آشپزي و شيريني پزي صبحانه

طرز تهیه املت با پنیر صبحانه آمل

تقویم فارسی اندروید

آموزش طرز تهیه املت با پنیر صبحانه آمل . با این آموزش آشپزی در هفت گنج همراه باشید.
همان طور که می‌دانید، مهم‌ترین وعده غذایی ما صبحانه است. بنابراین چه بهتر است با ایجاد تنوع در این وعده غذایی، یک صبحانه کامل از نظر ارزش غذایی و خوشمزه را میل کنیم. با طرز تهیه املت با پنیر صبحانه آمل با ما همراه باشید.

پنیر صبحانه آمل با پنیرهای سفید معمولی تفاوت دارد و طعمی‌نو و مطلوب‌تر ارائه می‌کند. مواد تشکیل‌دهنده ‌این پنیر در حین فرآوری مجدداً پاستوریزه می‌شوند و پروتئین‌های موجود در‌این پنیر به مراتب نسبت به پنیر‌های دیگر قابلیت جذب بیشتری دارند. پس از پاستوریزه شدن، کلیه مراحل تهیه محصول با دستگاه‌های اتوماتیک است. این پنیر از مجموعه پنیرهای پروسس فرآوری شده است که از ترکیب ویژه‌ای از مجموعه پنیرهای رسیده تهیه شده است.

مواد لازم برای تهیه املت با پنیر صبحانه آمل

۴ عدد گوجه فرنگی
۲۰۰ گرم پنیر صبحانه آمل
۳۰۰ گرم قارچ
۱عدد فلفل دلمه‌ای
۲ عدد پیاز متوسط
۴ عدد تخم مرغ
نمک و فلفل و روغن به میزان لازم

طرز تهیه

گوجه فرنگی، پیاز، فلفل و قارچ را ریز خرد کنید. یک تابه برداشته و پیاز و فلفل دلمه‌ای را در مقداری روغن تفت دهید. مقداری نمک و فلفل و ادویه بریزید.

گوجه خرد شده و قارچ را اضافه کرده و خوب تفت دهید تا آب گوجه و قارچ کاملا تبخیر شود. دقت کنید که اگر در این مرحله آب قارچ و گوجه کاملا گرفته نشود، املت آب انداخته و طعم خوبی نمی‌گیرد.

پنیر‌ها را به مربع‌های کوچک برش داده، و طوری به تابه اضافه کنید تا همه جای آن پخش شود. سپس خیلی آرام هم بزنید تا پنیر‌ها له نشوند.

در ادامه تخم مرغ‌ها را در یک کاسه هم بزنید و به تابه اضافه کنید. در تابه را گذاشته و هر چند دقیقه یکبار لابه‌لای املت را با قاشق باز کنید تا املت کاملا بپزد.

این املت خوشمزه را می‌توانید به عنوان یک ناهار یا شام حاضری میل کنید.
طرز تهیه املت با پنیر صبحانه آمل
طرز تهیه املت با پنیر صبحانه آمل

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی