اخبار داغ اخبار فرهنگی - هنری دنياي بازيگران دنياي خوانندگان دنياي موسيقي فرهنگ و هنر

آلبوم موسیقی هنگامه قاضیانی و شهاب حسینی به زودي در بازار

یک آلبوم موسیقی با شعرهایی از محمدهادی کریمی کارگردان سینما و دکلمه هنگامه قاضیانی و شهاب حسینی تابستان به بازار می‌آید...
تقویم فارسی اندروید

یک آلبوم موسیقی با شعرهایی از محمدهادی کریمی کارگردان سینما و دکلمه هنگامه قاضیانی و شهاب حسینی تابستان به بازار می‌آید.

آلبوم موسيقي- www.7ganj.ir

محمدهادی کریمی کارگردان سینما و شاعر شعرهای این آلبوم گفت: تلاش خواهیم کرد آلبوم موسیقی با دکلمه هنگامه قاضیانی و شهاب حسینی تابستان 93 به بازار عرضه شود.

وی در توضیح این آلبوم بیان کرد: اوایل زمستان 92 شهاب حسینی و هنگامه قاضیانی بخشی از اشعار من را به صورت دکلمه اجرا کردند و قرار شد آلبومی با صدای این دو هنرمند در بهمن ماه وارد بازار شود اما روند ساخت و ضبط موسیقی با تاخیر همراه شد.

کریمی ادامه داد: اشعاری که توسط قاضیانی و حسینی دکلمه شد به چندنفر از آهنگسازان ارائه کردم تا نمونه کارها را گوش کرده و طرح مورد نظر برای ساخت موسیقی را آماده کنند، البته هنوز آهنگساز مورد نظر را انتخاب نکرده ام، اما امیدوارم این آلبوم که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده است اوایل تابستان منتشر شود.

کارگردان فیلم سینمایی «بشارت به شهروند هزاره سوم» بیان کرد: اشعار این آلبوم موسیقی از کتاب شعر «برف روی شیروانی داغ» انتخاب شده است که این کتاب به زودی توسط نشر نگاه منتشر خواهد شد و ما هم به زودی نامی مناسب برای این آلبوم موسیقی انتخاب خواهیم کرد.

کریمی در پایان گفت: در این آلبوم 24 دکلمه وجود دارد که در پنج دکلمه شهاب حسینی و هنگامه قاضیانی اشعار را همخوانی کرده‌اند و از 19 دکلمه دیگر، تعدادی توسط شهاب حسینی و تعدادی توسط هنگامه قاضیانی خوانده شده است.

 

گردآوري شده توسط گروه هفت گنج

منبع: مهر

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی