تبلیغ رپورتاژ

نقش محصولات جنسی در لذت چند برابری از رابطه زناشویی

تقویم فارسی اندروید
محصولات جنسی

حتما بارها در خصوص اهمیت رابطه جنسی در زندگی مشترک و فواید آن مطالبی را خوانده و یا شنیده‌اید. روابط جنسی اثری فوق‌العاده در نزدیکی هر چه بیشتر دو طرف و ایجاد صمیمیت بین آنها دارد، به همین دلیل در یک زندگی سالم و رضایت بخش نقش روابط جنسی بسیار مهم تلقی می‌شود.

اما نکته‌ای که در خصوص برقراری رابطه جنسی باید به آن توجه داشت این است که در عین حال که این کار اثری بسیار مثبت و بهبود دهنده در زندگی مشترک شما دارد اما عدم آگاهی نسبت به اصول و همچنین استفاده نکردن از محصولات جنسی مناسب می‌تواند آثار آن را کاهش داده و حتی منفی کند.

محصولات جنسی به کلیه محصولاتی گفته می‌شوند که باعث تسهیل در برقراری روابط زناشویی شده و احساس رضایت دو طرف را به دنبال دارند. از جمله محصولاتی که می‌توان برای برقراری یک رابطه جنسی سالم و بدون درد و ناراحتی مورد استفاده قرار داد، انواع ژل و اسپری روان کننده و همچنین کاندوم‌ها اشاره کرد.

این محصولات در انواع مختلفی تولید شده و برای استفاده توسط هر دو جنس در بازار وجود دارند. برخی از محصولات جنسی علاوه بر خاصیت روان کنندگی و کاهش درد، حتی به افزایش لذت و میل جنسی نیز کمک نموده و نقش تحریک کنندگی را هم ایفا می‌کنند.

انواع لوازم جنسی

اگر بخواهیم لوازم جنسی را در دو دسته‌بندی کلی قرار دهیم،به طور کلی می‌توان گفت که این محصولات به دو حالت فیزیکی و خوراکی در بازار قابل تهیه هستند. محصولات خوراکی که متاسفانه این روزها نمونه‌های تقلبی و بی‌کیفیت آنها نیز در بازار به وفور یافت می‌شود شامل انواع قرص با خاصیت تاخیری، افزایش نعوظ و افزایش دهنده حجم منی می‌شود. برای تهیه این محصولات توصیه می‌کنیم حتما به داروخانه و یا مراکز فروش معتبر مراجعه نمایید تا از اصالت کالا مطمئن باشید.

در دسته محصولات فیزیکی که استعمال خارجی دارند می‌توان به اسپری، ژل‌ها و انواع کاندوم اشاره کرد. در حال حاضر انواع اسپری و ژل آمیزشی در بازار وجود دارند که با توجه به نیاز خود می‌توانید آنها را تهیه کنید.

از جمله خواصی که این محصولات به شما ارائه می‌دهند می‌توان به افزایش نعوظ، افزایش مدت زمان رابطه (تاخیری)، تنگ کننده واژن، افزایش گرما و حس لذت بیشتر، محصولات اسانس‌دار و عطری که به خوشبو شدن آلت جنسی دو طرف کمک می‌کنند اشاره کرد. ژل‌های آمیزشی می‌توانند کاربردهای دارویی هم داشته باشند، برای مثال برخی از انواع ژل‌ها عفونت و باکتری‌های مضر را از بین برده و به برقراری رابطه‌ای سالم‌تر و تمیزتر کمک می‌کنند.

یکی از مهم‌ترین و البته پرکاربردترین لوازم جنسی که این روزها توسط درصد بالایی از زوج‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد کاندوم‌ها هستند که در تنوع بسیار گسترده‌ای در بازار عرضه شده و هر زوج می‌توانند بسته به نیاز و سلیقه خود آنها را خریداری کنند.

کاندوم چیست؟

براساس اطلاعات بدست آمده به نظر می‌رسد قدیمی‌‌ترین نوع کاندوم در واقع از کاغذ‌های ابریشمی روغن اندود شده تهیه می‌شود که بیش از هزار سال قبل از میلاد حضرت مسیح مورد استفاده قرار می‌گرفت. اما استفاده از کاندوم در بین اروپایی‌ها از قرن شانزدهم میلادی آغاز شد. با توجه به شیوع بیماری سفلیس در سال 1540 میلادی یک پزشک ایتالیایی به نام گابریل فالوپیو استفاده از یک کیسه چند لایه پارچه‌ای خیسانده شده در محلول آب نمک و برخی گیاهان دارویی با خاصیت ضدعفونی کننده را به مردان توصیه کرد.

به طور کلی کاندوم‌ها یکی از بهترین و مطمئن‌ترین ابزارهاییست که می‌توانید برای پیشگیری از بارداری ناخواسته از آن استفاده کنید. این ابزار فوق‌العاده کاربردی در بین محصولات جنسی در انواع مختلفی تولید شده و نقش بسیار مهم و ضروری برای جلوگیری از سرایت بیماری‌های آمیزشی و همچنین بارداری‌های ناخواسته ایفا می‌کند.

اهمیت استفاده از کاندوم در رابطه جنسی

اگر قصد برقراری رابطه جنسی ایمن و سالم را داشته باشید استفاده از کاندوم به عنوان یک پوشش حفاظتی باید در اولویت‌های شما قرار بگیرد. کاندوم‌ها از بروز بسیاری از بیماری‌های آمیزشی از جمله ایدز، هپاتیت، سفلیس و سوزاک جلوگیری نموده و به لطف مواد اسپرم کشی که بر روی برخی از انواع کاندوم‌ها قرار دارد شما را از نگرانی باردار شدن نیز خلاص می‌کند.

کاندوم‌های مردانه در صورت استفاده درست و اصولی 86 تا 95 درصد از بارداری ناخواسته و بیماری‌های آمیزشی نظیر ایدز و هپاتیت C جلوگیری نموده و حتی در مردانی که دچار انزال زودرس هستند نیز نقش کمکی ایفا می‌کند. این در حالیست که کاندوم‌های زنانه حداکثر 75 درصد از بارداری پیشگیری می‌کنند.

انواع کاندوم

کاندوم‌ها برای هر دو جنس طراحی و تولید شده و از نظر نوع کارکرد و همچنین شکل ظاهری به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند. خرید کاندوم ‌های مردانه معمولا تنوع بسیار بالایی داشته و در هر فرمی که بخواهید قابل تهیه هستند.

کاندوم‌های میوه‌ای و اسانس‌دار برای رابطه دهانی بسیار مناسب بوده و می‌تواند تنوع زیادی به رابطه شما بدهند. کاندوم‌های تنگ کننده و تحریک کننده نیز از جمله کاندوم‌هایی هستند که می‌تواند باعث لذت بیشتر به خصوص برای خانم‌ها شود. همچنین اگر قصد برقراری رابطه در یک اتاق کاملا تاریک را داشته باشید، کاندوم‌های شب‌تاب می‌توانند یک انتخاب خاص باشند.

با توجه به اینکه درصد قابل توجهی از آقایان دچار انزال زودرس هستند، استفاده از کاندوم‌های تاخیری به رفع مشکل آنها کمک خواهد کرد. خرید کاندوم‌ تاخیری یکی از محبوب‌ترین انواع کاندوم‌ها بوده و بسیاری استفاده از آنها را به سایر روش‌ها از جمله قرص و اسپری ترجیح می‌دهند.

علاوه بر این، در صورتی که در رسیدن به نعوظ کامل دچار مشکل هستید، کاندوم‌های تحریک کننده و سفت کننده نیز وجود دارند که در قسمت داخلی آنها مواد ویژه‌ای به منظور افزایش نعوظ و سفتی آلت مرد به کار رفته است. کاندوم‌های برقی نیز از جمله مدل‌های جدیدی هستند که در قسمت انتهایی آنها یک حلقه ویبراتور وجود داشته و باعث افزایش لذت مرد و زن و همچنین کمک به حفظ نعوظ آلت مرد می‌شود.

اگر قصد دارید از رابطه جنسی خود لذت بیشتری ببرید کاندوم‌های خاردار، سوزنی و فانتزی نیز در بازار وجود دارند که با استفاده از آنها می‌توانید لذت بیشتری را به همسرتان هدیه بدهید. افرادی که نسبت به کاندوم‌های از جنس لاتکس حساسیت دارند می‌توانند به سراغ کاندوم‌های پلی یورتانی بروند که اگرچه قیمت بالاتری دارند اما جنس بسیار مرغوبی داشته و با استفاده از آنها هیچ واکنش حساسیتی را تجربه نخواهید کرد.

کاندوم با کیفیت از کجا بخریم؟

با توجه به اینکه بسیاری از آقایان برای خرید کاندوم و سایر محصولات جنسی از داروخانه یا مراکز فروش حضوری خجالت‌زده می‌شوند، خرید این گونه از محصولات به صورت آنلاین و از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر که اصالت کالا را تضمین کنند به مراتب راحت‌تر خواهد بود.

فروشگاه اینترنتی مو تن رو تنوع گسترده‌ای از کاندوم و سایر محصولات جنسی نظیر اسپری و ژل‌‌های آمیزشی را عرضه می‌کند که می‌توانید با بهترین قیمت آنها را خریداری نمایید. انواع کاندوم فانتزی، عروسکی، کاندوم‌ تاخیری، کاندوم بسیار نازک، کاندوم پلی یورتان، کاندوم کلاسیک و بسیاری دیگر در فروشگاه اینترنتی مو تن رو قابل خرید هستند. تمامی محصولات مو تن رو به همراه گارانتی مرجوعی به فروش رسیده و می‌توانید از تخفیف‌های ویژه و جشنواره‌های فروش نیز بهره‌مند شوید.

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی