جاذبه هاي ايران طبيعت و گردشگري

پارك جنگلي گيسوم در تالش گيلان، طبيعتي بكر و استثنايي

پارک های جنگلی در تمام فصل های سال علی الخصوص تابستان ها محلی مناسب برای گردش گردشگران است و پارک جنگلی گیسوم در تالش گیلان از این قاعده مستثنی نیست!
تقویم فارسی اندروید

پارک های جنگلی در تمام فصل های سال علی الخصوص تابستان ها محلی مناسب برای گردش گردشگران است و پارک جنگلی گیسوم در تالش گیلان از این قاعده مستثنی نیست! شهر رضوانشهر در جنوب این پارک مصفا است و حدود چهارده کیلومتر فاصله دارد و  بالاتر هم تالش قرار دارد که ۲۰ کیلومتری از آن فاصله دارد.

گيسوم1

زمانی که در جادبه این پارک هستید از تونل های جنگلی مصفایی بهره می برید که هم هوای دلچسبی دارد و هم اینکه منظره سبز رویایی دارد. این مکان در واقع محلی است که جنگل و دریا در کنار هم به زیبایی به نظر می رسند. البته نیمه اول سال بیشتر از این منطقه دیدن می شود اما زیبایی پاییز و زمستان آن هم دیدنی است و منحصر به فرد است

اما شور و هیجان نوروزی مردم در این منطقه خصوصا در ایام تحویل سال بسیار دلچسب است! این پارک موجب رونق روستای گتگسر شده که در همین حوالی قرار دارد و یک روستای مهمان پذیر از آن ساخته است و خونگرمی اهالی آن بین مردم مشهور است.

گيسوم 2

مساحت این پارک ۸۰ هکتار است که انواع و اقسام امکانات رفاهی و تفریحی در آن قرار دارد. زمین بازی کودکان، رستوران، کمپینگ طبیعی، مسیرهای پیاده روی، مجموعه فضاهای جنگلی باقیمانده در ناحیه شرقی، محل استراحت، پارکینگ در داخل محدوده پارک، وسایل بازی کودکان، ورزشگاه، اردوگاه، پلاژ، هتل، مناطق پیک‌نیک روزانه،  جنگل شمشاد و موزه طبیعی گل و گیاه همه از امکانات این پارک است.

گيسوم 3

تعداد گیاهان این منطقه را حدود ۷۶ گونه تشخیص داده اند که هم شامل گونه های علفی و هم چوبی می شوند.

برای امنیت بیشتر گردشگران پلیس و نیروی انتظامی به طور ۲۴ ساعته در این پارک در حال گشت زنی می باشند و امنیت و رفاه کامل را برای مسافرین عزیز فراهم می کنند.

گردآوري: گروه 7 گنج

 

منبع: agencytravel.ir

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی