اطلاعات جالب و مفيد سرگرمي و اطلاعات عمومي

وقتی درباره کسی که دوست دارید خواب می بینید، چه تعبیری دارد؟

تقویم فارسی اندروید

ممکن است نتوانید به کسی که دوست دارید و او را در دانشگاه ملاقات می کنید نزدیک شوید اما این بدان معنا نیست که در مورد او خواب و رویا نبینید. یا شاید خودتان را در رویای خود با یک همکار ببینید. در هر صورت، یک احتمال خوب وجود دارد که شما رویای کسی که دوست دارید را دیده باشید و از خود پرسیده باشید، وقتی در مورد او خواب می بینید چه معنایی دارد؟

دیدن خواب کسی که دوست دارید

به نظر می رسد، دیدن کسی که دوست دارید در خواب ممکن است تعبیرهای شگفت انگیزی در دنیای واقعی داشته باشد، این امر به شما کمک می کند تا کمی بهتر خود را بشناسید. مایکل کینزی، دکترای روانشناسی بالینی، مستقر در شهر نیویورک می گوید: رویای کسی که دوست دارید می تواند نشانه هر خواسته ناخودآگاهی باشد. این بدان معنی است که نباید شخص خاصی را که در خواب شما ظاهر می شود، خیلی تحت اللفظی قرار دهید. بعد از بیدار شدن و به یاد آوردن خواب خود، از خود بپرسید: آیا کسی که دوست دارید کاریزماتیک است؟ نابالغ است؟ مطمئن است؟ وی توضیح می دهد: “کراش شما ممکن است صفاتی داشته باشد که دوست دارید از آن الگو بگیرید.”

اما مانند هر نوع رویایی، جزئیات نیز مهم هستند. با رمزگشایی برخی از متداول ترین تخیل ها، به سرزمین رویایی بروید:

1. کسی که دوست دارید شما را در خواب می بوسد

جالب اینجاست که این ممکن است به این معنی باشد که شما در حال حاضر کمی در زندگی تان گیر کرده اید و خود را در یک الگوی بی ثبات نگه می دارید. نیکول آرزت عضو هیئت مشاوره خانواده، می گوید: “این خواب ممکن است به این معنی باشد که شما منتظر هستید تا اتفاقی برای شما بیفتد.” “شما ممکن است امیدوار باشید که “فقط اتفاق بیفتد”، اما لزوما اقدامات لازم را برای احساس مالکیت و تسلط بیشتر بر زندگی خود انجام نمی دهید.”

2. کراش شما در حال قرار گذاشتن با شخص دیگری است

همه ما این یکی را داشته ایم و ناگهان در سمت دیگر تخت خواب بیدار شده ایم. جنین دووال یکی از بنیانگذاران Edelwyn که منبع آنلاین برای یادگیری فال تاروت است، می گوید: “این می تواند در مورد هر کسی باشد که ممکن است از زندگی شما دور شده باشد.” “این روشی برای نشان دادن ترس از ترک شدن و جدایی است و نگرانی ناخودآگاه از ترک شدن توسط کسی را منعکس می کند.”

3. شما خیلی خجالتی هستید و نمی توانید به معشوق خود نزدیک شوید

اگر این رویای معشوق مورد نظرتان باشد، ممکن است احساس ناامیدی کنید زیرا طبق خواسته های خود عمل نمی کنید و این ممکن است فراتر از مسائل احساسی باشد. آیا از بیان درخواست افزایش دستمزد احساس خجالت می کنید؟ در کجای زندگی خود اطمینان ندارید؟

4. خواب می بینید با کسی که دوست دارید در دوران کودکی هستید

کینزی می گوید: “شما احتمالاً دوباره با یک آرزوی فراموش شده در ارتباط خواهید بود.” “وقتی جوان و آرمان گرا هستید، درک بهتری از آنچه می خواهید دارید. چیزی در مورد شعله ای قدیمی در حال پدیدار شدن است و شما را صدا می کند تا اکنون این خواسته را در زندگی خود پیدا کنید.”

کینزی می گوید، این آرزو می تواند در جهت رسیدن به یک هدف بزرگ، زندگی در راستای ارزش های اصلی شما یا بیان جنبه ای از خود یا شخصیت تان باشد که مدتهاست آن را تحت فشار قرار داده اید یا پنهانش کرده اید. بنابراین دوباره، ممکن است این رویا هیچ ارتباطی با شخصی که در مورد او خواب دیده اید نداشته باشد اما در مورد اینکه به سوی چه کسی در دوران راهنمایی یا دبیرستان بازگشته اید مربطو باشد.

5. شما شروع به دوست داشتن فردی در گذشته خود می كنید و به هم برمی گردید

اگر این یکی آشنا به نظر می رسد، بدانید که این یک رویداد مکرر در سرزمین رویا است. آرزت می گوید: “این رویا ممکن است نشان دهنده این باشد که شما به دنبال قسمت هایی از گذشته خود هستید یا ترس از تغییرات پیش رو در آینده دارید” و اضافه کرد که این معمولاً نشانه این است که چیزی در زندگی شما باعث احساس ناآرامی می شود یا شما نگران هستید که زندگی بعدی شما را به کجا خواهد برد. وی اضافه می کند: “فکر کردن در مورد یک عشق سابق ممکن است به این معنی باشد که شما در زندگی خود از حس پیش بینی و ریسک پذیری بی بهره اید.” آیا می توانید بدون کنکاش در گذشته، به این آرزو برسید؟

6. معشوق شما در خواب کسی است که او را نمی شناسید

عاشق شدن و دوست داشتن یک غریبه یا بیدار شدن از خواب با احساس اینکه معشوق شما به یک غریبه تبدیل شده است را تجربه کرده اید؟ دووال می گوید: این می تواند سرنخی باشد که شما از منطقه راحتی خود خارج شده اید. “حتی اگر چنین رویایی ممکن است احساس عجیب و غریبی برای شما ایجاد کند، در واقع به این معنی است که تغییراتی در پیش است. انتظار داشته باشید با یک تجربه جدید شگفت زده شوید.”

به عبارت دیگر، این رویا می تواند نشانگر این باشد که شما تغییرات آینده را در زندگی خود احساس می کنید و از آنچه در آینده پیش می آید هیجان زده هستید. شاید زمان ثبت نام در کلاس جدید یا برنامه یادگیری زبانی که در مورد آن فکر کرده اید، آمده است.

7. کسی که دوست دارید شما را رد می کند

آزرت می گوید: “این رویا می تواند به این معنی باشد که شما با عزت نفس خود دست و پنجه نرم می کنید.” “شما ممکن است احساس ضعف یا حساسیت ویژه ای کنید و این رد کردن، ارزشمندی شما را زیر سوال ببرد.” در هر نوع خوابی در مورد طرد شدن، عدم اعتماد به توانایی شما ممکن است مسئله اصلی باشد، چه در زندگی شغلی، چه عاشقانه یا خانوادگی.

8. کسی که دوست دارید از نظر جنسی شما را رد می کند

معمولاً، خواب طرد جنسی نشان می دهد که شما خود را از آنچه بیشتر در زندگی می خواهید عقب تر نگه می دارید. کینزی می گوید: “آنچه فروید زمانی “اضطراب اختگی” نامیده است، رد شدن توسط یک فرد مهم برایتان نشان دهنده این است که بیننده خواب انتظار نتایجی همچون شرم، تحقیر، ضربه یا حداقل ناامیدی دارد. اعصاب شما در سطح دیگری درگیر است.

9. در حالی که وقت خود را با او سپری می کنید، شما یک دندان از دست داده اید

از دست دادن دندان ها در خواب با احساس “عدم امنیت و از بین رفتن عزت نفس” مرتبط است. در واقع، دهان شما می تواند استعاره ای باشد از آنچه می گویید یا نمی گویید. دووال می گوید: “به خصوص هنگامی که از دست دادن دندان با رویای کسی که شما دوست دارید همراه است، این می تواند به این معنی باشد که شما واقعاً می خواهید احساس خود را نسبت به او بگویید اما از این کار می ترسید.”

کمی احساس ترسیدن است که به مردم بگویید چه احساسی دارید طبیعیست اما اگر مانع خود نشوید، ممکن است با دیدن احساسات متقابل احساس خوشایندی داشته باشید. فقط بگویید!

10. با یک همکار صمیمی شده اید

با همکاری که با او راحت نیستید زیادی احساس صمیمیت و نزدیکی می کنید و بعد ناگهان از خواب بیدار می شوید. احساس جالبی نیست اما خوشبختانه این فقط یک رویاست و ممکن است در مورد حرفه شما چیزهای بیشتری از احساسات نهفته نسبت به همکار شما باشد.

كینزی می گوید: “این خواب نشان می دهد كه بیننده خواب شروع به آگاهی از شایستگی ها و جاه طلبی های كاری می كند.” “پذیرفته نشدن توسط همکار این معنی را دارد که انتظار می رود شایستگی ها و خواسته های او به خوبی پذیرفته نشود و ممکن است احساس کند مجبور است آنها را پنهان کند.” اما به کار خود ادامه دهید و پیش بروید (و امیدواریم این رویا به مرور محو شود!).

11. هر رویایی درباره کسی که دوست دارید که در بالا توضیح داده نشده است

آزرت می گوید: خبر خوب این است که خواب دیدن یک معشوق نشان دهنده درهای بسته احتمالی در زندگی شما است. او می گوید: “شما ممکن است از ایده بودن با معشوق خود هیجان زده شوید اما این همچنین می تواند به این معنی باشد که از هر چیز دیگری که پیش رو دارید هیجان زده خواهید شد.” “رویاها می توانند بینش خواسته های شما باشند. این آرزوها همیشه به معنای واقعی نیستند به همین دلیل رویاها لزوماً منطقی یا عقلانی نیستند.”

پس اگر خواب عجیب و غریبی می بینید که توالی زمان و مکان ندارد و به نظر پرت و پلا می رسد، فکر نکنید که معنایی ندارد.

منبع:

womenshealthmag

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی