آشپزي و شيريني پزي شیرینی و کیک ها

طرز تهیه رولت اسفناج و میت لوف

تقویم فارسی اندروید

آموزش طرز تهیه رولت اسفناج و میت لوف . با این آموزش آشپزی در هفت گنج همراه باشید.
رولت اسفناج و میت لوف سولیکو سرشار از پروتئین و فیبر است. اسفناج دو برابر سبزیجات دیگر فیبر دارد و میت لوف نیز یک ترکیب غنی از گوشت گوساله، روغن سویا، ادویه جات و افزودنی‌های مجاز است. شما با تهیه‌ این غذا یک غذای مقوی و هیجان‌انگیز خواهید داشت این غذا از جمله غذاهای پر خاصیتی است که به دلیل شکل ظاهری و رنگ آن کودکان به آن علاقه‌مند می‌شوند.

مواد لازم:

۲۰۰ گرم میت لوف سولیکو
۵۰ گرم ماست سفت (یا کیسه ای)
۲۰۰ گرم پنیر سفید (یا خامه ای)
۲ قاشق غذا خوری آرد ذرت
۴ عدد سفیده تخم مرغ
۲ ساقه شوید (خرد شده)
یک چهارم جوز هندی
۲ عدد سیر (ریز خرد شده)
۳۰۰ گرم اسفناج
نمک به مقدار لازم
طرز تهیه رولت اسفناج و میت لوف

طرز تهیه

فر را روی دمای ۱۸۰ درجه بگذارید و اجازه دهید تمام سطح فر گرم و هم دما شود. اسفناج‌های شسته شده را به مدت ۵ دقیقه درون قابلمه با در بسته قرار دهید تا نرم شوند. آن‌ها را آبکش کنید تا کاملا آب اضافی آن گرفته شود و به ظرف منتقلش کنید. سیر، شوید، نمک و جوز هندی را به اسفناج‌ها اضافه کنید و آن‌ها را با هم مخلوط کنید. سفیده‌های تخم مرغ را خوب هم بزنید و به اسفناج اضافه کنید. آرد ذرت را درون آن بریزید. مخلوط به دست آمده را روی کاغذ روغنی در سینی فر پهن کنید و ۸ تا ۱۰ دقیقه در فر که از قبل گرم کرده‌اید بگذارید تا بپزد.

بعد از این که پخت آن را از فر خارج کنید و به آن زمان دهید تا کمی خنک شود. در این فاصله ماست و پنیر را مخلوط کنید و روی سطح اسفناج پخته بریزید. ورقه‌های میت لوف را روی سطح پنیری بچینید و رولت را سفت بپیچید سپس دور آن فویل بپیچید و به مدت ۲۰ دقیقه در فریزر قرار دهید. هنگام سرو با یک چاقوی تیز رولتتان را به ضخامت دو و نیم سانت برش بزنید و در ظرف سروتان بچینید.
طرز تهیه رولت اسفناج و میت لوف

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی