آشپزي و شيريني پزي ماکارونی و پاستا

طرز تهیه اسپاگتی کدو با فر

تقویم فارسی اندروید

آموزش طرز تهیه اسپاگتی کدو با فر . با این آموزش آشپزی در هفت گنج همراه باشید.
شاید کمی عجیب باشد، ولی امروز می‌خواهیم از کدوی اسپاگتی شده برای شما بگوییم. درواقع قرار است کدو را تبدیل به رشته‌های اسپاگتی کنیم. برای درست کردن اسپاگتی کدو احتیاجی به وسایل عجیب‌ و غریبی نیست. فقط فر لازم دارید و نیم ساعت از وقت‌تان!
سؤالی که شاید همین‌ الان به ذهن شما رسیده این است که آیا اسپاگتی کدو واقعاً طعم اسپاگتی می‌دهد؟
باید بگوییم بله … و همین‌طور هم خیر. زمانی که کدوهای زرد پخته می‌شوند، تبدیل به رشته‌های ترد درازی می‌شوند که می‌توانید با سس مارینارا میل کنید. اما برای قسمت نه سؤال‌مان باید بگوییم که هرچقدر هم غذا ظاهر و ویژگی‌های اسپاگتی را داشته باشد، باز هم مزه و طعم کدو را می‌دهد. ولی عطر و طعمی ملایم و مطلوبی دارد.

تبدیل کدو به اسپاگتی

برای داشتن یک کدوی ترد باید از فر استفاده کنید. سریع‌ترین راه برای رسیدن به این مرحله این است که کدوها را نصف کنیم و آن‌ها را رو به پایین در ظرف مخصوص پخت‌مان قرار دهیم. کمی آب در ظرف خود بریزید و روی آن را با فویل بپوشانید. بخاری که به وجود می‌آید باعث می‌شود کدوها خشک نشوند، در عوض کمی ترد شوند. هم‌چنین می‌توانید اول کدوها را در فر کباب کنید و وقتی ترد شدند آن‌ها را به دونیم تقسیم کنید. این کار حدوداً یک ساعت زمان می‌خواهد. سپس با چنگال کدو را ریش ریش کنید و داخل ظرف مناسب سرو کنید. سپس با مقداری سبزی یا جعفری تزیین کنید.

حالا با کدوی پخته‌ شده چه کار کنیم؟

همان‌طور که قبلاً هم گفتیم طعم و مزه اسپاگتی کدو ملایم است. شاید خیلی جالب نباشد که آن را به تنهایی سرو کنید. بهتر است اسپاگتی کدو را در کنار دیگر غذاها قرار دهید. هم‌چنین می‌توانید آن‌ها را در کنار مرغ و گوشت کبابی هم سرو کنید. حتماً این غذا را امتحان کنید و از تجربه خود برای ما هم بگویید.
طرز تهیه اسپاگتی کدو با فر

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی