آشپزي و شيريني پزي دسر

طرز تهیه پای کره بادام زمینی

تقویم فارسی اندروید

آموزش طرز تهیه پای کره بادام زمینی . با این آموزش آشپزی در هفت گنج همراه باشید.
بادام زمینی علاوه‌بر طعم خوب، به دلیل داشتن مواد مغذی دارای فواید زیادی هم برای سلامتی است. بادام زمینی به کاهش خطر بیماری های قلبی، کنترل وزن و تثبیت سطح قند خون کمک می‌کند. در ادامه قصد داریم طرز تهیه پای را با این ماده‌‌غذایی خوشمزه و مقوی را به شما آموزش دهیم. پس در ادامه با طرز تهیه پای کره بادام زمینی با ما همراه باشید تا این دسر خوشمزه را برای یک مهمانی یا یک بعد از ظهر به ‌یاد ماندنی تهیه کنید.

مواد لازم:

235 گرم خامه فرادما
کره آب شده
16 عدد بیسکوئیت شکلاتی کرم‌دار
225 گرم شکر
240 گرم پنیر خامه‌ای ویلی
250 گرم کره بادام زمینی
1 قاشق چای‌خوری وانیل
طرز تهیه پای کره بادام زمینی

طرز تهیه

در کاسه‌ای خامه را بزنید تا تا فرم گرفته و تا اتمام آماده کردن باقی مواد آن را در یخچال نگهداری کنید.
ابتدا بیسکوئیت‌ها را با استفاده از دستگاه غذاساز، گوشت‌کوب یا آسیاب کاملا خرد کنید. کره آب شده را به بیسکوئیت‌های خرد شده اضافه کنید. مواد را به خوبی هم بزنید تا یکدست شوند سپس آن‌ را در ظرف‌‌های مختلف بریزید. کره بادام زمینی را به همراه پنیر خامه‌ای در ظرفی ریخته و خوب هم بزنید؛ هم زدن را تا زمیناکه مخلوط نرم شود ادامه دهید.
وانیل، شکر را به مخلوط خامه و کره بادام زمینی تهیه کرده اضافه کنید و هم بزنید؛ بعد از آنکه یکدست شدند خامه را اضافه کرده و مجددا هم بزنید.
ظرف‌هایی که قبلا در آن‌ها مخلوط بیسکوئیت را تقسیم کرده بودید را آماده کرده و در هرکدام مقداری از مواد را بریزید. درب ظرف‌ها را گذاشته یا رویشان را با کسیه بپوشانید و حدود 3 ساعت داخل یخچال قرار دهید. بعد از 3 ساعت آن‌ها را از یخچال خارج کرده و قبل از سرو کردن به دلخواه روی آن‌ها را با بادام زمینی خرد شده، پودر قهوه، شکلات رنده شده یا انواع میوه‌ها تزئین کنید.
طرز تهیه پای کره بادام زمینی

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی