آشپزي و شيريني پزي ساندویچ ها

طرز تهیه ساندویچ زبان

تقویم فارسی اندروید

آموزش طرز تهیه ساندویچ زبان . با این آموزش آشپزی در هفت گنج همراه باشید.
ساندویچ زبان یکی از خوشمزه ترین و لذیذترین ساندویچ ها می باشد و امروزه در بسیاری از رستوران ها و فست فود فروشی ها سرو می شود. ساندویچ زبان همانند ساندویچ مغز غذایی پرچرب و پرکالری می باشد و نباید در خوردن این ساندویچ زیاده روی کنید. شما می توانید با توجه به ذائقه خود از گوشت زبان گوساله یا گوسفندی استفاده کنید.

مواد لازم برای 2نفر

زبان پخته شده 200 گرم
قارچ : 200 گرم پنیر پیتزا : 100 گرم
نان باگت لقمه ای 2 عدد
خیارشور 2 عدد
گوجه فرنگی 2 عدد
سس مایونز به میزان لازم
جعفری و پیاز به میزان لازم

طرز تهیه

1. ابتدا گوشت زبان را می پزیم برای این کار گوشت زبان را در یک زودپز به همراه یک لیوان آب ، دو سه عدد پیاز و چند حبه سیر قرار می دهیم و ادویه های لازم مانند فلفل ، زنجبیل و زردچوبه را هم اضافه می کنیم و زودپز را روی حرارت قرار می دهیم تا گوشت بپزد. بعد از اینکه گوشت زبان پخت آن را به همراه مقداری روغن مایع یا کره ، فلفل قرمز و کمی نمک در یک تابه تفت می دهیم تا کمی سرخ شود و خوشمزه شود.

2. قارچ ها را هم به صورت حلقه ای خرد می کنیم و با کمی نمک و روغن مایع روی حرارت قرار می دهیم تا بپزد و آب بیندازد. وقتی آب قارچ به طور کامل کشیده شد و پنیر پیتزا را اضافه می کنیم و صبر می کنیم تا پنیر به طور کامل ذوب شد.

3. در این مرحله از طرز تهیه ساندویچ زبان ، نون باگت لقمه ای را از وسط نصف می کنیم و کمی خمیرش را خالی می کنیم و یک رویه نان را با سس آغشته می کنیم و بعد مقداری زبان سرخ شده و قارچ و پنیر آب شده را روی سس میذاریم و سپس مخلفات دیگر نظیر خیارشور ، گوچه فرنگی ، جعفری ، پیاز و … را هم اضافه می کنیم. برای نان باگت دیگر همین رویه را انجام می دهیم.

4. توجه کنید شما باید سعی کنید همه مراحل آماده سازی مواد ساندویچ را باهم و پشت سرهم انجام بدهید تا زبان و قارچ و پنیر ساندویچ به صورت داغ سرو شود و ساندویچ زبان شما خوشمزه و لذیذتر شود. امیدواریم از خوردن این ساندویچ زبان خوشمزه لذت ببرید.
طرز تهیه ساندویچ زبان

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی