سلامت سلامت جسمي

عادت هاي خوبی را که در واقع بد هستند !

دراینجا لیستی از هشت عادت خوبی را که در واقع بد هستند برای‌تان می آوریم ...
تقویم فارسی اندروید

در اینجا لیستی از هشت عادت خوبی را که در واقع بد هستند برای‌تان می آوریم:

عادتهاي خوبی را که در واقع بد هستند !
عادتهاي خوبی را که در واقع بد هستند !

مصرف مکمل‌های ویتامین و مواد معدنی بدون مشورت با پزشک

مصرف مکمل‌های ویتامین و مواد معدنی بدون مشورت با پزشک، می‌تواند منجر به بروز مشکلات جدی شود. براساس یک تحقیق، مصرف این مکمل‌ها بدون تجویز پزشک می‌تواند احتمال چاقی را افزایش دهد.

زياده روي در مصرف چای سبز

چای سبز حاوی مقداری کافئین است، البته نه به اندازه قهوه، اما نوشیدن بیشتر از چهارفنجان چای سبز در روز می‌تواند باعث بیخوابی، اختلال مزاج، حالت تهوع و خیلی چیزهای دیگر شود. بنابراین سیستم گوارش‌تان را با چای سبز پر نکنید. به اندازه از این چای بنوشید تا فواید شگفت‌انگیزش بر سلامتی را ببینید.

ضدعفونی کننده دست

با این‌که استفاده از ضدعفونی کننده دست برای از بین رفتن میکروب‌ها، عادت خوبی است اما استفاده زیاد از آن، مقداری از مواد شیمیاییش را روی دست‌های‌تان باقی می‌گذارد. می‌توانید در یک دستشویی تمیز، دست‌های‌تان را با یک مایع دستشویی خوب بشویید.

نوشیدن قهوه در صبح

نوشیدن قهوه در صبح، به بعضی از افراد در دفع مزاج کمک می‌کند، بااین‌حال حتی اگر از یبوست هم رنج می‌برید، قهوه می‌تواند موجب کم آبی بدن‌تان شود.

گوش دادن به موزيك در صبح

موزیک، راهی عالی برای شروع روزتان است. چیزی به اندازه موزیک نمی‌تواند به شما انگیزه شروع خوب صبحگاهی بدهد، اما با پخش از اسپیکر، نه با هدفون. هدفون می‌تواند باعث سردردتان شده و به گوش میانی آسیب بزند.

زياده روي در مصرف ميان وعده

هردوساعت چیزی خوردن، به افزایش متابولیسم کمک می‌کند و عادت خیلی خوبی است. اما بستگی به این دارد که چه چیزی بخورید. تمام وقت، چیزهای سنگین نخورید، خوراکی‌هایی مانند آجیل، انواع میوه یا کلوچه‌های سالم خوب هستند.

نخوردن صبحانه

اگر وقت کافی ندارید و نمی‌خواهید از صبحانه هم صرفنظر کنید، غلات، راحت‌ترین گزینه است. اما به سالم بودنش اطمینان دارید؟ برچسب روی آن را بررسی کنید چون بسیاری از این غلات، مقدار زیادی کربوهیدرات و شکر دارند.

ناهار سنگینی خورده‌اید؟ تحرک بعدازغذا می‌تواند در سوزاندن کالری اضافی به شما کمک کند. اما بستگی دارد که چه نوع تحرکی را انتخاب کنید. ورزشی را انتخاب نکنید که فعالیت زیاد در ناحیه سینه تا شکم را می‌طلبد.

گردآوری و تنظیم: گروه هفت گنج

www.7ganj.ir

منبع: healthmag.ir

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی