تبلیغ رپورتاژ

معجزه جوانسازی با RF فرکشنال نیدلینگ

تقویم فارسی اندروید
جوانسازی با RF فرکشنال نیدلینگ

حس خوب داشتن پوستی شاداب و با‌طراوت، یکی از دغدغه‌های افرادی است که از چین‌وچروک پوست رنج می‌برند. در برخی از موارد این افراد تصور می‌کنند هیچ راهکاری برای رفع چین‌وچروک‌های پوست وجود ندارد؛ در‌صورتی‌که کاملا در اشتباه هستند. با پیشرفت تکنولوژی و اختراع دستگاه‌های پیشرفته جوانسازی پوست، رفع چین‌وچروک‌های پوست آسان‎تر شده است. یکی از این روش‌های نوین و به‌روز، استفاده از جدیدترین دستگاه آر اف فرکشنال نیدلینگ است. جوانسازی با RF فرکشنال نیدلینگ، حس خوب زیبایی و رضایت از پوستی لطیف و با‌طراوت را در شما زنده خواهد کرد. برای آشنایی با این روش جوانسازی پوست و دیدن عکس قبل و بعد آر اف فرکشنال، این مقاله منبع خوبی برای شما خواهد بود.

آر اف نیدلینگ چیست؟ جدیدترین دستگاه جوانسازی پوست به روش غیرتهاجمی

RF فرکشنال یک روش بسیار پیشرفته و غیر‌تهاجمی برای جوانسازی و بهبود بافت‌ پوست است. تکنولوژی آر اف نیدلینگ فرکشنال با دستگاه‌های مختلف مانند السیس و اسکارلت، یکی از بهترین تکنولوژی جوانسازی دنیا است که مشکلات مختلف پوستی را به‌طرز فوق‌العاده‌ای از بین می‌برد.

در استفاده از دستگاه جوانسازی پوست آر اف فرکشنال نیدلینگ، سوزن‌هایی استریل شده وارد پوست می‌شوند. در این روش نوع پوست و ناحیه مورد‌نظر، میزان ورود سوزن‌ها به پوست را تعیین می‌کند. بعد از ورود سوزن‌ها به زیر پوست، امواج رادیوفرکانس مستقیم به زیر پوست وارد می‌شوند. سپس پوست وادار به تولید کلاژن و الاستین می‌شود.

جوانسازی پوست

مزایای جوانسازی با RF فرکشنال نیدلینگ؛ رفع مشکلات پوستی با سرعت بالا

جوانسازی با RF فرکشنال نیدلینگ، کاربردها و مزایای بسیاری دارد. با استفاده از این دستگاه بسیاری از مشکلات پوستی رفع و تا حد بسیاری بهبود پیدا می‌کنند. یکی از مزیت‌های دستگاه اسکارلت با تکنولوژی ار اف فرکشنال، سرعت بالای دستگاه و عملکرد آن است. این روش جزء روش‌های غیرتهاجمی محسوب می‌شود. به‌همین دلیل پس از استفاده از این دستگاه، به‌راحتی می‌توانید به فعالیت‌های روزمره خود بازگردید. از مزایای استفاده از این روش‌ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • درمان منافذ باز پوست
  • لاغری موضعی
  • درمان ترک‌های پوستی
  • درمان تعریق بیش از حد
  • درمان چروک‌های پوست
  • درمان جای جوش
  • سفت کردن پوست

در این روش برای هر مراجعه‌‌کننده از سوزن‌های مخصوص و سری اختصاصی برای هر فرد استفاده می‌شود. همچنین پس استفاده از این دستگاه پیشرفته، ظاهر پوست به‌سرعت ترمیم می‌شود و فرد دچار عوارض جانبی نخواهد شد.

آر اف فرکشنال نیدلینگ؛ مناسب برای همه سنین

بیشتر پزشکان و متخصصان زیبایی معتقدند که جوانسازی با RF فرکشنال نیدلینگ، مناسب برای همه سنین است. هر فردی که به‌دنبال زیباسازی و جوانسازی پوست باشد، با مشورت متخصص زیبایی، می‌تواند از دستگاه نیدلینگ استفاده کند. در واقع این دستگاه فقط مختص افراد مسن نیست و هر کسی که از چین و چروک‌ها و افتادگی پوست رنج می‌برد یا می‌خواهد پوستی سفت‌تر و جوان‌تر داشته باشد، کاندیدای مناسبی برای آر اف فرکشنال است.

لیزر آر اف فرکشنال هم‌چون لیزر کیوسوییچ علاوه‌بر بهبود چین‌وچروک پوست، برای خدمات پوستی مانند بهبود اسکار آکنه نیز به‌کار گرفته می‌شود. همچنین برخلاف برخی روش‌های لیزری که برای پوست‌های تیره محدودیت دارند، این روش جوانسازی برای همه رنگ‌های پوست ایمن و موثر است.

مراحل انجام آر اف فرکشنال نیدلینگ چگونه است؟

عملکرد دستگاه آر اف روشی کاملا غیرتهاجمی است و برای انجام آن نیازی به بی‌هوشی و شکاف پوست نیست. بهتر است در زمان درمان، خانم‌ها با پوست تمیز و بدون آرایش و آقایان با صورت اصلاح شده به کلینیک مراجعه کنند. برای جوانسازی با RF فرکشنال نیدلینگ، ناحیه درمان با کرم‌های بی‌حسی موضعی پوشانده خواهد شد‌.

این دستگاه در پوست گرما ایجاد می‌کند؛ سپس ناحیه‌ای از بافت که در آن حرارت ایجاد شده است کلاژن‌های قدیمی را تخریب کرده و مجددا کلاژن‌سازی می‌کند. در جدیدترین دستگاه آر اف فرکشنال نیدلینگ برای کاهش میزان تخریب در بافت پوست، سوزن‌های ظریف در یک مساحت به شکل همزمان وارد پوست شده و به‌وسیله آن امواج را در عمق پوست وارد می‌کنند. مدت زمان انجام این فرآیند معمولا بین 15 تا 45 دقیقه طول خواهد کشید.

فرکشنال نیدلینگ

تعداد جلسات و تاثیرات RF فرکشنال به نوع پوست هر فرد بستگی دارد

دستگاهی با تکنولوژی آر اف فرکشنال نیدلینگ نظیر اسکارلت تاییدیه FDA دارد و به‌دلیل کم عارضه بودن و نقاهت کوتاه مدت، بین افراد مختلف پرطرفدار است. تعداد جلسات استفاده از دستگاه نیدلینگ را هدف درمانی شما و شدت درگیری پوستتان مشخص می‌کند. برای تشخیص صحیح این روند بهتر است با پزشک متخصص پوست و زیبایی مشورت کنید. معمولا تعداد جلسات برای جوانسازی و لیفتینگ صورت بین 1 تا 3 جلسه است که فاصله جلسات درمانی از هم، عموما یک ماه خواهد بود. معمولا این تغییرات بعد از سه هفته رویت شده و بعد از 3 ماه، حداکثر نتیجه قابل مشاهده است. توصیه می‌شود برای رسیدن به نتایج مطلوب جلسات درمانی خود را تکمیل کنید.

آفا؛ عرضه‌کننده جدیدترین دستگاه آر اف فرکشنال نیدلینگ برای جوانسازی پوست

در این مقاله از معجزه جوانسازی با RF فرکشنال نیدلینگ مطلع شدیم. آر اف فرکشنال یکی از محبوب‌ترین و سریع‌ترین روش‌ها برای از بین بردن لکه‌های پوستی، رفع چین‌وچروک و هم‌چنین از بین بردن جای زخم و جوش است. یکی از مهم‌ترین عاملی که باعث شده استفاده از دستگاه RF برای جوانسازی پوست مورد‌توجه افراد بسیاری قرار گیرد، عوارض کم و تاثیر سریع آن است.

شرکت آفتاب فروزان آریا یکی از نام‌های شناخته شده و معتبر در حوزه زیبایی است. برای مجهز کردن کلینیک‌ها و درمانگاه‌های زیبایی خود و خرید انواع دستگاه‌های آر اف فرکشنال السیس و اسکارلت و سایر دستگاه‌های جوانسازی پوست، به سایت afateb.com مراجعه کنید. در‌صورت نیاز به هرگونه راهنمایی و استعلام قیمت دستگاه‌ها، با شماره 02188107070 تماس بگیرید.

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی