آشپزي و شيريني پزي دسر

طرز تهیه دسر فرانسوی با شکلات سوربن

تقویم فارسی اندروید

آموزش طرز تهیه دسر فرانسوی با شکلات سوربن . با این آموزش آشپزی در هفت گنج همراه باشید.
فرانسه جز کشورهایی است که همیشه در پخت و پز و آشپزی جلوی صف ایستاده و بیشتر از هر چیزی برای غذاها و دسرهای خوشمزه‌اش معروف است. فرانسه تنوع زیادی در دسر دارد و ما ترکیبی از دسر فرانسوی با شکلات سوربن را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

شکلات جز خوراکی‌های جادویی است که شادی‌ را چند برابر می‌کند و فواید زیادی برای بدن دارد. شکلات سوربن با در نظر گرفتن استانداردهای جهانی و همچنین انتخاب مواد اولیه مرغوب توانسته شکلاتی با کیفیت را به بازار عرضه کند. شکلات سوربن به صورت‌های مختلف تخته‌ای، شکلات صبحانه، شکلات پذیرایی، روکش بستنی و … محصولات خود را به بازار ارائه کرده است.

مواد لازم:

۳۰۰ گرم کیک خرد شده ساده
۵۰ گرم پسته خرد شده
۶۰ گرم کره آب شده
۲ قاشق سوپ خوری مارمالاد آناناس
۳ قاشق سوپ خوری خامه صبحانه
۳۰۰ گرم شکلات سوربن آب شده

زمان آماده سازی : ۲۰ دقیقه تعداد نفر: ۱۲ نفر

مواد لازم برای روکش

شکلات تختهای شیری سوربن به میزان لازم
آماده سازی و تهیه دسر فرانسوی با شکلات سوربن
کیک ساده را خرد کنید و درون یک کاسه متوسط بریزید و با همزن برقی پودر کنید و بعد به ترتیب کره، مارمالاد، پسته خرد شده، خامه و در نهایت شکلات را اضافه کنید و به مدت ۳۰ دقیقه در فریزر قرار دهید.

سپس خمیر به دست آمده را از فریزر بیرون آورید و آن را به صورت رولت گرد می‌کنیم و داخل سینی قرار داده و مجددا داخل فریزر قرار دهید پس از گذشت یک ساعت رولت را از فریزر بیرون آورید و با شکلات شیری روی آن را روکش نمایید و بعد از اینکه خودش را گرفت رولت‌ها را با چاقو به صورت حلقه‌ای برش بزنید و دسرهای برش خرده را در سینی دلخواهتان بچینید و آن را سرو کنید و از طعم خوب آن لذت ببرید.
طرز تهیه دسر فرانسوی با شکلات سوربن

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی