آشپزي و شيريني پزي دسر

طرز تهیه خوراکی های خوشمزه، برای ضیافت برانچ

تقویم فارسی اندروید

آموزش طرز تهیه خوراکی های خوشمزه، برای ضیافت برانچ . با این آموزش آشپزی در هفت گنج همراه باشید.
این روزها بازار برانچ خوردن داغ است! خیلی ها روزهای تعطیل که دیر از خواب بیدار می شوند یک وعده خوشمزه و مفصل بین زمان صبحانه و نهار میل می کنند. برای ضیافت برانچ خوراکی های متنوع و متعددی مانند وافل، انواع نان، انواع املت و … میتوانند انتخاب عالی باشند. به همین منظورچند خوراکی خوشمزه که به میز برانچ شما رنگ و لعاب می دهند را معرفی می کنیم.

وافل :

طرز تهیه خوراکی های خوشمزه، برای ضیافت برانچ
وافل باید روی هر میز برانچی حضور داشته باشد!

مواد لازم برای تهیه وافل :

۲ عدد تخم مرغ، ۲ پیمانه آرد، ۳/۴ پیمانه شیر، نصف پیمانه روغن، ۱ قاشق غذاخوری شکر سفید، ۴ قاشق چایخوری بیکینگ پودر، ۱/۴ قاشق چایخوری نمک، نصف قاشق چای خوری وانیل.

ابتدا قالب وافل را گرم کنید، تخم مرغ ها را داخل کاسه بریزید و حسابی هم بزنید تا پف کنند. سپس آرد، شیر، شکر، روغن، بیکینگ پودر، نمک و وانیل را اضافه کنید و به خوبی مخلوط کنید. روی قالب را با کمی روغن چرب کنید، خمیر وافل را روی قالب بریزید و تا زمانی که رنگ آن قهوه ای طلایی شود روی حرارت نگاه دارید. برای تزئین از میوه های خوشرنگ و خامه استفاده کنید.

اسموتی توت فرنگی و جو دو سر:

طرز تهیه خوراکی های خوشمزه، برای ضیافت برانچ
این اسموتی خوشمزه برای کسانیکه نمی خواهند تخم مرغ بخورند، مناسب است و در عین حال بسیار سیر کننده، غلیظ، خوشرنگ و دارای بافت خامه ای و بسیار هوس انگیز است.
مواد لازم : ۱ پیمانه شیر، ۱ عدد موز، ۱۴ عدد توت فرنگی، نصف پیمانه جو دو سر، نصف قاشق چایخوری وانیل

تمام مواد اولیه را داخل مخلوط کن بریزید و تا زمانیکه به یک بافت نرم و یکنواخت برسید مواد را با هم مخلوط کنید. می توانید روی اسموتی را با برگهای نعناع تزئین کنید.

نان توت فرنگی :

طرز تهیه خوراکی های خوشمزه، برای ضیافت برانچ
این نان خوشمزه یک انتخاب فوق العاده برای صبحانه و ضیافت برانچ است، چه سرد و چه گرم بسیار لذیذ است!

مواد لازم :

۲ پیمانه توت فرنگی تازه، ۱ پیمانه آرد، ۲ پیمانه شکر سفید، ۱ قاشق غذاخوری پودر دارچین، ۱ قاشق چایخوری نمک، ۱ قاشق چایخوری بیکینگ پودر، ۱/۴ پیمانه روغن ، ۴ عدد تخم مرغ هم زده، ۱/۴ پیمانه گردوی خردشده.

ابتدا فر را روشن کنید و به دمای ۱۷۵ درجه سانتی گراد برسانید. روی قالب ۱۳*۱۸ سانتی را با کره چرب کنید و کمی آرد روی آن بپاشید. توت فرنگی ها را خرد کنید و داخل کاسه مناسب بریزید سپس شکر را به آرامی به آن اضافه کنید و مخلوط کنید. آرد، شکر، دارچین، نمک و بیکینگ پودر را داخل یک کاسه دیگر با هم مخلوط کنید. روغن و تخم مرغ ها را به توت فرنگی ها اضافه کنید سپس محتویات هر دو ظرف را با هم مخلوط کنید و خوب هم بزنید. خمیر را داخل قالب بریزید و برای مدت ۴۵ تا ۵۰ دقیقه داخل فر قرار دهید. پس از اینکه مطمئن شدید نان پخته آن را از فر خارج کنید و کمی به آن زمان دهید که خنک شود.

کرپ وانیل :

طرز تهیه خوراکی های خوشمزه، برای ضیافت برانچ
کرپ از اعضای ثابت میز ضیافت برانچ است!
مواد لازم : نصف پیمانه شیر، ۳ سفیده تخم مرغ، ۲ قاشق مربا خوری وانیل، نصف پیمانه آرد

در یک کاسه بزرگ شیر، سفیده تخم مرغ و وانیل را با هم مخلوط کنید. آرد، شکر، نمک و کره آب شده را با هم مخلوط کنید. یک تابه پهن را روی حرارت ملایم داغ کنید با کمی روغن سطح آنرا چرب کنید. ۱/۴ پیمانه از مواد آماده شده را داخل تابه داغ بریزید و پهن کنید و هر دو طرف آنرا حرارت دهید تا طلایی شود. داخل کرپ را می توانید با توت فرنگی، خامه، بستنی یا پنیر پر کنید. نوش جان
طرز تهیه خوراکی های خوشمزه، برای ضیافت برانچ

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی