تبلیغ رپورتاژ

مقایسه میزان کافئین قهوه فوری و قهوه دمی

تقویم فارسی اندروید

قهوه نواع مختلفی دارد و بهتر است که قبل از خرید گزینه مدنظر خود، اطلاعات کاملی در مورد آن‌ها پیدا کنید. یکی از زمینه‌هایی که افراد می‌توانند به آن توجه کنند، تفاوت بین قهوه فوری و قهوه دمی است. قهوه به‌عنوان یکی از نوشیدنی‌های محبوب در سراسر جهان، فواید بسیار زیادی برای بدن‌مان دارد و می‌توانید از عطر و طعم جذاب آن در فنجان قهوه مخصوص خود برخوردار شوید. یکی از این تفاوت‌ها می‌تواند در زمینه میزان کافئین آن‌ها باشد. کافئین عامل بسیار مهمی است که اصلی‌ترین نقش را برای القای انرژی به بدن‌مان بازی می‌کند.

کافئین قهوه

نگاهی به قهوه فوری و قهوه دمی

اگر به ابتدای سال ۲۰۰۰ بازگردیم، می‌بینیم که قهوه فوری برای مدت ۱۴ سال یکی از نوشیدنی‌های پر فروش در سراسر جهان بوده است. این قهوه به‌دلیل روند آماده‌سازی سریعی که دارد، مورد توجه قرار گرفته و تقریبا در هر موقعیتی هم قابل استفاده است. تنها با خرید دان قهوه مناسب و ریختن آن در آب جوش، می‌توانید آن را حل کرده و بعد از متعادل شدن دمای آن، نوش جان کنید. این روال ساده تقریبا در هیچ کدام از انواع آماده سازی قهوه دیده نمی‌شود. قهوه فوری دارای عطر تلخی بوده و افراد قبل از باشگاه یا هنگام بیدار شدن در صبح می‌توانند آن را مصرف کنند.

در مقابل می‌توانیم به قهوه دمی هم اشاره کنیم. مشابه با تمام محصولاتی که به‌صورت دمی تهیه می‌شود، شما در قهوه دمی، آب را از دان قهوه آسیاب شده عبور می‌دهید و در مرحله بعدی باید دوباره آن را از صافی بگذرانید. این روند تقریبا مشابه با تهیه قهوه اسپرسو است. همین سبب می‌شود که بخش بزرگی از قهوه‌ای که میل می‌کنید، در واقع از آب تشکیل شده باشد. این شیوه سبب شده است که بتوانید از قهوه برشته شده هم برای این منظور استفاده کرده و از فیلتر بگذرانید. قهوه دمی و قهوه فوری در خیلی از موارد شبیه به همدیگر هستند، اما می‌توانیم تفاوت‌هایی را نیز شاهد باشیم.

تفاوت بین قهوه فوری و قهوه دمی

با توجه به قیمت قهوه فوری و قهوه دمی، می‌توانیم مسئله میزان کافئین آن و تاثیری که در انرژی‌مان می‌گذارد را ارزیابی کنیم. معمولا قهوه دمی کافئین بیشتری به همراه دارد و در حد ۵۰ درصد می‌تواند تاثیرگذاری بیشتری نسبت به قهوه فوری داشته باشد. بنابراین، ورزشکاران، محصلین و هر کسی که به‌دنبال دریافت بیشترین میزان کافئین است، می‌تواند از قهوه دمی استفاده کند. افرادی هم که به کافئین حساسیت دارند، ناچارا باید از قهوه فوری بهره ببرند. این دو نوع قهوه در زمینه عطر و مزه نمی‌توانند از همدیگر سوا شوند. چرا که هر دو طعم شدیدی دارند و می‌توانید از تلخی آن لذت ببرید.

عطر و مزه به تکنیک‌های استفاده شده جهت سرو آن‌ها ه بستگی دارد و در کل، بیشتر می‌توانید روی عطر و مزه قهوه دمی مانور دهید. قهوه دمی ماندگاری بیشتری هم نسبت به قهوه فوری دارد. همان‌طور که از اسم قهوه فوری هم می‌توان متوجه شد، قهوه فوری برای لحظاتی است که سریعا به نوشیدن قهوه نیاز داریم. قهوه دمی گزینه ایده‌ آل‌تری از نظر ماندگاری برای شما خواهد بود. درست کردن قهوه دمی کمی زمان‌بر است و باید به دقت منتظر به‌جوش آمدن آب شده و آب را از صافی پودر قهوه عبور دهید. این در حالی است که درست کردن قهوه فوری می‌تواند بسیار آسان‌تر باشد.

انواع قهوه

خرید آسان و به‌صرفه انواع قهوه از قهوه ریو

قهوه ریو با سال‌ها سابقه درخشان و کسب رضایت مشتریان خود، امکان خرید قهوه ترک حرفه ای را در کنار انواع دیگر قهوه برای شما فراهم کرده است. می‌توانید برای خرید دان قهوه اورجینال و مرغوب از سایت اینترنتی قهوه ریو بازدید کنید. امکان بررسی قیمت قهوه فوری و انواع دیگر قهوه هم فراهم شده است و به مناسب‌ترین و با کیفیت‌ترین محصولات دسترسی خواهید داشت. از ویژگی‌های مجموعه می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • ارائه مرغوب‌ترین نوع دان قهوه
  • ارائه ابزارها و دستگاه‌های پیشرفته تهیه قهوه
  • امکان تعیین درصد پودر قهوه برای سلایق مختلف
  • امکان دریافت مشاوره برای راهنمایی خرید.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به وب سایت rio.coffee اطلاعات بیشتری از تمام محصولات دریافت کرده و مقایسه‌های لازم را قبل از خرید اینترنتی قهوه تازه با بهترین کیفیت خودشان داشته باشند. با تماس از طریق شماره تلفن ۰۲۱-۵۸۶۲۶ هم کارشناسان فروش در خدمت شما هستند تا راهنمایی‌های لازم را ارائه داده و به تمام سوالات شما پاسخ دهند.

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی