سبك زندگي موفقيت در زندگي

نكات مفيد در شروع کسب‌ و کار براي رسيدن به موفقیت

در اين مقاله از 7 گنج چند مرحله مهم برای رسیدن به موفقیت و سازگاری بین رهبر و تیمش آورده شده است...
تقویم فارسی اندروید

در اين مقاله از 7 گنج چند مرحله مهم برای رسیدن به موفقیت و سازگاری بین رهبر و تیمش آورده شده است…

شروع كسب و كار

مدیر شرکت formstack می‌گوید:” بخشی از فرهنگ شرکت ما این است که هرگز به وضعیت موجود راضی نیستیم. ما با تنظیم اهداف جدید و بزرگ به خودمان فشار می‌آوریم، اهداف بزرگ الهام‌بخش هستند. آن‌ها ما را تقویت می‌کنند و یک دلیل برای کار گروهی به ما می‌دهند.” هنگامی که ما اهداف بزرگ‌تری داشته باشیم، ما نیاز به یک فرهنگ قوی برای کار گروهی پیدا خواهیم کرد. به یاد داشته باشید که داشتن اهداف بزرگ به معنای اهداف غیرممکن نیست بلکه داشتن اهدافی است که به ما فشار می‌آورد تا در آینده به آن‌ها برسیم.

  زمانی که مردم اهداف خود- شخصی و یا مرتبط با کسب‌وکار- را بنویسند، به احتمال زیاد برای رسیدن به آن‌ها تلاش خواهند کرد. اهداف خود را با حروف کلمه‌ی SMART ارزیابی کنید. : specific خاص، تنظیم اهدافی که به طور کلی قابل استفاده هستند. Measurable: اطمینان حاصل کنید که اهداف شما قابل اندازه‌گیری هستند. Achievable: اهداف باید دست‌یافتنی و یا ریشه در واقعیت داشته باشند. Relevant: اطمینان حاصل کنید که اهداف مرتبط با ماموریت کلی سازمان هستند. Time: اهداف مطابق زمان خاص باشند، بهترین اهداف دارای یک موعد مقرر هستند.

  اندازه‌گیری پیشرفت در طول مسیر می‌تواند نشان دهد که یک شرکت تا به اینجای کار به چه مقداری از اهداف خود رسیده است. داشتن فرهنگ داده محور به ما کمک می‌کند تا بدانیم کجا برویم.

  مردم مهم‌ترین جزء از اهداف شرکت هستند، متاسفانه بسیاری از شرکت‌ها از این قضیه غافل هستند. مشاوره بخش مهمی از تعیین هدف یک شرکت هستند که شما باید کارکنان خود را به آن تشویق کنید. برنامه‌ای برای ملاقات کارکنان جدید با همتایان خود از بخش دیگر تنظیم کنید.

  گاهی اوقات تیم شما انتظارات شما را برآورده نمی‌کنند. بخشی از انتظارات قابل اندازه‌گیری هستند، شما اهداف را در نظر می‌گیرید تا به آن‌ها برسید بنابراین باید نتایج را اندازه‌گیری کنید. هنگامی که کارکنان شما در قبال کارهای‌شان پاسخگو باشند بیشتر تلاش خواهند کرد.

  هنگامی که در مسیر راه فهمیدید در رسیدن به اهداف موفق نبوده‌اید باید ارزیابی کنید که چرا و چگونه این اتفاق افتاده است و سعی کنید تا با ایجاد تغییرات مسیر خود را به سمت موفقیت تغییر دهید. همواره برای ایجاد تغییرات در مسیر راه آماده شوید و به کارکنان خود این فرصت را بدهید تا نظرات و پیشنهادات خود را ارائه دهند.

گردآوري: گروه 7 گنج

www.7ganj.ir

منبع: براي فردا

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی