی را به آن باز خواهد گرداندبنظر می‌رسد که روغن خردل برای این منظور عالی است.

۶همیشه ورزش کنید

وقتی وزنتان کم شد، کماکان باید به روتین ورزشتان ادامه دهیدحتی می‌توانید ورزشتان را تغییر دهید و پارامتر تفریحش را بیشتر کنیدمثلاً شنابعلاوه انتخاب شنا با مرطوب نگاه داشتن پوستتان، بیشتر به هدف شما کمک خواهد کرد.

حتی می‌توانید به بدنسازی بروید، این ورزش هم به شما کمک خواهد کرد تا با رشد عضلات، از شر پوست اضافه‌تان خلاص شویدبدین ترتیب پوست شما سفت‌تر بنظر خواهد رسیددراز نشست و یوگا هم حتی موثرند.

۷به برنامه‌ی غذایی‌تان بچسبید

به آنچه می‌خورید فکر کنیدصحیح و سالم غذا بخوریدشیرینی‌ها را از برنامه‌ی غذایی‌تان دور نگاه داریدبیشتر به سمت آبمیوه، میوه، و سبزیجات برگ‌دار برویدحتی پروتئین هم به سلامت و قابلیت ارتجاعی پوست کمک می‌کندپس پنیر، حبوبات و مرغ و ماهی بیشتری بخورید.

شاید بارها به این فکر کرده باشید که پوست اضافه یا شلتان را توسط اعمال جراحی درمان کنید، اما این یک تصمیم خیلی پر ریسک استپیش از اینکه چنین تصمیمی بگیرید، اول موارد بالا را رعایت کنیدواقعاً ارزش ندارد که بدنتان را زیر تیغ ببرید!

گردآوري: گروه هفت گنج

منبع: سرخاب سفيداب

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی