اطلاعات جالب و مفيد سرگرمي و اطلاعات عمومي

عجيب ترين و وحشتناك ترين عروس جهان ! + تصوير

در واقعه ای عجیب و جالب الین دیفیدسون در مراسم عروسیش صورت خود را با سوراخ زینت داد تا از این طریق بتواند رکورد جدیدی در دایره المعارف گینس به ثبت برساند. او با داران بودن ۶۹۲۵ شکاف در صورتش توانست رکورد جدیدی را به ثبت برساند...
تقویم فارسی اندروید

در واقعه ای عجیب و جالب الین دیفیدسون در مراسم عروسیش صورت خود را با سوراخ زینت داد تا از این طریق بتواند رکورد جدیدی در دایره المعارف گینس به ثبت برساند. او با داران بودن ۶۹۲۵ شکاف در صورتش توانست رکورد جدیدی را به ثبت برساند.

 الین دیفیدسون  وحشتناك ترين عروس دنيا
الین دیفیدسون وحشتناك ترين عروس دنيا

وی همچنین تاکید کرد زمانی که در صورتش سوراخ ایجاد می کند، دردی احساس نمی کند و شب ها پس از اینکه مطمئن می شود حلقه ها سر جایش هستند، می خوابد.
ازدواج الن داویدسون زن صاحب رکورد بیشترین تعداد حلقه روی بدن در ادینبورگ اسکاتلند

الن دیویدسون یک زن برزیل الاصل میباشد که در اسکاتلند زندگی میکند. درسال 1997 برروی بدن او 280 سوراخ برای عبور دادن حلقه‌های فلزی وجود داشت اما او به افزودن این تعداد سوراخ ادامه داد تا اینکه در سال 2000 توانست نام خود را وارد کتاب گینس نماید. در آن سال 462 سوراخ برروی بدنش وجود داشت که از این تعداد 192 مورد آن برروی صورتش بود!

مجموع وزن حلقه‌هایی که به او متصل میباشد حدود 3 کیلوگرم است. پزشکان بارها به او هشدار داده‌اند که با این کار خطرناکش امکان انتقال عفونت و مبتلا شدن به بیماری‌هایی مانند ایدز و هپاتیت وجود دارد.

گردآوری و تنظیم: گروه ۷ گنج

www.7ganj.ir

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی