سلامت سلامت جسمي

مکمل هایی که می تواند برای زنان سودمند باشد

تقویم فارسی اندروید

از اسیدهای چرب امگا 3 تا B کمپلکس، مکمل ها می توانند به زنان کمک کنند تا بهتر بخوابند، فشار کمتر و احساس خوبی داشته باشند.

مکمل

5 مکمل که هر زن نیاز دارد:

نمی دانید که چه مکمل هایی می تواند برای شما مناسب باشد؟ دیگر نگران نباشید. دکتر سارا کلیک، یک دکتر شناخته شده و سخنگوی تجدید حیات کانادا، این مطلب را به اشتراک گذاشته است.

1. اسیدهای چرب امگا 3

امگا 3 از مزایای بسیاری مانند سلامت قلب و عروق، رشد مغز و مزایای ضد التهابی برخوردار است.

2. پروبیوتیک

پروبیوتیک برای سلامت گوارش ضروری است. با هضم مطلوب، مواد غذایی بیشتری را از رژیم غذایی خود جذب می کنید که منجر به انرژی بیشتر و موهای بهتر، پوست و ناخن می شود. همچنین، شما از سیستم ایمنی خود حمایت می کنید زیرا 70 درصد از آن در روده قرار دارد.

3. مکمل حمایت آدرنال

شلوغی زندگی مدرن و سبک زندگی استرس زا اینروزها تبدیل به عادت شده است، غدد آدرنال واقعا می تواند با این پشتیبانی اضافی برای کمک به شما در مدیریت استرس، خواب بهتر و انرژی بیشتر استفاده کند.

4. B کمپلکس

بسیاری از نگرانی های بهداشتی که زنان با آن مواجه هستند، از جمله استرس، سطح انرژی پایین، عدم تعادل هورمون و سلامت پوست، با این ویتامین ها کاهش می یابد. ویتامین B6 به ویژه برای مدیریت آکنه مفید است.

5. فیبر

خوردن فیبر بیشتر باعث می شود که استروژن بیش از حد از مدفوع از بین برود که مهم است زیرا بسیاری از زنان با تسلط استروژن مبارزه می کنند. همچنین باعث کاهش قند خون، تنظیم اشتها، کاهش میل و کاهش وزن می شود. علاوه بر این، باکتری های مفید در روده را برای افزایش سلامت روده های ضروری تغذیه می کند.

منبع:

besthealthmag

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی