تبلیغ رپورتاژ

چرا باید کفش اورجینال بخریم ؟ و تفاوت های آن با کفش های فیک و های کپی

تقویم فارسی اندروید
کفش اورجینال
کفش اورجینال

در هر لباسی که ست میکنیم، کفش ها نقش مهمی دارند. بنظرتون اینطور نیست؟ چه کفش ورزشی و چه کفش مجلسی. انتخاب کفش مناسب خیلی مهمه چون با کفشی که انتخاب میکنید، می تونید تیپتون رو تغییر بدید، مثلا تیپ اسپرت، تیپ مجلسی یا…
اما اینکه کفش با کیفیت  و کفش اورجینال بخرید، میتونه رو این مواردی که بهتون گفتیم تاثیر بذاره. راه های زیادی برای تعریف کیفیت کفش وجود داره، از جمله جنس استفاده شده و نوع برند. در ادامه بهتون میگیم که چرا باید کفش اورجینال بخرید.

کفش های برند و اصلی پاهایتان را سالم نگه می دارند.

با توجه به مواد استفاده شده، کفش های باکیفیت نه تنها برای پوشیدن راحت هستند، بلکه به سلامت پاهای شما هم کمک می کنند. کفش‌های بی‌کیفیت یا نامناسب باعث ایجاد مشکلاتی برای پاهای شما می‌شن، مانند: پاهای بدبو و میخچه، انحراف استخوان، خارپاشنه و… بنابراین وقتی صحبت از کفش های عالی می شه، چرم باکیفیت را انتخاب کنید که مزایای زیادی برای حفظ سلامت پاهای شما دارد. یا اگر اهل ورزش هستید، کفش های با کیفیتی مثل کفش اورجینال نایک، کفش اورجینال ریباک و… انتخاب کنید. شما به کفش های نیاز دارین که به شما تعادل بده و هنگام پوشیدن آن‌ها از آسیب جلوگیری کند.
راحت هستید.
وقتی کفش اورجینال می خرید راحت هستید، مثلا اگر برید پیاده روی طولانی مدت، پاهاتون درد نمیگیره، موقع بیرون رفتن، ظاهر زیبا و اصلشون به آدم اعتماد به نفس بیشتری میده.مثلا اگر یه کتونی اورجینال با کیفیت داشته باشید، مثل کفش آدیداس اصل، به شما این امکان را میده که تمام تمریناتون رو بدون فکر کردن به کفش خود انجام بدید.

با خرید کتونی اصل در پول پس انداز می کنید

یکی از راه‌های صرفه‌جویی، صرفه جویی در خرید کفش هستش. مثلا اگر شما یه کفش اورجینال بخرید و با مراقبت ازش نگهداری کنید، می تونید سالهای سال اونو استفاده کنید، به جای اینکه برید کفش های مختلف بگیرید. به عبارت دیگه، می‌تونید با سرمایه‌گذاری روی کفش‌های باکیفیت به غیر از کفش‌های ارزان، در هزینه‌هاتون نیز صرفه‌جویی کنید. البته بسیاری از مردم فکر میکنن، خرید ارزون ترین کفش یا کفش فیک چون ارزون تره، سب صرفه جویی میشه در صورتی که این دیدگاه غلطه. چون وقتی شما کفش اورجینال میخرید، سال های سال براتون کار میکنه اما کفش فیک رو باید زود زود تعویض کنید.

متناسب با ویژگی پاهایتان هستند.

برند های اورجینال و با کیفیت بسته به نوع پاهایی که دارید، کفش می سازند یا از بس انواع مختلفی دارن، می تونید کفشی رو که با شرایط پاهاتون سازگاره انتخاب کنید.مثلا افرادی هستن که کف پای صاف دارند، یا یک سری قوس کف پا دارند. بنابراین افرادی که کف پای صاف دارند باید کفش هایی بپوشند که برای پاین مدل پا طراحی شده است. این به جلوگیری از آسیب های احتمالی و همچنین درد کمک می کند. بنابراین با سرمایه‌گذاری روی کفش‌های باکیفیت، کفشی مناسب برای پای خود می‌گیرید که راحت باشد و حمایت مناسبی را برای نوع پای شما ارائه میده.

کفش اورجینال
کفش اورجینال

کفش اورجینال سبب بهبود استایل می شوند.

هر کسی که دوست دارد شیک به نظر برسد، روی یک جفت کفش اورجینال باکیفیت سرمایه گذاری می کند. بعلاوه، سرمایه گذاری روی یک کفش با کیفیت که بتونید موقع بیرون رفتن از آن استفاده کنید، با کلاسی و خوشتیپی شما رو نشون می دهد. به عنوان مثال، حتی اگر تی شرت و شلوار جین گرون قیمت نپوشید، با یک جفت کفش ریباک اصل یا کفش اورجینال آدیداس متمایز خواهید شد. بنابراین، هنگام خرید کفش، تشخیص کفش های ارزون قیمت از کفش های باکیفیت مهم است، چون پوشیدن لباس های باکیفیت با کفش های نامرغوب با هم جور در نمی آیند. برای داشتن ظاهری شیک صرف نظر از اینکه اون ها را برای چه چیزی می خرید، روی کفش های اورجینال با کیفیت سرمایه گذاری کنید.

برند های اورجینال باعث ایجاد اعتماد به نفس میشن

با سرمایه گذاری روی کفش های با کیفیت، روی اعتماد به نفس خودتون هم سرمایه گذاری می کردید. به طور کلی هر چی کفش بهتر باشه، شما هم احساس بهتری خواهید داشت. همچنین، آنها شما رو از بسیاری از چیزهای مهمی که باید روی اون ها تمرکز کنید، منحرف می کنند، مثلا اگر کفش فیک داشته باشید، همش دنبال این هستید که چرمش شبیه اصلی نیست، چرا دوختش فرق داره و همه اینا باعث منحرف شدن ذهنتون میشه.  بنابراین اگر روی یک کفش باکیفیت سرمایه گذاری کنید، روز خوبی هم خواهید داشت چون می تونید از ظاهر خود مطمئن باشید. یا مثلا وفتی هنگامی که یک کتونی اورجینال با کیفیت بالا می‌خرید، مشتاق استفاده از اون هستید و سعی میکنید یه ورزشی انجام بدید، بنابر این یک کفش اورجینال خوب، باعث فعال شدنتون هم میشه.

 

سبب جلوگیری از بروز درد میشن.

می دونید که اگر کفش فیک بخرید، چون در ساختش از مواد اولیه مرغوب استفاده نشده، ممکنه در دراز مدت باعث بوجود اومدن کمر درد، پا درد یا… بشه. اما وقتی یه کفش اورجینال میخرید، هم مواد اولیه اش مرغوبه، هم اصولی ساخته شده و هم طبی هستش و دیگه این مشکلات بوجود میان.

به طور خلاصه، زمانی که می خواید کفشی بخرید، باید به نکات بالا توجه کنید که مسر بشید یه کفش اورجینال با کیفیت بخرید. خداروشکر تو دنیای امروز حتما لازم نیست حضوری برید تو فروشگاه کفش های اورجینال مانند دیجی کالا و مایندز (mindz.ir) ، می تونید به صورت غیر حضوری هم از این فروشگاه ها خرید کنید، تازه یه ویژگی خوب دیگه فروشگاه های آنلاین کفش های اورجینال اینه که شما می تونید بدون محدودیت زمانی، همه ی کفش های مد نظرتون رو رصد کنید و باهم مقایسشون کنید تا بهترین انتخاب رو داشته باشید، اما تو فروشگاه های حضوری ممکنه فروشنده از یه جایی به یعد خسته بشه و نتونید راحت همه ی مدل های مد نظرتون رو رصد کنید.

 

البته یادتون نره که به هر فروشگاهی هم اعتماد نکنید چون جدیدا کلاهبردار خیلی زیاد شده.

پس یادتون نره دلایل بالا را در نظر بگیرید که دفعه بعد که میخواید کفش بخرید، انگیزه لازم رو به شما بده. موقع خرید کفش های باکیفیت برای کفش های ارزون تر تردید نکنید چون به شما کمک می کنه خرید کفش های جدید را برای مدت طولانی فراموش کنید. بنابراین روی کفش های اورجینال و با کیفیت سرمایه گذاری کنید تا احساس راحتی بیشتری داشته باشید و چیزی داشته باشید که بتونید سال ها بپوشید.

شما می توانید برای خرید جدید ترین کفش های اورجینال از مارک های معتبر مانند آدیداس، نایکی، ریباک به وبسایت مایندز مراجعه نمایید.

https://www.mindz.ir

2 دیدگاه

  • خیلی خوب بود خیلی وقت بود برام سوال شده بود ممنونم
    حتما تهیه میکنم یه کفش اورجینال

2 دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی