آشپزي و شيريني پزي نوشیدنی

طرز تهیه چند مدل دتاکس واتر و خواص آن‌ها

تقویم فارسی اندروید

آموزش طرز تهیه چند مدل دتاکس واتر و خواص آن‌ها . با این آموزش آشپزی در هفت گنج همراه باشید.
احتمالا تا به حال نام دتاکس واتر را شنیده باشید! دتاکس واتر یک نوشیدنی سم‌زداست که می‌توانید به راحتی و در کم‌تر از ۲ دقیقه در خانه درست کنید. به شما توصیه می‌کنیم که اگر در طول هفته فست فود و خوراکی‌های ناسالم زیاد مصرف می‌کنید یا دچار افسردگی هستید، هر روز این نوشیدنی را میل کنید البته این نوشیدنی برای عموم مفید است چون نه تنها به دفع سموم بدن کمک می‌‌کند بلکه باعث می‌شود احساس انرژی بیشتری کنید.

برای تهیه دیتاکس واتر، کافی است داخل یک ظرف مقداری آب تصفیه شده و میوه‌های مورد علاقه‌تان را ریخته و ۲ تا ۳ ساعت داخل یخچال قرار دهید. اگر به آب تصفیه شده دسترسی ندارید، از آب جوشیده شده استفاده کنید. در ادامه می‌خواهیم طرز تهیه چند مدل دتاکس را به شما آموزش دهیم.

دیتاکس توت فرنگی، نعنا و لیمو

طرز تهیه چند مدل دتاکس واتر و خواص آن‌ها
دیتاکس توت فرنگی جز نوشیدنی‌های پرطرفدار است که ترکیب آن با میوه‌های دیگر فوق‌العاده خواهد شد. طعم دلنشین و شیرین توت فرنگی با تیکه‌های لیمو و حالت خنکی که برگ‌های نعناع به این دتاکس می‌دهد، بی‌نظیر و ظاهری بسیار جذاب دارد.

طرز تهیه

۱ عدد لیمو نازک برش خورده
۱۵ عدد توت فرنگی برش خورده
۵ عدد برگ نعناع

دتاکس لاغر کننده

طرز تهیه چند مدل دتاکس واتر و خواص آن‌ها
این دتاکس علاوه بر این که طعم و بوی بی‌نظیری دارد؛ به خاطر میوه‌هایی که داخل آن به کار برده می‌شود، به افزایش متابولیسم بدن کمک کرده هم‌چنین سرشار از ویتامین و آنتی اکسیدان است.

طرز تهیه

۱ عدد لیمو ترش سنگی
۱ عدد لیمو ترش شیرازی
۱ عدد گریپ فروت
۱ عدد خیار
۱ عدد برگ نعناع

البته این دستورالعمل لازمه مقدار زیادی آب است، اما شما می‌توانید مقداری از این میوه‌ها را بسته بندی کرده و در مواقعی که می‌خواهید دیتاکس درست کنید، به راحتی از آن‌ها استفاده کنید.

دتاکس بلوبری و اسطوخدوس

طرز تهیه چند مدل دتاکس واتر و خواص آن‌ها
این دیتاکس شامل گل‌ خوراکی اسطوخدوس است که به معنای واقعی خاصیت ضدعفونی دارد علاوه بر این خاصیت گل‌های خوراکی دارای مواد مغذی بسیاری هستند که برای سلامتی مفیداند. فقط به یاد داشته باشید که هر گلی خوراکی نیست!

بلوبری موجود در این دیتاکس سرشار از آنتی اکسیدان بوده و طعم بی‌نظیری به این دتاکس می‌دهد.

طرز تهیه

۱ پیمانه بلوبری
۳ شاخه اسطوخدوس
طرز تهیه چند مدل دتاکس واتر و خواص آن‌ها

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی