دنياي فيلم و سينما فرهنگ و هنر

واكنش علی عطشانی به حضور گلشيفته در فيلم جديدش

علی عطشانی حضور گلشیفته فراهانی در فیلم جدیدش با نام «پارادایس» را تکذیب کرد.
تقویم فارسی اندروید
علی عطشانی حضور گلشیفته فراهانی در فیلم جدیدش با نام «پارادایس» را تکذیب کرد.

علی عطشانی کارگردان سینما اخبار منتشر شده مبنی بر حضور بازیگر غیراخلاقی در فیلم جدیدش را تکذیب کرد و گفت: متاسفانه مدتی است شایعاتی در مورد حضور گلشیفته فراهانی در فیلم «پارادایس» به وجود آمده که من این مساله را تکذیب کرده و طرح چنین خبرهایی را یک بی اخلاقی می دانم.

وی تاکید کرد: بیش از یک ماه است که گروه تولید این فیلم در آرامش کامل در حال فیلمبرداری هستند و به نظر می رسد انتشار چنین اخباری در راستاي دشمنی با شخص یا اشخاص خاصی بوده است.

عطشانی با اشاره به اینکه نیمی از فیلمبرداری این فیلم به پایان رسیده است، بیان کرد: فیلمبرداری «پارادایس» ۲۰ روز پیش در شهر برلین در کشور آلمان آغاز شده و با فیلمبرداری سکانس های فرودگاه به نیمه رسیده است. پس از شهر برلین، سکانس هایی از فیلم در فرانکفورت و پاریس تا ۲۰ روز دیگر فیلمبرداری می شود.

پیش از این اخباری مبنی بر حضور گلشیفته فراهانی در این فیلم سینمایی منتشر شده بود که با حواشی بسیاری همراه شد.

در خلاصه داستان «پارادایس» آمده است: ۲ طلبه جوان می‌خواهند برای شرکت در سمیناری دانشگاهی پیرامون ادیان به آلمان بروند. رییس حوزه علمیه آن ‌ها که حاج‌ آقا فراستی نام دارد، راه سفر را بر آن‌ها سد می ‌کند. طلبه‌ های جوان با اغفال حاج ‌آقا فراستی، ویزایی هم برای او می ‌گیرند و وی را با خود به آلمان می ‌برند و…

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی