اخبار داغ اخبار فرهنگی - هنری دنياي بازيگران

نامه جمعی از زنان فعال فرهنگی در حمايت از بهنوش بختیاری

جمعی از زنان فعال فرهنگی در نامه‌‌ای اعتراضی به روزنامه‌های توهین‌کننده به بازیگر زن کشورمان، خواستار عذرخواهی رسانه‌های هتاک به وی شدند...
تقویم فارسی اندروید

جمعی از زنان فعال فرهنگی در نامه‌‌ای اعتراضی به روزنامه‌های توهین‌کننده به بازیگر زن کشورمان، خواستار عذرخواهی رسانه‌های هتاک به وی شدند.

در بخشی از این نامه آمده است: هرکس در جمهوری اسلامی آزاد است که عقیده‌اش را بیان کند و کسی حق تعرض به او را نخواهد داشت؛ «زنده باد مخالف من!» شعاری بود که جریان اصلاح طلب با آن دم از آزادی بیان می‌زد؛ حال چه شده است که هر کس در جمهوری اسلامی نظری مخالف نظر آنها را داشته باشد با دستگاه تبلیغاتی و رسانه‌ای این جناح سیاسی تیر باران می شود.بهنوش بختیاری یک هنرمند زن ایرانی است که در یک برنامه رادیویی اعلام کرد: «فکر می‌کنم با خواندن این رشته(جامعه‌شناسی) دیگر انسان دنبال هر حرفی نمی‌رود، مثلا اگر توافق هسته‌ای انجام می‌شود سریع ذوق‌زده نشوم، سعی کنم در مورد آینده آن فکر کنم، مثلا ببینم پشت‌بند عهدنامه ترکمنچای چه اتفاقاتی افتاد؟»

جرم بهنوش بختیاری به جز ابراز نظرش در خصوص توافقات هسته‌ای چه بود که بایستی به او این توهین‌ها روا داشته شود؟ البته در این ورطه فقط او نیست که محصور است و در صورت بیان سخنی مخالف این جریان مدعی آزادی بیان تخطئه می‌شود. هنوز یادمان نرفته با شهاب حسینی، ابوالقاسم طالبی، علیرام نورایی، پروانه معصومی، هنگامه قاضیانی، مریلا زارعی، نرگس آبیار و خیلی دیگر از هنرمندان کشور به جرم دفاع از ارزش ها چگونه رفتار شد و از سوی این جریان شبه روشنفکری چه برخوردی صورت گرفت.

ما به نمایندگی از زنان ایران زمین که دغدغه استقلال، فرهنگ، پیشرفت و امنیت کشور را داریم می‌گوییم که هیچ کس حق ندارد به بهنوش بختیاری و هر کس دیگری به جرم بیان عقایدش تعرض کند و اتفاقا بایستی دغدغه هنرمند ایرانی در این باره مورد ستایش قرار گیرد.

اسامی امضاکنندگان نامه:

سارا عرفانی

فاطمه شجاعی

عطیه سادات حجتی

زهرا مهدی

زهرا کوشافر

فائزه علی‌حسینی

سمانه سلمانی

سیده سمانه جلیلی

عاطفه جعفری

زینب امیدی پناه

فاطمه فرخی

فاطمه کمالی

رزا اویسی

نسترن علی رمضانی

زینب قادری

فاطمه شهبازی

ریحانه بهشتی

اکرم ساعدی

سیده فاطمه محبی

سمیه جونوش

فاطمه استاد حسینی

فاطمه نیک زاد

فاطمه علیشاه

الهام بیدی

فاطمه کوشافر

سپیده نوروزی

ویدا حسین‌نیا

نرجس منصفی

ساجده رفیعی بور

سوین مهدیخانلو

عطیه جانجان

مریم حسین نیا

فاطمه رمضانی

زهره سادات حسینی

فائزه آقایی

سیده فاطمه میرمهدی پور

فاطمه سادات بکائی

ریحانه سمیع پور

فاطمه علی عسگری

زهرا دمیرچی

نورس اثماریان

آذر اسدی

زهره محمدی

زهرا صالحی

زینب سادات معتمدی

لیلا جونوش

کیوانی صدر

مرضیه جونوش

فرشته کریمی

مریم بادران

زهرا اصلاح چی

نرگس کریمی اصفهانی

نرگس بیدی

فاطمه کارخانه

مونا رحیمی

مرجان فرخی

زهرا ثمری

فرزانه اکبری

زهرا کارخانه

طیبه سازور

نجمه شهیدی

مونا شاهمرادی

آمنه ریحانی

فاطمه عبدالهی

مریم دژوند

مرضیه سجادی

فاطمه سادات کاظمی منش

گردآوري و تنظيم: گروه هفت گنج

www.7ganj.ir

منبع: تسنيم

3 دیدگاه

  • سلام.امثال خانم بهنوش بختیاری که نان را به نرخ روز میخورن،دغدغه و مشکلات معیشتی مردم که ناشی از تحریمهای ظالمانه غرب بر علیه این ملت شریف است، اصلا براشون مهم نیست.به ظاهر خود را هنرمند مردمی معرفی میکنند ولی در حقیقت فقط و فقط به فکر منافع و جیب خودشونن…باید از ایشون پرسید فقط 2 صفحه از 100 صفحه توافق را نشستی خوندی که اینجوری اظهار نظر میکنی؟؟؟!!!

  • سلام امیدوارم حالتون خوب باشه ممنونم از سایت بسار خوبتون …میخاستم بگم اگه امضا منم قبول میکنن یه امضا خوشکل ته نامه بندازم

3 دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی