تبلیغ رپورتاژ

مناسب‌ترین کرم برای پوست‌های خیلی خشک

تقویم فارسی اندروید
کرم برای پوست‌های خیلی خشک

مرطوب کننده‌ها و انواع کرم از بهترین و کاربردی‌ترین محصولاتی هستند که صنعت آرایشی به مردم معرفی کرده است. این محصولات تنها برای زیبایی خاصیت ندارند و مزایای آنها برای سلامت پوست نیز بسیار زیاد است. بسیاری از بیماری‌های پوستی مانند اگزما و پسوریازیس، با کمک مرطوب کننده و کرم‌های مخصوص پوست‌های خشک درمان می‌شوند و یا اینکه اثر آنها کمتر می‌شود. فواید بی شمار مرطوب کننده‌ها، آنها را تبدیل به محصولی کرده که امروزه در درماتولوژی بسیار توصیه می‌شود.

اما در حال حاضر تعداد کرم‌های مخصوص پوست‌های خشک در بازار زیاد است که تشخیص اینکه کدام یک برای شما مناسب است را دشوار کرده است.

در این مقاله درباره کرم‌های مرطوب کننده، مزایای آنها، نحوه انتخاب بهترین کرم و بهترین کرم برای پوست‌های خیلی خشک صحبت خواهیم کرد.

کرم مرطوب کننده چیست؟

مرطوب کننده ترکیبی است که لایه بالایی پوست را آبرسانی می‌کند و با تغییر ماهیت شیمیایی و فیزیکی پوست، از آن محافظت می‌کند. مرطوب کننده‌ها این کار را با مکانیسم‌های مستقیم (انسداد رطوبت در پوست) یا غیرمستقیم (آبرسانی پوست) انجام می‌دهند.

مرطوب کننده یکی از بهترین محصولات برای رساندن رطوبت مورد نیاز پوست به خصوص برای افرادی است که دارای مشکلات پوستی مانند اگزما هستند، یا از داروهای موضعی خاصی مانند رتینوئیدها استفاده می‌کنند که می‌توانند پوست را خشک کنند.

مرطوب کننده‌ها معمولاً از ترکیب روغن و آب ساخته می‌شوند. هدف از مرطوب‌کننده‌ها نه تنها آبرسانی به پوست، بلکه رساندن مواد دیگر مانند آنتی‌اکسیدان‌ها برای بهره بردن از خاصیت ضد پیری و محافظت از پوست، خاصیت ضدالتهابی برای آرامش و تسکین پوست، ضد میکروبی برای جلوگیری از عفونت، ضدآفتاب‌ها و… سایر مواد مغذی به پوست است.

مزایای استفاده از کرم مرطوب کننده برای پوست‌های خیلی خشک

مرطوب کردن روزانه بدن فواید مختلفی دارد. مهم‌ترین این فواید عبارت‌اند از:

1. جلوگیری از خشکی پوست

مرطوب کردن روزانه از خشکی پوست جلوگیری می‌کند. وقتی پوست خشک می‌شود و ترک می‌خورد، مستعد مشکلات دیگر می‌شود. یکی از آنها احتمال عفونت است. این ترک‌ها اجازه ورود باکتری‌ها به داخل پوست را می‌دهند. پوست خشک همچنین ساختاری دارد که نمی‌تواند این میکروب‌ها را دفع کند.

2. جلوگیری از تشدید بیماری‌های پوستی

پوست خشک همچنین می‌تواند باعث تشدید اگزما شود. اگزما یک بیماری پوستی ناشی از نقص سیستم ایمنی در بدن است. اگزما باعث ایجاد بثورات پوستی می‌شود و بیماران را مستعد ابتلا به عفونت می‌کند. کرم مناسب برای پوست خشک یا حساس، کرم‌ها یا پمادهای غلیظ هستند.

3. درمان چین و چروک

آبرسانی به پوست خشک، چین و چروک را کمتر نمایان می‌کند. همچنین، مرطوب‌کننده‌ها به پوست شما درخشندگی می‌دهند که می‌تواند به پوشاندن لک‌ها کمک کند. پوست مرطوب مانند پوست جوان محکم و سفت به نظر می‌رسد.

چگونه کرم مناسب پوست خشک پیدا کنیم؟

کرم پوست
کرم پوست

وقتی پوست خشکی دارید، یافتن مرطوب‌کننده‌ای که بافت مناسبی داشته باشد، منافذ را مسدود نکند و به پوست شما رطوبت بیشتری برساند، بسیار مهم است. در ادامه کرم مرطوب کننده‌ای را معرفی خواهیم کرد که بر اساس ویژ‌گی‌های زیر انتخاب شده است:

  • قیمت اصلی
  • نظرات مشتریان
  • ترکیب مقوی
  • اثرگذاری

کرم پمپی ب کمپلکس پوست های خیلی خشک کامان

کرم پمپی کامان برای پوست های خیلی خشک حاوی ب کمپلکس مناسب پوست‌های خیلی خشک است و وظایف اصلی آن رطوبت رسانی عمیق، ترمیم و بازسازی، نرم‌کنندگی و بهبود خاصیت کشسانی پوست است. استفاده از این کرم و آن هم به صورت مرتب و روزانه، کمک می‌کند تا پوست خشک خود را عمیقا آبرسانی کنید و دیگر شاهد تَرَک و پوسته پوسته شدن نباشید. این محصول از برند کامان دارای فرمولاسیون غنی حاوی شی باتر، موم زنبور عسل و وازلین است.

ویتامین‌های گروه B نقش مهمی در ترمیم و بازسازی پوست‌های خشک دارند. علاوه بر این، مواد مغذی مورد نیاز پوست را نیز تامین می‌کنند. کرم مرطوب کننده کامان برای پوست های خشک نیز این گروه از ویتامین‌ها را دارد و علاوه بر آن مزایای زیر را نیز برای پوست‌ها خشک دارد:

  • محافظت از پوست در برابر خشکی
  • رطوبت و آبرسانی پوست به صورت عمیق
  • ترمیم و بازسازی پوست
  • لطافت و نرمی پوست
  • بهبود خاصیت کشسانی پوست
  • کاهش میزان خشکی پوست در طول روز
  • تغذیه پوست در طول روز
  • حاوی شی باتر، موم زنبور عسل و وازلین

اگر به سلامت و شادابی پوست‌های خود اهمیت می‌دهید، پیشنهاد ما به شما خرید محصولی است که افراد بسیاری از آن استفاده کردند و نتیجه مثبت آن را روی پوست خود مشاهده کردند. کرم ب کمپلکس کامان نیز از جمله کرم‌های موجود در بازار ایران است که علاوه بر اثرگذاری بسیار بالا، قیمت مناسبی دارد و همچنین پمپی بودن، مصرف آن را به صرفه و راحت‌تر کرده است.

 

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی