تبلیغ رپورتاژ

هتل فلامینگو کیش

تقویم فارسی اندروید
هتل فلامینگو کیش

کیش یکی از جزایر استان هرمزگان محسوب می‌شود. این جزیره جنوب ایران و در آب‌های نیلگون خلیج‌فارس واقع شده است. سه روش برای سفر به این جزیره وجود دارد. روش اول خرید بلیط قطار یا اتوبوس به مقصد بندرعباس است. پس از رسیدن به بندرعباس باید سوار قایق شده و به کیش بروید. یکی‌دیگر از روش‌ها رفتن به بندرعباس با وسیله نقلیه شخصی و سپس رفتن به جزیره قشم به‌وسیله قایق یا یک لنج است. روش سوم که آسان‌ترین راه ‌برای سفر به کیش محسوب می‌شود، این است که بلیط هواپیما کیش را بخرید و به این جزیره زیبا سفر کنید. پس از سفر به هر شهر به‌طور حتم مساله‌ای که ابتدا ذهن شما را مشغول می‌کند، رزرو اقامت‌گاه در کیش است. هتل های کیش با سطح امکانات قابل‌قبول آماده خدمت‌رسانی به مسافران هستند. درادامه با ما همراه باشید تا به بررسی دومورد از بهترین هتل‌های این جزیره و روشی برای رزرو هتل کیش بپردازیم.

هتل فلامینگو

یکی از بهترین هتل‌های چهار ستاره کیش هتل فلامینگو است. این هتل نمایی زیبا مانند دلفین دارد که جلوه بصری آن را خاص‌تر می‌کند. این هتل سال 1376 در زمینی 24 هزار متری ساخته شد. در محوطه هتل فلامینگو فضای سبز، آبنما و آلاچیق‌هایی قرار گرفته است که باعث ایجاد محیطی آرام برای مهمانان می‌شود. ساختمان این هتل پنج طبقه بوده که شامل 200 اتاق می‌شود. با اقامت در هتل فلامینگو دسترسی آسان به مراکز تجاری و تفریحی جزیره کیش مانند مرکز خرید مروارید، ونوس، مریم، زیتون، و اسکله تفریحی برای میهمانان فراهم خواهد شد. در اسکله تفریحی جزیره کیش وسایل تفریحی مانند جت اسکی، قایق‌های شیشه‌ای و… قرار داده شده‌اند که طرفداران زیادی دارند.

 

امکانات هتل فلامینگو

برای رفاه حال مهمانان در هراتاق‌ این هتل امکاناتی از قبیل یخچال، کمد، مبلمان، پاورسنج، سیستم اعلام و اطفای حریق، آباژور، چای‌ساز، روم‌سرویس، یخچال و… درنظر گرفته شده است و مهمانان می‌توانند بدون پرداخت هزینه از آن استفاده کنند.

فضاهایی در ساختمان و محیط اطراف هتل فلامینگو به لابی، فضای سبز، رستوران، پارکینگ، نمازخانه، کافی‌شاپ، پارکینگ، سفره‌خانه سنتی و سرویس‌بهداشتی در طبقات و لابی تخصیص داده شده است. به‌غیر از فضاهای بیان شده امکاناتی مانند تاکسی‌سرویس، دستگاه واکس کفش، صندوق امانات، خشکشویی و… برای بهبود سطح خدمات در لابی این هتل قرار دارد. در رستوران هتل فلامینگو انواع غذاهای ایرانی، دریایی، گیاهی و فرنگی سرو می‌شود؛ این رستوران 180 نفر ظرفیت دارد. پارکینگ ساخته‌شده برای این هتل گنجایشی معادل 20 خودرو دارد و مهمانان بدون پرداخت هزینه می‌توانند اتومبیل‌های خود را در آن قرار دهند.

بیبشتر بخوانید : هتل کیش روی آب را میشناسید؟

موقعیت هتل فلامینگو

هتل فلامینگو در نشانی میدان امیرکبیر و بلوار دریا واقع شده است. این هتل از موقعیت مکانی خوبی برخوردار بوده و دسترسی آسان برای رفتن به مراکز تفریحی مانند اسکله تفریحی، کارتینگ، بولینگ مرریم، گذر هنرمندان و مراکز خرید ونوس، مروارید و پانیذ فراهم می‌کند.

هتل صدف

این هتل نسبت به استانداردهای روز دنیا ساخته شده است. زمین هتل صدف بیش از 15 هزار متر مساحت دارد که سال 1381 در آن ساختمان این هتل با دوطبقه مشتمل‌بر 55 اتاق و سوئیت ساخته شد. پس از گذشت 11 سال، سال 1392 ساختمان هتل صدف برای افزایش خدمات قابل ارائه به مهمانان بازسازی شد. دکوراسیون اتاق‌ها و نمای این هتل برگرفته از طرح‌های مهندسان مطرح در حوزه ساختمان است و به‌همین دلیل جلوه و نمایی زیبایی هتل صدف گردشگران را به تعجب وامی‌دارد. این هتل نزدیکی کوه نور با ارتفاع 27 متر و تعدادی آبشار زیبا و بزرگ واقع شده و به‌خاطر وجود این کوه، محیط اطراف هتل به فضایی زیبا و چشم‌نواز تبدیل شده است.

هتل صدف

موقعیت هتل صدف

هتل صدف در محدوده میدان امیرکبیر واقع شده است. تعدادی از دیگر هتل های کیش هم در این منطقه قرار گرفته‌اند. از این منطقه دسترسی به همه مناطق مهم کیش ممکن خواهد بود. از این محدوده با طی مسیری کوتاه می‌توانید به مراکز تجاری مهمی مانند شارستان، مروارید و مناطق تفریحی مانند کوه نور، مجموعه کارتینگ، بولینگ مریم و… رفته و از آن‌ها دیدن کنید.

امکانات اتاق‌ها و ساختمان هتل صدف

برای رفاه حال مهمانان قسمت‌هایی از ساختمان این هتل به فضاهایی مانند اتاق ماساژ، سالن سینما، پارکینگ، رستوران، لابی، آسانسور، فضای سبز، آتلیه، نمازخانه، کافی‌شاپ اختصاص داده شده است. همچنین امکانات دیگری از قبیل اینترنت رایگان نامحدود در لابی، خدمات خانه‌داری، سیستم تهویه مطبوع، پذیرش 24 ساعته، تاکسی‌سرویس و… نیز در لابی و ساختمان هتل صدف قرار دارد.

این هتل دو رستوران دارد که در رستوران دلفین انواع غذاهای ایرانی سرو می‌شود و فضای مناسب برای جای‌گیری 100 نفر را دارد. رستوران کوه‌نور هتل صدف 120 نفر ظرفیت داشته و در آن انواع غذاهای فرنگی و فست‌فود سرو می‌شود.

مقاله مرتبط : لذت گشت و گذار در پارک دلفین های کیش

در این مطلب دو مورد از بهترین هتل های کیش را معرفی کردیم. اگر تجربه اقامت در هتل‌های صدف یا فلامینگو را داشتید یا نسبت به رزرو هتل کیش به‌صورت غیرحضوری اقدام کرده‌اید، بهترین روش برای رزرو هتل و تجربیات خود درباره این دو هتل را با ما و دیگر کاربران به‌اشتراک بگذراید.

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی