اخبار اجتماعی و اقتصادي اخبار داغ اخبار علمی

پروفسور سميعي برترين دانشمند و جراح مغز و اعصاب جهان شد

آكادمي جهاني جراحان مغز و اعصاب جهان، پروفسور مجيد سميعي، چهره ماندگار پزشكي ايران و جهان را به‌عنوان برترين دانشمند و جراح مغز و اعصاب جهان و برنده جايزه اين آكادمي در سال ۲۰۱۴ انتخاب كرد...
تقویم فارسی اندروید
آكادمي جهاني جراحان مغز و اعصاب جهان، پروفسور مجيد سميعي، چهره ماندگار پزشكي ايران و جهان را به‌عنوان برترين دانشمند و جراح مغز و اعصاب جهان و برنده جايزه اين آكادمي در سال ۲۰۱۴ انتخاب كرد.

پروفسور سميعي
اين جايزه طي يك مراسم رسمي ۱۱ اكتبر ، در شهر وين و با حضور مقامات رسمي كشور اتريش و اساتيد طراز اول جهان در رشته جراحي مغز و اعصاب به پروفسور مجيد سميعي اعطاء شد.

ماه گذشته نيز طي يك مراسم رسمي نشان علمي كشور قزاقستان و استادي افتخاري دانشگاه آستارا خان به پروفسور سميعي اعطاء شد و از وي براي آموزش جراحان مغز و اعصاب اين كشور دعوت به عمل آمد.

پروفسور مجيد سميعي پرافتخارترين جراح ايراني است كه ده‌ها جايزه و مدال علمي بين‌المللي را در زمينه گسترش مرزهاي دانش در حيطه علوم مغز اعصاب به دست آورده است.

به نوشته مهر؛ پروفسور سميعي در سال ۲۰۱۳ نيز از سوي نشريه معتبر ورلد نوروسرجري به‌عنوان برترين جراح مغز اعصاب جهان در سال ۲۰۱۳ انتخاب شد و در شماره ويژه اين نشريه كه به مناسبت انتخاب اين جراح ايراني به‌عنوان جراح برتر جهان در سال ۲۰۱۳ انتشار يافت، ده‌ها استاد و جراح طراز اول جهاني در خصوص خدمات شايان توجه وي به رشته جراحي مغز و اعصاب مقالات متعددي را به چاپ رساندند.

پروفسور مجيد سميعي استاد افتخاري دانشگاه علوم پزشكي تهران بوده و هم‌اكنون با همكاري دانشگاه علوم پزشكي تهران رهبري و هدايت ساخت بزرگ‌ترين مركز بين‌المللي علوم مغز و اعصاب جهان را در ايران دنبال مي‌كند كه در اين برنامه، نخبگان جوان پزشكي كشور دوره هاي آموزشي فوق تخصصي را در قالب بورسيه مشترك پروفسور سميعي و دانشگاه علوم پزشكي تهران طي مي‌كنند.

گردآوري: گروه 7 گنج

www.7ganj.ir

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی