آشپزي و شيريني پزي صبحانه

طرز تهیه سوسیس تخم مرغ

تقویم فارسی اندروید

آموزش طرز تهیه سوسیس تخم مرغ . با این آموزش آشپزی در هفت گنج همراه باشید.
سوسیس تخم مرغ یک صبحانه معروف و پر طرفدار است که به سادگی می‌توانید آن را تهیه کنید. بسیاری از بچه‌ها صبح‌های زود اشتهایی برای صبحانه خوردن ندارند. مخصوصا اگرمجبور باشند برای رسیدن به مدرسه مدت زیادی در راه باشند و به همین دلیل بسیار زود از خواب بیدار شوند و تختخوابشان را ترک کنند. حتی بعضی از کودکان در آن زمان از روز احساس گرسنگی نمی‌کنند.

اگر کودک شما به خوردن صبحانه‌های سنتی مثل نان و پنیرعلاقه ندارد یک نیمرو که روی آن تکه‌های سوسیس سرخ شده قرار گرفته را برای او تهیه کنید و خواهید دید با بوی این صبحانه هیجان‌انگیز چگونه اشتهای کودک شما تحریک خواهد شد.

تهیه این صبحانه حتما نتیجه‌بخش خواهد بود. اگر کودک هر روز صبح که بیدار می‌شود یک قالب پنیر و یک استکان چای روی میز انتظارش را بکشد و بخواهید به زور او را مجبور به خوردن صبحانه کنید حق دارد که دوست نداشته باشد آن را میل کند. پس بهتر است برای ترغیب کودکانتان میز صبحانه را متنوع‌تر کنید و آن را فقط به کره و پنیر محدود نکنید.

مواد لازم:

۴۵۰ گرم سوسیس گوشت
یک قاشق چای خوری پودر خردل
نصف قاشق چای خوری نمک
چهار عدد تخم مرغ
شش برش نان تست
۲۴۰ گرم پنیر چدار خرد شده
طرز تهیه سوسیس تخم مرغ

طرز تهیه

تابه‌ای را روی حرارت قرار دهید سوسیس‌ها را خرد کنید و درون آن بریزید و اجازه دهید تا سوسیس‌ها به رنگ قهوه‌ای در آیند.

یک کاسه متوسط را انتخاب کنید و تخم مرغ را به همراه پودر خردل و نمک درون آن بریزید و با هم ترکیب کنید. آن‌ها را خوب با هم مخلوط کنید و هم بزنید.

سپس ترکیب تخم مرغ را به تابه اضافه کنید و اجازه دهید کاملا تخم مرغ‌ها بپزند و شل نباشند. کمی قبل از پخته شدن کامل آن پنیر چدار را به آن‌ها اضافه کنید.

می‌توانید حتی سوسیس‌ها را به ترکیب تخم مرغ اضافه کنید و آن را داخل فر قرار دهید تا بپزند. در صورتی که تصمیم گرفتید سوسیس تخم مرغتان را در فر بگذارید درجه فر رای روی ۱۷۵ درجه قرار دهید و تا پختن تخم مرغ‌ها به آن فرصت دهید.

بعد از پخته شدن آن‌ را به ظرف سروتان انتقال دهید و به همراه نان تست آن را میل کنید.
طرز تهیه سوسیس تخم مرغ

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی