تبلیغ رپورتاژ

نکاتی برای سایه زدن ابرو به شکل حرفه ای

تقویم فارسی اندروید
سایه زدن ابرو

قاب چشمان شما تاثیر زیادی در زیبایی چشمانتان خواهد گذاشت. امروزه ابروی پرپشت و بلند از معیارهای یک صورت جوان و زیبای است. پر بودن ابرو برای بعضی افراد تا حدی اهمیت دارد که اقدام به کاشت ابروهایشان میکنند تا هرچه بیشتر زیبا به نظر برسند. البته کاشت ابرو هزینه زیادی دارد و اکثر افراد نتیجه دلخواهشان را از این کار نمیگیرند.

چه ابروهای شما به طور طبیعی کم پشت باشند، چه موهای شما در اثر کندن بیش از حد، وکس یا بند از بین رفته باشد، آرایش ابرو میتواند به شما در رسیدن به ابروهای عالی کمک کند و در اینجا ما روش صحیح آرایش ابرو را به شما آموزش خواهیم داد.

آرایش ابرو چیست؟

آرایش ابرو به پر شدن ابروها کمک میکند و توجه را به چشمان شما جلب میکند و همچنین صورت شما را قاب میکند. یک ابروی پرپشت به تنهایی می‌تواند برای داشتن ظاهری طبیعی‌تر عالی باشد، اما اگر ابروهای پرپشتی ندارید نگران نباشید. آرایش ابروی شما، می‌تواند به زیباتر کردن آرایش چشمها کمک کند. یک خط چشم زیبا زمانی که توسط یک ابروی کشیده تثبیت شود، تأثیر بیشتری خواهد داشت.

ابزار ضروری آرایش ابرو

ابزارهای مختلفی هستند که برای سایه زدن ابرو میتوانید از آنها استفاده کنید.

  • سایه ابرو

سایه ابرو به شما کمک میکند آرایشی تمیز و جذاب داشته باشید. مک، کالیستا، آکوا و vov از بهترین مارک های سایه ابرو هستند که میتوانید از فروشگاه‌های اینترنتی تهیه کنید.

  • مداد ابرو
مداد ابرو

مداد ابرو برای پرکردن قسمتهای خالی ابرو بسیار کاربردی است. اگر از یک مداد استفاده میکنید، مطمئن شوید که نوک آن را تیز نگه دارید. برای کشیدن خطهای ظریف و کوتاه نوک مداد باید تیز باشد.

  • ژل ابرو

ژل ابرو مدلهای مختلفی دارد و بیشتر به منظور فرم دادن به ابروها کاربرد دارد. ابروهایی روبه بالا و یکدست شما را جوانتر نشان خواهد داد. این محصول را از یک برند معتبر تهیه کنید. ژل ابروی باکیفیت سلامت ابروی شما را تضمین میکند و از ریزش ابرو جلوگیری خواهد کرد. پیشنها ما ژل ابروی مای است. برند مای یک برند معتبر و شناخته شده است که با تولید محصولات آرایشی بهداشتی باکیفیت به خوبی جای خود را در بازار ایران پیدا کرده.

  • ریمل ابرو

واکس یا ریمل ابرو چسبندگی قویتری دارد و واقعاً میتواند موهای ابروی شما را به حالتی که میخواهید فرم دهید. ژل ابرو که حالتی شفاف دارد می‌تواند به شکل‌دهی کامل ابروها کمک کند، در حالی که ریمل ابرو هم به ابروها شکل می‌دهد و هم رنگدانه را اضافه می‌کند.

  • برس ابرو

اگر محصول شما با برس مخصوص ابرو ارائه نمی‌شود، مطمئن شوید که برس مخصوص ابرو یا اسپول ریمل تمیز را تهیه کنید تا به راحتی بتوانید از محصول مورد نیاز خود استفاده کنید.

  • کانسیلر

کانسیلر به آرایش ابروی شما جلوه زیبایی میدهد و حالتی حرفهای به آن میبخشد. از آخرین کارهایی کا باید برای زیباتر شدن آرایش ابرو انجام دهید استفاده از کانسیلر است.

نحوه اعمال آرایش ابرو

اگر ابروهای شما نازک هستند یا رنگ بوری دارد، بهترین کار این است که با یک مداد شروع کنید؛ استفاده از مداد چندان سخت نیست و شما میتوانید به راحتی آن را کنترل کنید و در واقع به شما امکان میدهد تارهای ابرو را در قسمتهایی که وجود ندارد بکشید. از قسمت تاج ابروی خود شروع کنید و به سمت دم ابروها حرکت کنید، تارهای نازک و کوتاهی بین تار ابروها بکشید. میتوانید فرم ابرو را از اینترنت ببینید و با توجه به آن این کار را انجام دهید. شابلون ابرو هم برای یافتن فرم ابرو وسیله مناسبی خواهد بود.

  • سایه پودری:

برای کمک به انجام کار با مداد ابرو، از پودر یا سایه ابرو و برس زاویه دار استفاده کنید تا با برس ابرو در جهت رشد مو، شکاف های ابرو و قسمتهای خالی را پر کنید. همچنین میتوانید به جای استفاده از مداد تنها از پودر ابرو برای ظاهری نرم تر استفاده کنید.

  • ژل ابرو:
ژل ابرو

این یکی از محبوبترین ابزار آرایش است. کار چندان سختی در انتظارتان نیست. شما به یک مداد ابرو دقیقا هم رنگ ابروی خود احتیاج دارید تا تنها قسمتهای خالی را با آن پر کنید. ابتدا ابروهای خود را تمیز کنید و سپس با ژل ابرو تنها تار ابروها را شانه کنید تا قسمت پوست ابرو دست نخورده باقی بماند. زمانی که ژل ابرو خشک شد به وسیله یک مداد یا هاشور ابرو قسمتهای خالی را پر کنید.

  • ریمل ابرو:

ما به شما این روش را پیشنهاد نمیکنیم مگر این که خودتان احساس کنید این روش مناسب است. ریملهای ابرو مدلهای مختلفی دارند اما پیدا کردن ریمل ابروی اصل کمی زمان بر خواهد بود. یک ریمل ابروی اصل پیگمنتهای پرقدرتی ندارد وبافتی طبیعی روی ابرو ایجاد میکند. نکته اینجاست که برس موجود در ریمل ابرو کمی ما را محدود خواهد کرد. میتوانید قبل از استفاده از ریمل ابرو، سایه ابرو استفاده کنید تا به خوبی قاب ابرو را مشخص کنید و پس از آن ریمل را استفاده کنید. با این روش ریمل ابرو یک ابزار بسیار مثبت و کارآمد خواهد بود.

  • فرم ابرو

جدا از روشهای مختلفی که برای پر کردن قسمتهای خالی ابرو کاربردی است شما ابتدا باید فرم ابروی خود را شناسایی کنید. زمانی که بتوانید فرم و قوس ابروی خود را به درستی تشخیص دهید بهترین آرایش را انجام خواهید داد. از بالای ابرو و دقیقا انتهای ابرو در قسمت تاج، یک نقطه با مداد مشخص کنید؛ پس از آن نقطه دیگر را در قسمت قوس و برجستگی ابرو بگذارید؛ نقطه انتهایی را در انتهای دم ابرو بگذارید. شما میتوانید با کشیدن یک سایه محو قاب ابروی خود را به درستی ترسیم کنید. همین کار را برای زیر ابروها انجام دهید. فراموش نکنید که حتما باید تارهای اظافه ابرو را بردارید.

با ترسیم فرم اصلی ابرو میتوانید قاب ابرو را مشخص و قسمتهای خالی را با مداد یا سایه پر کنید. همچنین در این مقاله میتوانید 9 راه راحت برای تشخیص بهترین فرم ابرو برای خود را مطالعه کنید.

کانسیلر

قدم آخر استفاده از کانسیلر برای زیر ابروها است. این کار ابروهای شما را پرتر و تمیزتر نشان خواهد داد. میتوانید برای بالای ابرو هم از کانسیلر استفاده کنید تا آرایش ابروی شما تمیزتر به نظر برسد.

آرایش صحیح ابرو به زیباتر شدن چهره شما کمک خواهد کرد. داشتن ابروهایی پر و بلند آرایش شما را زیباتر خواهد کرد و اگر علاقهای به آرایش ابرو ندارید میتوانید از سرمهای تقویتی برای رشد ابرو استفاده کنید. روشهایی مثل میکروبلیدینگ هم شبیه به یک آرایش دائم هستند و جلوه طبیعی و زیبایی دارند.

نویسنده: سارا اقبالی

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی