تبلیغ رپورتاژ

مزایای تزریق چربی به پشت دست در کلینیک دکتر لاغری

تقویم فارسی اندروید
تزریق چربی به پشت دست

فرآیند تزریق چربی به پشت دست یکی از موفقیت‌آمیزترین عمل‌های زیبایی در حال حاضر است که توسط تیم متخصص کلینیک دکتر لاغری ارائه می‌شود. بانوان بسیاری خواستار دستانی زیبا و کامل هستند که با تزریق چربی انجام می‌شود. در گذشته از فرآیند تزریق چربی برای درمان و ترمیم عیوب و بدشکلی‌های دست پس از پیری استفاده می‌شد، اما امروزه به دلیل استفاده گسترده از روش‌های تزریق چربی به صورت و به دلیل سهولت و عدم وجود عوارض تزریق چربی بسیاری از افراد خواهان انجام این روش هستند.

فرآیند تزریق چربی به دست در کلینیک دکتر لاغری یکی از عمل‌های معروفی است که خانم‌ها به طور مکرر انجام می‌دهند؛ زیرا باید گذشت زمان می‌خواهند از شر چین و چروک دست خلاص شوند و از پوستی شاداب و زیبا برخوردار باشند. فرآیند زیباسازی دست با تزریق چربی با کمک تکنیک‌ها مخصوص که بافت چربی از یکی از نواحی بدن که چربی در آن جمع می‌شود، با روش لیپوساکشن دریافت شده و پس از تصفیه مجدداً به نقطه مورد نظر تزریق می‌گردد.

تزریق چربی به دست چگونه انجام می‌شود؟

موفقیت در انجام فرآیند تزریق چربی به دست کاملاً به ابزار و تکنیک مورد استفاده بستگی دارد. در سال‌های اخیر، تقریباً یک قانون وجود دارد که چربی داده شده به بدن جذب می‌شود، اما در چند سال اخیر تکنیک‌های زیادی پیشرفت جدی پیدا کرده و امکان ماندگاری تزریق چربی داده شده و به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

مهم‌ترین جنبه درمان بافت‌های چربی با سلول‌های بنیادی که روی پوست اعمال می‌شود تزریق چربی است. وظیفه تزریق چربی در اصل جایگزینی سلول‌های از دست رفته و ترمیم بافت بدن است. در سن‌های کم و دوران جوانی تعداد سلول‌های بدن ما به اندازه کافی وجود دارد، اما به مرور زمان تعداد سلول‌ها به صورت موضعی کاهش می‌یابد.

در ابتدا سلول‌های چربی با لیپوساکشن از ناحیه خاصی از نواحی مختلف بدن که می‌توان از آن‌ها چربی استخراج کرد، مانند ناحیه اطراف ران و شکم با استفاده از یک سوزن کوچک متصل به سرنگ، برداشته می‌شود. پس از پاکسازی و درمان سلول‌های چربی، جراح به آرامی چند برش کوچک در پشت دست در زیر پوست ایجاد می‌کند و سپس سلول‌های چربی برداشت شده را تزریق می‌کند. چربی تزریق شده به آرامی ماساژ داده می‌شود تا یک کانتور صاف ایجاد شود و ظاهر استخوانی و رگ‌های برجسته پشت دست پر شود.

مزایای تزریق چربی به پشت دست

به نقل از دلگرم، جنبه زیبایی تزریق چربی به دست‌ها مهم‌ترین موضوع است؛ زیرا اکثر خانم‌هایی که این عمل را انجام می‌دهند آرزوی داشتن دست‌هایی زیبا و پوستی شاداب را دارند و این همان چیزی است که فرآیند تزریق چربی به دست می‌شود. پزشک متخصص در صورتی که دست‌ها فاقد چین و چروک، پوست شاداب، انگشتان عالی و اندازه مناسب و متناسب با ساعد باشند، عمل موفقیت‌آمیز تلقی می‌شود. مزایای تزریق چربی به پشت دست شامل موارد زیر است.

  • چین و چروک و افتادگی پوست دست از بین ببرید.
  •  لاغری دست‌ها را از بین ببرید.
  • طراوت و شادابی را به پوست یا رنگ دست اضافه کنید.
  • از بین بردن علائم پیری و بازگرداندن جوانی
  • هزینه کمتر نسبت به مواد تزریقی مصنوعی مانند سیلیکون و ژل
  • این روش یک فرآیند دائمی و طبیعی است که نتایج آن پس از ماه‌ها ناپدید نمی‌شود.
  • بافت چربی تزریق شده طبیعی در نظر گرفته می‌شود، زیرا با افزایش چربی بدن اندازه آن افزایش می‌یابد و با کاهش یا پیروی از رژیم غذایی بدون چربی کاهش می‌یابد.
  • این تکنیک‌های تزریق چربی را می‌توان افرادی که به مواد مصنوعی مانند فیلرها حساسیت دارند، استفاده کنند، زیرا چربی تزریق شده از بدن خود بیمار استخراج می‌شود.

آیا تزریق چربی به دست در کلینیک دکتر لاغری درد دارد؟

اگر قصد دارید فرآیند تزریق چربی را به پشت دست انجام دهید، حتماً این سؤال به ذهن شما خطور کرده است که آیا تزریق چربی به دست در کلینیک دکتر لاغری درد دارد؟ به طور کلی تزریق چربی تکنیک‌ها و ابزارهای مختلفی دارد که اصولاً چربی‌ها با انژکتورهای مخصوص لیپوساکشن گرفته می‌شوند و به محل جدید خود تزریق می‌شوند. در هر دو مرحله تزریق چربی به دست نیازی به برش و بخیه نیست و با وجود ماده بی حسی موضعی شما احساس درد نخواهید داشت.

به نقل از canvas.uw امروزه مراکز تزریق چربی در تهران توسعه یافته‌اند؛ کلینیک دکتر لاغری یکی از جدیدترین و پیشرفته‌ترین فناوری‌ها را ارائه می‌دهد. کادر پزشکی متخصص و ماهر جراحان و دستیاران مهم‌ترین چیزی است که آنها را متمایز می‌کند، اما تزریق چربی به دست‌ها با هدف درمان علائم پیری در ناحیه دست انجام می‌شود، زیرا با افزایش سن ظاهر دست‌ها به طور قابل توجهی تغییر می‌کند و عناصر زیبایی دست تغییر خواهند کرد.

تزریق چربی این یک عمل زیبایی کاملاً بی خطر است که منجر به توزیع مجدد چربی در بدن می‌شود، دقیقاً جایی که چربی از نواحی خاصی از بدن که حاوی مقدار زیادی چربی هستند یا از چاقی موضعی رنج می‌برند ساکشن و استخراج می‌شود، سپس دوباره به نواحی دیگری که دچار کمبود چربی یا لاغری هستند یا دچار چین و چروک و افتادگی است منتقل می‌شود.

تزریق چربی به پشت دست چقدر زمان می‌برد؟

جلسات تزریق چربی به پشت دست در کمتر زمان ممکن انجام می‌شود که پس از روند درمانی دیگر نیازی به گذراندن زمان زیادی در خانه در دوره نقاهت ندارید و حداکثر پس از 3 روز پس از تزریق می‌توانید به فعالیت‌های روزانه بازگردید. بعد از تزریق چربی به دست باید از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کرده و از انجام فعالیت‌های فیزیکی سنگین خودداری کنید. فعالیت‌هایی برای حفظ چربی بر روی دست شامل استفاده از کیسه‌های یخ برای کاهش تورم پس از تزریق است.

درصد ماندگاری تزریق چربی در بدن انسان از فردی به فرد دیگر متفاوت است و درصد تزریق خود چربی در بدن معیاری برای سنجش میزان چاقی در نظر گرفته می‌شود. تزریق چربی با بی‌حسی موضعی انجام می‌شود. مدت زمان فرآیند حذف چربی با لیپوساکشن حدود 10 تا 15 دقیقه طول می‌کشد و پس از آن بسته به تعداد مناطقی که تزریق می‌شود، تزریق مجدد چربی حدود 5 تا 20 دقیقه دیگر طول می‌کشد. سلول‌های چربی خالص و پردازش شده، سپس با استفاده از سوزن مخصوص به ناحیه مورد نظر تزریق می‌شوند. از آنجایی که میزان نسبتاً بالایی از سلول جذب مجدد چربی در بدن وجود دارد، پزشک با عمل بر این روند ناحیه تحت درمان را پر می‌کنند.

جمع بندی

برخی از بانوان از انگشتان باریک و پیر رنج می‌برند که به سختی می‌توان شکل آن‌ها را به ظاهری زیبا و شاداب تغییر داد. دست‌ها نقاطی از بدن هستند که با تغییر رژیم غذایی یا استفاده از روش‌های موضعی دیگر دچار تغییر نمی‌شوند؛ بنابراین، بهترین درمان برای جوان‌سازی دست‌ها فرآیند تزریق چربی است. با انتخاب کلینیک دکتر لاغری و انجام روش‌ها چربی را به انگشتان تزریق کرده و دستان خود را زیبا کنید و از لاغری خلاص شده و پوستش را انعطاف پذیر کنید.

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی