دمنوش ، چای و نوشیدنی سبك زندگي

طرز تهیه قهوه دالگونا مخصوص وگان ها

تقویم فارسی اندروید

این که آیا شما تا کنون قهوه هم زده، قهوه کرمی یا قهوه دالگونا (dalgona) دیده اید یا خیر مهم نیست زیرا ممکن است طی دو هفته گذشته با این نوشیدنی قهوه که در رسانه های اجتماعی وایرال شده است آشنا شده باشید. این نوشیدنی ممکن است به نظر برسد چیزی پر از محصولات حیوانی و مواد عجیب و غریب است اما در واقع بسیار ساده است که می تواند نسخه ای از آن مخصوص وگان ها هم تهیه شود. این نوشیدنی قهوه شیرین و گیاهی از گیاه ساخته می شود و تهیه آن در خانه بسیار آسان است.

قهوه دالگونا

این نوشیدنی که از قهوه فوری، شکر، آب و شیر تهیه شده است از هند سرچشمه گرفته و قبل از شهرت در رسانه های اجتماعی در کره جنوبی نیز محبوب بوده است. این نوشیدنی به خودی خود دارای جذابیت و زیبایی است اما بخشی از آنچه مردم به اشتراک گذاشته اند این فرایند است که در صورت تهیه آن با دست نیاز به نوشیدن قهوه تا 20 دقیقه دارید.

با آزمایش و خطا، فهمیدیم که وقتی قهوه را با دست هم می زنیم، کلید ساده کردنش بدون اینکه بازوهایمان به طور کامل از بین برود، اضافه کردن آب گرم به سایر مواد است.

قهوه هم زده به خودی خود بسیار قوی است اما هنگامی که با یک لیوان شیر گیاهی یا خامه ای مخلوط می شود، بسیار سبک تر می شود. برای شروع کار فقط به کمی مواد تشکیل دهنده ساده و بازوی قوی نیاز دارید. هرچند می توانید از همزن برقی هم استفاده کنید. این دستور العمل قهوه دالگونا را حتما امتحان کنید.

قهوه هم زده

مواد لازم:

  • دو قاشق غذاخوری قهوه فوری
  • دو قاشق غذاخوری شکر
  • دو قاشق غذاخوری آب گرم
  • شیر یا کرم خامه دار مورد علاقه شما
  • یخ

قهوه سرد

طرز تهیه:

  1. قهوه فوری، شکر و آب داغ را در یک کاسه بریزید.
  2. تا زمانی که سفت شده و شکل بگیرند، آن را هم بزنید (اگر با دست می زنید حدود پنج تا ده دقیقه).
  3. لیوان را با یخ و شیر یا خامه گیاهی مورد علاقه خود پر کنید.
  4. با قاشق قهوه شکل گرفته را در روی شیر بریزید و سپس هم بزنید.
  5. بنوشید!

منبع:

medium

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی