آشپزي و شيريني پزي ساندویچ ها

طرز تهیه پیتزا مارگاریتا

تقویم فارسی اندروید

آموزش طرز تهیه پیتزا مارگاریتا . با این آموزش آشپزی در هفت گنج همراه باشید.
پیتزا مارگاریتا پیتزایی ساده است و به راحتی می‌توانید آن را تهیه کنید. برای تهیه این پیتزا به مواد اولیه زیادی نیاز ندارید و به سادگی می‌توانید آن را در منزل تهیه کنید. این پیتزا برای اولین بار با سه رنگ پرچم کشور ایتالیا و برای ملکه ایتالیا تهیه شد.

مواد لازم:

عدد گوجه فرنگی
۲۵۰ گرم پنیر پیتزا
۱۰۰ گرم ریحان
۲ حبه سیر
۱ عدد خمیر پیتزا
روغن مایع به میزان لازم
نمک به میزان لازم
فلفل سیاه به میزان لازم
آویشن به میزان لازم

طرز تهیه

برای تهیه این پیتزا لازم است گوجه فرنگی‌ها را به شکل پوره در آورید یا آن‌ها را به صورت حلقه‌ای خرد کنید. هرچه گوجه‌هایتان را خردتر کنید و آن‌ها را تفت دهید در آخر پیتزای مارگاریتا با طعم بهتری خواهید داشت.

سیرها را به صورت ریز رنده کنید و در یک تابه که مقدار کمی روغن در آن ریخته‌اید تفت دهید تا طلایی شوند. گوجه فرنگی‌هایی که خرد یا حلقه‌ای کرده‌اید را به آن اضافه کنید و با هم تفت دهید. مقداری نمک و فلفل را به آن اضافه کنید و تفت دادن را ادامه دهید تا آب گوجه فرنگی تبخیر شود.

در نهایت مقداری ریحان به مواد درون تابه اضافه کنید و کمی از آن را برای تزیین روی پیتزا نگه دارید. بعد از اینکه مایه پیتزا را آماده کردید آن را روی خمیر پیتزا پهن کنید.

فر را روی حرارت ۲۷۵ درجه سانتی گراد قرار دهید و اجازه دهید تا تمام نقاط فر هم دما شوند. پنیر را ابتدا ۱۵ دقیقه داخل فر قرار دهید تا نیم پز شود سپس آن را خارج کنید و پنیر پیتزا را روی آن بریزید و ریحانی که برای تزیین نگه داشته بودید را هم روی پیتزایتان قرار دهید.

پیتزا را دوباره داخل فر بگذارید و اجازه دهید تا کاملا بپزد و پنیر روی آن طلایی شود. بعد از حدود ۱۵ دقیقه پیتزای شما آماده است و می‌توانید آن را سرو کنید.
طرز تهیه پیتزا مارگاریتا
طرز تهیه پیتزا مارگاریتا

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی