دنياي موسيقي فرهنگ و هنر

واکنش گردشگران خارجی به « چرا رفتی » همايون شجريان

به همراه تعدادی از دوستانش ایران را برای تفریح انتخاب کرده‌ و با یک کوله‌پشتی از جمهوری چک به دل کویر ایران زده‌ و تصمیم گرفته‌ شب را زیر آسمان پرستاره بخوابد...
تقویم فارسی اندروید

به همراه تعدادی از دوستانش ایران را برای تفریح انتخاب کرده‌ و با یک کوله‌پشتی از جمهوری چک به دل کویر ایران زده‌ و تصمیم گرفته‌ شب را زیر آسمان پرستاره بخوابد.

چرا رفتي - www.7ganj.ir

بعد از آنکه به آهنگ «چرا رفتی» همایون شجریان گوش می‌کنند، می‌گویند: ‌«این سبک موسیقی با آن موسیقی که در کشورشان دنبال می‌کنند متفاوت است و با آنکه پر از حس است، اما نمی‌توانند آن را بفهمند.»

سیلوستر ۲۴ ساله اهل جمهوری چک است. او چهار سال قبل به ایران آمد و در طول اقامت سه هفته‌ای، حسابی خوش گذرانده است و تصمیم گرفته زبان فارسی را بیاموزد؛ بنابراین در موسسه لغت‌نامه دهخدا و مرکز بین‌المللی آموزش زبان فارسی ثبت‌نام می‌کند تا بتواند درباره ایران بیشتر بداند. سیلوستر حالا یک سال است که در تهران زندگی می‌کند و درس می‌خواند.

این پسر جوان می‌گوید: بیشتر کسانی که در موسسه دهخدا زبان فارسی می‌خوانند، اهل چین هستند و بیشتر به خاطر تجارت، زبان فارسی را یاد می‌گیرند؛ اما من تنها به خاطر علاقه‌ام این زبان را یاد می‌گیرم و ایران را خیلی دوست دارم.

 

گردآوري: گروه 7 گنج

www.7ganj.ir

منبع: ايسنا

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی