آشپزي و شيريني پزي غذای دانشجویی

طرز تهیه اوتمیل

تقویم فارسی اندروید

آموزش طرز تهیه اوتمیل . با این آموزش آشپزی در هفت گنج همراه باشید.
زمان تهیه ۲۰ دقیقه
زمان پخت ۳۰ دقیقه

مواد لازم برای 2نفر

جو دوسر پرک 4 قاشق غذا خوری
شیر 1 پیمانه
دارچین 1/2 قاشق چای خوری
گردو ،مغزهاومیوه های دلخواه به مقدار لازم
عسل یا شیره انگور به مقدار لازم

طرز تهیه

1-شیر رو داخل قابلمه کوچک ریخته و جو دو سر رو بهش اضافه کنین و هم بزنین. بعد از به جوش آمدن شیر حرارت رو کم کرده و بذارین جو بیشتر باز بشه و Oatmeal غلیظ تر.

2-با توجه به غلظتی که دوست دارین میتونین از روی حرارت بردارین. ولی من کامل زمان میدم شیر به خورد جوها بره.زمانی که غلظتش براتون مناسب بود از روی حرارت بردارین.

3-در ظرف سرو ریخته و روش دارچین یا پودر کاکائو بپاشین.من از ترکیب پودر دارچین و زنجبیل استفاده کردم.در کنار اوت میل رژیمی میتونین از میوه هایی نظیر موز، سیب، توت فرنگی و یا میوه خشک استفاده کنین. Oatmeal با کشمش و گردو با شیره انگور هم برای روزهای سرد زمستونی انتخاب خوبیه.

4-و در آخر با ½ ق غذاخوری عسل یا شیره انگور اوتمیل رو میل کنین. این صبحانه رژیمی خیلی سیر کننده ست و سریع آماده میشه. موادش رو میتونین از شب قبل آماده کرده و صبح ۱۰ دقیقه ای این صبحانه مقوی رو درست کنین.

5-اوتمیل با ماست:یک روش تهیه اوت میل هم نپختنش هست، یعنی مواد رو مخلوط کرده و در یخچال قرار بدین.صبح روز بعد هم میل کنین. اوت میل با ماست رو با ماست یونانی یا ماست کم چرب درست میکنن. به این ترتیب که جو رو با نصف لیوان ماست مخلوط کرده دارچین اضافه کنین و در یخچال قرار میدین.

6-و صبح موقع سرو میبینین که جوها به خوبی نرم شده و با ماست ترکیب شدن.در کنارش میتونین میوه هم قرار داده و با کمی عسل میل کنین البته اگر اوت میل رو شیرین دوست دارین.

7-در این روش بجای ماست شیر رو هم میتونین جایگزین کنین.شیر و جو دو سر و پودر دارچین رو مخلوط کرده و در یخچال قرار بدین.و صبح روز بعد با هر چیزی که دوست داری میل کنین.
طرز تهیه اوتمیل

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی