آشپزي و شيريني پزي سوپ

طرز تهیه سوپ شلغم با خامه و تره فرنگی

تقویم فارسی اندروید

آموزش طرز تهیه سوپ شلغم با خامه و تره فرنگی . با این آموزش آشپزی در هفت گنج همراه باشید.
سوپ شلغم با خامه از سوپ های خوشمزه و مقوی می باشد و به دلیل اینکه در پخت این سوپ از شلغم استفاده می شود، برای بدن بسیار مفید است. سوپ شلغم با خامه از آن دسته از سوپ هایی می باشد که با روش های مختلفی طبخ می شود.

مواد لازم:

شلغم 500 گرم
پیاز 1 عدد
تره فرنگی 1 پیمانه
سیر 2 حبه
آب مرغ با گوشت 4 ییمانه
خامه سه چهارم پیمانه
نمک به میزان لازم
فلفل به میزان لازم

طرز تهیه

1. برای درست کردن سوپ شلغم خوشمزه، ابتدا شلغم و پیاز را به صورت خلالی خرد می کنیم و در یک قابلمه کمی تفت می دهیم. سپس تره فرنگی را اضافه می کنیم و دوباره همه مواد را باهم تفت می دهیم. توجه کنید اگر می خواهید سوپ سفید داشته باشد، باید قسمت های سبز تره فرنگی را جدا کنید.

2. در ادامه آب مرغ را اضافه می کنیم و صبر می کنیم تا مواد سوپ با حرارت ملایم بپزند. وقتی سوپ به طور کامل پخت، آن را داخل میکسر یا مخلوط کن می ریزیم تا سوپ یکدستی داشته باشیم. سپس سوپ را به قابلمه برمی گردانیم.

3. حالا خامه و ادویه های دلخواه دیگر را در صورت تمایل اضافه می کنیم و صبر می کنیم تا سوپ با حرارت ملایم کمی بجوشد و جا بیفتد.

4. پس از اینکه سوپ به طور کامل پخت و به غلظت مناسب رسید، حرارت زیر قابلمه را خاموش می کنیم و سوپ را در ظرف سوپ خوری می کشیم و با خامه و تره فرنگی تزیین می کنیم. امیدواریم از خوردن این سوپ شلغم و خامه خوشمزه لذت ببرید.
طرز تهیه سوپ شلغم با خامه و تره فرنگی

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی