آشپزي و شيريني پزي ماکارونی و پاستا

طرز تهیه پاستا پنیری با کوکتل گوشت سولیکو

تقویم فارسی اندروید

آموزش طرز تهیه پاستا پنیری با کوکتل گوشت سولیکو . با این آموزش آشپزی در هفت گنج همراه باشید.
پاستا را به نحوه‌های مختلف و با انواع سس‌ها می‌توانید طبخ کنید و در نهایت یک غذای عالی و خوشمزه داشته باشید. طرز تهیه پاستا پنیری ساده است و زمان زیادی از شما نخواهد گرفت و در نهایت از طعم و مزه آن لذت خواهید برد.
مواد لازم برای تهیه پاستا پنیری با کوکتل گوشت سولیکو

مواد لازم:

۳۰۰ گرم کوکتل گوشت سولیکو
۵۰۰ گرم پاستا
۱۰۰ گرم اسفناج
۲ عدد تخم مرغ
۱ حبه سیر
پونه، نمک و فلفل و آبلیمو به میزان لازم
پنیر پیتزا ، پنیر ریکوتا و سس اسپاگتی به میزان لازم
طرز تهیه پاستا پنیری با کوکتل گوشت سولیکو

طرز تهیه

قبل از هر کاری فر را روشن کنید و دمای آن را روی ۱۷۵ درجه سانتی‌گراد قرار دهید. مقداری آب و نمک درون یک قابلمه بزرگ بریزید و آن را روی گاز بگذارید و شعله گاز را کم کنید تا آب به آرامی به جوش آید. بعد از اینکه آب جوش آمد پاستا را درون آن بریزید و به آن فرصت دهید تا نرم شود سپس آن را با آب سرد آبکشی کنید.

درون یک قابلمه دیگر کمی آب بریزید و کوکتل‌های گوشت سولیکو را درون آن بریزید و اجازه دهید تا آن‌ها آب‌پز شوند و رنگشان کمی تغییر کند سپس آن‌ها را از قابلمه خارج کنید.

کوکتل‌های پخته شده، اسفناج، پنیر ریکوتا، تخم مرغ، سیر، آبلیمو، نمک، فلفل، پونه کوهی و پنیر پیتزا را درون یک ظرف بزرگ با هم ترکیب کنید. سپس پاستا را به آن اضافه کنید و در آخر همه مواد را درون یک پیرکس که بتوانید درون فر قرار دهید بریزید، روی آن را با سس اسپاگتی و پنیر پیتزا بپوشانید و به مدت ۲۰ دقیقه در فر قرار دهید.

بعد از ۲۰ دقیقه پاستای شما حاضر است و می‌توانید آن را با تعدادی برگ ریحان تزیین کنید و سرو کنید و در کنار افراد خانواده یا دوستانتان آن را میل کنید و از طعم دلپذیر آن لذت ببرید. نوش جان
طرز تهیه پاستا پنیری با کوکتل گوشت سولیکو

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی