تبلیغ رپورتاژ

معرفی هتل اسپیناس پالاس و استقلال تهران

تقویم فارسی اندروید

در شهر تهران دو هتل خوش‌نام و قدیمی وجود دارند که همواره طرفداران خاص خود را داشته‌اند. هتل‌های پارسیان استقلال و اسپیناس پالاس با ارائه خدمات و امکانات در سطح بین‌المللی میزبان بسیاری از افراد برجسته و سیاستمداران کشورهای مختلف بوده‌اند. چنانچه قصد سفر به پایتخت را دارید، می‌توانید برای رزرو هتل در تهران از اسنپ تریپ اقدام کنید.

هتل اسپیناس پالاس

هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل 5 ستاره اسپیناس پالاس یکی از محبوب‌ترین هتل‌های پایتخت با امکانات و فضایی مدرن و کلاسیک است. این هتل در سال 1393 در منطقه سعادت‌آباد (شمال غرب تهران) در آب‌وهوایی مطبوع افتتاح شد.

مجموعه اسپیناس پالاس پذیرای عالی‌ترین مقامات و شخصیت‌ها ازجمله پروفسور سمیعی، رئیس‌جمهور کرزی، نخست‌وزیر سوئیس و دیگر شخصیت‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، علمی، فرهنگی و هنری بوده است. این هتل یکی از مجلل‌ترین طراحی‌های لابی را در بین هتل‌های ایرانی دارد.

رزرو اتاق در هتل اسپیناس پالاس

هتل اسپیناس از اتاق‌های دو تخته، سوئیت، اتاق‌های تجاری، سوئیت پرزیدنت و سوئیت اسکای تشکیل شده که هر یک به شرح زیر است:

اتاق دو تخته استاندارد

هر اتاق دو تخته استاندارد دارای تهویه مطبوع، یک تخت کینگ، حمام اختصاصی، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های تلویزیونی بین‌المللی و متصل به اینترنت است.

سوئیت اسپیناس پالاس

این سوئیت دارای دو تخت کینگ، دو اتاق‌خواب مجزا و یک سالن مستقل است. با توجه به ورودی مجزای سوئیت، اتاق‌ها به‌طور کامل از هم جدا می‌شوند.

اتاق تجاری هتل

به مجموعه‌ای از اتاق‌ها در بالاترین طبقه هتل، اتاق‌های تجاری گفته می‌شود. این مجموعه تجاری با طراحی داخلی فوق‌العاده برای مدیران ارشد سازمان‌ها و شرکت‌ها و اعضای دولت تدارک دیده شده است. از پنجره‌های بزرگ اتاق به‌راحتی می‌توانید منظره کوه را ببینید. طراحی فضای کار در این اتاق‌ها با نهایت کیفیت و دقت انجام شده است.

سوئیت پرزیدنت هتل

سوئیت‌های پرزیدنت دارای کف با سنگ‌های قیمتی و فرش‌های دستبافت تزئین شده، دوش، وان و جکوزی مجزا است. در این سوئیت‌ها، برای راحتی مهمانان اتاق کار را از اتاق‌خواب جدا کرده‌اند.

سوئیت اسکای

سوئیت‌های اسکای (آسمان) در یک طبقه خصوصی قرار دارند که یکی از جذاب‌ترین و بهترین گزینه‌ها برای بازدیدکنندگان به‌حساب می‌آیند. وجه متمایز این سوئیت‌ها امکانات مجلل، بالکن بزرگ با چشم‌انداز خیره‌کننده از کوه‌های البرز و خدمات پیشخدمت سفارشی هستند.

امکانات هتل اسپیناس پالاس

هتل اسپیناس پالاس دارای چندین سالن اجتماعات، اتاق کار، سالن‌هایی برای برگزاری جشن‌ها، سمینارها، همایش و نمایشگاه‌های بین‌المللی با ظرفیت 1500 نفر است. پارکینگ اختصاصی نیز برای کلیه مهمانان در هتل وجود دارد.

کافی‌شاپ، موسیقی زنده، فروشگاه، امکانات ورزشی، سالن بولینگ و گالری از امکانات منحصربه‌فرد هتل اسپیناس پالاس هستند. این هتل، 21 طبقه و 400 واحد اقامتی دارد. مزیت این هتل، برخورداری از کافه‌ها و رستوران‌هایی با انواع غذاهای اصیل ایرانی و مدیترانه‌ای است که عبارت‌اند از:

  • کافه سانست هتل اسپیناس پالاس
  • رستوران لاتون هتل اسپیناس پالاس
  • رستوران دیبا هتل اسپیناس پالاس
  • اسکای لانژ هتل اسپیناس پالاس

مسیر دسترسی به هتل اسپیناس پالاس

هتل اسپیناس پالاس در مجاورت پارک فراز، پارک ژوراسیک تهران و برج میلاد قرار گرفته است و فاصله کمی با نمایشگاه بین‌المللی تهران دارد. دسترسی مستقیم به هتل از بزرگراه یادگار امام امکان‌پذیر است. یکی از ویژگی‌های دیگر هتل اسپیناس پالاس استفاده از تاکسی هوایی برای جابه‌جایی مهمانان از فرودگاه و بالعکس است. برای رزرو هتل اسپیناس پالاس اسنپ تریپ را کلیک کنید.

هتل استقلال تهران

هتل استقلال تهران

در هنگام گذر از تقاطع پارک‌وی تهران، دو برج بلند سفید توجه شما را به خود جلب خواهند کرد. این دو برج متعلق به هتل پارسیان استقلال تهران است که درگذشته به هتل رویال هیلتون معروف بود. هتل 5 ستاره استقلال در سال 1341 به‌عنوان شعبه تهران هتل‌های بین‌المللی هیلتون افتتاح شد.

هتل پارسیان استقلال دارای دو بال غربی و شرقی است. بال غربی آن در همان سال‌های اولیه با 15 طبقه ساخته و راه‌اندازی شد. بال شرقی 10 سال بعد یعنی در سال 1351 به بهره‌برداری رسید که چندین بار موردبازسازی قرار گرفت. با رزرو هتل تهران از اسنپ تریپ می‌توانید در وقت خود صرفه‌جویی کنید.

اتاق‌های هتل استقلال تهران

هتل پارسیان استقلال درمجموع دارای 552 اتاق در برج‌های غربی و شرقی، همچنین شامل سوئیت‌های استاندارد یک نفره، دو نفره، سوئیت جونیور و رویال است. برای آشنایی با هتل‌های تهران و همچنین رزرو هتل استقلال از اسنپ تریپ کمک بگیرید.

سوئیت  استاندارد

تمامی اتاق‌های هتل دارای تراس، برخی از آن‌ها منظره کوه و برخی دارای نمای شهر هستند. چشم‌انداز سوئیت‌های استاندارد هتل استقلال فقط رو به کوه است که یک تخت دونفره در اتاق‌خواب دارد. این سوئیت علاوه بر اتاق‌خواب از یک اتاق نشیمن با مبلمان راحت و مجلل نیز برخوردار است.

سوئیت رویال

مجلل‌ترین سوئیت هتل پارسیان استقلال، سوئیت رویال نام دارد. این سوئیت دارای منظره‌ای رو به کوه است. داخل اتاق‌های سوئیت رویال، میز ناهارخوری و سالن پذیرایی، صندلی ماساژ، جکوزی، وان، اتاق نشیمن با مجلل‌ترین مبلمان و تمامی امکانات لوکس قرار دارد.

امکانات هتل استقلال تهران

خدمات و امکاناتی که هتل پارسیان استقلال به‌عنوان یک هتل پنج ستاره به مسافران و مهمانان خود ارائه می‌دهد، همواره نمونه‌هایی مثال‌زدنی در صنعت هتلداری هستند. بسیاری از هتل‌های ایران در ارائه بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات، از هتل استقلال تهران الگوبرداری کرده‌اند. با رزرو هتل استقلال اسنپ تریپ می‌توانید از خدماتی همچون اینترنت وای فای نامحدود، روم سرویس 24 ساعته، ماهواره، صندوق امانات، سیستم سرمایش و گرمایش، یخچال، مینی بار، حمام، وان، توالت، سشوار، اتو، میز آرایش و … بهره‌مند شد. البته امکانات هتل استقلال تهران تنها به این موارد محدود نمی‌شود.

مسیر دسترسی به هتل استقلال تهران

با رزرو هتل استقلال از اسنپ تریپ می‌توانید از موقعیت استراتژیک این مجموعه بهره‌مند شوید. این موقعیت، آن را به انتخاب اول بسیاری از مسافران برای رزرو هتل در تهران تبدیل کرده است. هتل بزرگ پنج ستاره استقلال در کمترین فاصله از محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران قرار دارد. سالن اجلاس سران، میدان تجریش، مرکز همایش‌های صدا و سیما، دانشگاه شهید بهشتی و بسیاری از مکان‌های مهم تهران نیز در همین نزدیکی قرار گرفته‌اند.

جمع‌بندی

دو هتل بی‌نظیر اسپیناس پالاس و استقلال تهران را به شما معرفی کردیم تا با امکانات، دسترسی مکانی، اتاق‌ها و خدمات آن‌ها آشنا شوید. با رزرو هتل تهران از اسنپ تریپ می‌توانید در هزینه و زمان خود صرفه‌جویی کنید.

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی