آشپزي و شيريني پزي شیرینی و کیک ها

طرز تهیه پانا چیزکیک توت فرنگی

تقویم فارسی اندروید

آموزش طرز تهیه پانا چیزکیک توت فرنگی . با این آموزش آشپزی در هفت گنج همراه باشید.
پانا چیزکیک توت فرنگی ترکیبی خوش طعم از چیز کیک، پاناکوتا و توت فرنگی است. این دسر خوشمزه را می‌توانید برای مهمانی‌های خود تهیه کنید تا مهمانانتان نیز از این دسر خوش طعم لذت ببرند.

مواد لازم:

۱ بسته پاناکوتای
۲۵۰ گرم بیسکوییت (پودر شده)
۱۰۰ گرم کره (ذوب شده)
یک قاشق و نیم پودر ژلاتین
۴۰۰ گرم پنیر خامه‌ای
۵۰ گرم پودر قند
۲۰۰ گرم توت فرنگی
۲ قاشق سوپ خوری شکر
نصف فنجان آب
۲ قاشق چایی خوری نشاسته ذرت

طرز تهیه

قالب کمربندی ۲۳ سانتیمتری را با سلفون بپوشانید. در یک ظرف، بیسکوییت و کره را بریزید و با یکدیگر مخلوط کنید. سپس در کف قالب بریزید و با دست کمی فشار دهید تا یکدست شود .قالب را در یخچال قرار دهید تا مواد سفت شوند.

پودر ژلاتین را با ۴ قاشق سوپخوری آب مخلوط کنید، پس از ۱۰ دقیقه، روی حرارت بخار آب جوش قرار دهید تا ذوب شود. پاناکوتای کارا لادر قابلمه‌ای بریزید و روی حرارت ملایم قرار دهید تا گرم شود سپس ژلاتین را به آن اضافه و مخلوط کنید.
در این فاصله، پنیر خامه‌ای و پودر قند را در ظرفی بریزید و با همزن برقی هم بزنید تا فرم بگیرد سپس پاناکوتای گرم شده را به آن اضافه کنید و با همزن برقی هم بزنید تا مخلوط یکدست شود.

نیمی از توت فرنگی را به صورت نگینی خرد کنید و به مایه کیک پنیری اضافه کنید سپس مخلوط را در قالب روی بیسکوییت بریزید و قالب را به مدت ساعت در یخچال قرار دهید تا مخلوط خودش را بگیرد. بقیه توت فرنگی را به همراه آب و شکر در قابلمه‌ای بریزید و روی حرارت ملایم قرار دهید تا بپزد سپس از صافی رد کنید و با پشت قاشق فشار دهید تا سس آن خارج و تفاله آن جدا شود.

نشاسته ذرت را به سس اضافه کنید و مجددا روی حرارت قرار دهید تا غلیظ شود. از این ترکیب به عنوان سس برای سرواستفاده کنید.
طرز تهیه پانا چیزکیک توت فرنگی

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی