آشپزي و شيريني پزي نوشیدنی

طرز تهیه خودتان شیر توت فرنگی در خانه درست کنید

تقویم فارسی اندروید

آموزش طرز تهیه خودتان شیر توت فرنگی در خانه درست کنید . با این آموزش آشپزی در هفت گنج همراه باشید.
اگر شما هم همانند بسیاری از افراد ترجیح می‌دهید از دستورهایی با مواد اولیه تازه و سالم استفاده کنید، این نوشیدنی جذاب با عطر و طعم فوق العاده شما را شگفت‌زده خواهد کرد. شیر توت‌فرنگی یکی از انواع نوشیدنی‌های طعم‌دار بر پایه شیر می‌باشد.

این نوشیدنی مقوی علاوه بر خاصیت‌های فراوان، به علت استفاده از مواد اولیه تازه نسبت به نمونه‌های آماده، عطر و مزه بسیار قوی و لذت بخشی دارد. البته این فقط یک نوشیدنی نیست، بلکه به علت وجود تکه‌های میوه می‌تواند به عنوان یک میان وعده سالم و مغذی استفاده شود. شیر توت‌فرنگی هم برای کودکان و هم بزرگسالان مفید است که می‌تواند آن را به آسانی تهیه کنید.

مواد لازم

توت‌فرنگی: 10- 15 عدد
شیر: 2 تا سه لیوان
شکر: 2 قاشق غذاخوری

مراحل تهیه

1. تهیه شیر توت‌فرنگی کار بسیار آسان و بدون دردسری است. ابتدا باید 10 عدد توت‌فرنگی را خوب بشویید، آن‌ها را خرد و سپس کاملا له کنید. شکر پودر شده را به توت‌فرنگی‌ها اضافه کنید و در یک ظرف مناسب ریخته و روی حرارت متوسط قرار دهید. در هنگام گرم شدن توت‌فرنگی‌ها آن‌ها را کمی هم بزنید تا شکر در آن کاملا حل شود. پس از اینکه مایه‌ی توت‌فرنگی داغ شد و دو سه جوش زد آن را از روی شعله بردارید.

2. پس از سرد شدن مایه‌ی توت‌فرنگی، آن را درون بطری مناسب بریزید. همچنین می‌توانید چند عدد توت‌فرنگی خرد شده نیز به آن اضافه کنید. سپس شیر را بیافزایید و بطری را تکان دهید. شیر توت‌فرنگی شما آماده است.
طرز تهیه خودتان شیر توت فرنگی در خانه درست کنید

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی