آشپزي و شيريني پزي ساندویچ ها

طرز تهیه کاناپ خامه‌ای

تقویم فارسی اندروید

آموزش طرز تهیه کاناپ خامه‌ای . با این آموزش آشپزی در هفت گنج همراه باشید.
کاناپ یک کلمه فرانسوی است که به ساندویچ‌هایی که قسمت رویی آن‌ها نان ندارد می‌گویند. این ساندویچ را با مواد مختلف تزیین می‌کنند. کاناپ در دسته اردورها قرار دارد و می‌توانید از آن به عنوان پیش غذا استفاده کنید. کاناپ در فرانسه به معنی بیسی است که مواد دیگر روی آن می‌نشینند. کاناپ خامه‌ای یکی از فینگرفودهایی است که برای مهمانی‌های خود می‌توانید آن را تهیه کنید و به کمک آن از مهمانانتان پذیرایی کنید. در ادامه با طرز تهیه کاناپ خامه‌ای آشنا خواهیم شد.

مواد لازم:

۱۲ عدد نان تست
۱ بسته خامه پاکتی
نمک و فلفل سیاه به مقدار لازم
۲۰ گرم برگ جعفری پاک شده
۳ عدد گوجه فرنگی فیله و مکعبی خرد شده
۱ حبه سیر
یک چهارم قاشق چایی خوری آویشن پودر شده
۲ قاشق سوپ خوری روغن زیتون
یک دوم قاشق سوپ خوری سرکه
برگ پیازچه حلقه شده به میزان لازم
برگ جعفری پاک شده به میزان لازم
طرز تهیه کاناپ خامه‌ای

طرز تهیه

نان‌های تست را با کمک چاقو به شکل دلخواهتان برش بزنید و آن‌ها را به مدت ۵ دقیقه در طبقه وسط فری که از قبل روی حرارت ۱۸۰ درجه سانتی گراد گرم کرده‌اید قرار دهید تا تست شوند.

خامه پاکتی کاله را درون ظرفی بریزید و آن را با مقداری نمک و فلفل سیاه مزه دار کنید. سپس جعفری را به آن اضافه کنید و آن‌ها را خوب با هم مخلوط کنید. مخلوط خامه و جعفری را روی نان‌های تست شده بمالید.

گوجه فرنگی‌ها را درون یک ظرف دیگر بریزید سپس مقداری نمک، فلفل سیاه، سیر، آویشن، روغن زیتون و سرکه را به آن اضافه کنید و آن را زیر و رو کنید تا کاملا مزه دار شود. مخلوط گوجه فرنگی را روی نان‌های تست بمالید سپس روی آن‌ها را با برگ پیازچه و جعفری تزیین و سرو کنید.
طرز تهیه کاناپ خامه‌ای

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی