آشپزي و شيريني پزي دسر

طرز تهیه پارفه انار با ماست ایسلندی

تقویم فارسی اندروید

آموزش طرز تهیه پارفه انار با ماست ایسلندی . با این آموزش آشپزی در هفت گنج همراه باشید.
ماست ایسلندی، یک ماست چکیده با طعم ملایم است که نسبت به سایر ماست‌ها سه برابر پروتئین بیشتر و ترکیب بدون چربی دارد. این ماست به افرادی که می‌خواهند رژیم غذایی کم کالری داشته باشند و ورزشکاران توصیه می‌شود. ماست ایسلندی، ماست چکیده بدون چربی با بافتی منسجم و طعمی لذیذ است. پروتئین این محصول ۳ برابر ماست های معمولی است و هر ظرف آن می تواند بخش زیادی از پروتئین مورد نیاز روزانه بدن شما را تامین نماید. این ماست برای ورزشکاران و افرادی که از رژیم غذایی با چربی کم استفاده می نمایند بسیار مناسب است. در هر بسته ۴٠٠ گرمی ماست ایسلندی کاله ٣۶ گرم پروتئین و صفر گرم چربی وجود دارد که محصولی بسیار کم کالری به حساب می‌آید. این ماست از شیر بدون چربی درست می‌شود؛ به همین دلیل دارای چربی صفر اما پروتئین بالا است. ماست ایسلندی را می‌توانید به عنوان یک وعده کامل، مفید و پر پروتئین به عنوان صبحانه، همراه با انواع میوه میل کنید یا پارفه‌های متفاوتی تهیه کنید که در این مطلب ما طرز تهیه پارفه انار با ماست ایسلندی را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

این ماست در هر ۱۰۰ گرم دارای چربی و قندی برابر با صفر و میزان پروتئین ۹ گرم است، بنابراین از لحاظ تغذیه‌ای، ماست ایسلندی به عنوان یک وعده غذایی خوب و مفید می‌تواند کاربرد داشته باشد. ماست ایسلندی به خاطر خواص نام برده شده، جایگزین خوبی برای ورزشکاران و افرادی که دارای ر‌ژیم‌های خاص هستند، است. از ماست ایسلندی در تهیه انواع غذا و دسر استفاده می‌شود.

مواد لازم برای تهیه پارفه انار با ماست ایسلندی برای یک نفر

زمان آماده سازی : ۵ دقیقه
موارد مصرف: برای صبحانه و میان وعده

نصف پیمانه ماست ایسلندی
یک چهارم پیمانه گرانولا
یک چهارم پیمانه دانه انار
۱ قاشق غذاخوری تخم کدو

طرز تهیه

ماست ایسلندی را کف یک لیوان شیشه‌ای بریزید سپس تخم کدو و گرانولا را به ترتیب روی ماست بریزید و در مرحله آخر دانه‌های قرمز انار را روز آن‌ها پخش کنید.
طرز تهیه پارفه انار با ماست ایسلندی
طرز تهیه پارفه انار با ماست ایسلندی

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی