آشپزي و شيريني پزي اشپزی با گوشت قرمز

طرز تهیه اسنک گوشت و اسفناج

تقویم فارسی اندروید

آموزش طرز تهیه اسنک گوشت و اسفناج . با این آموزش آشپزی در هفت گنج همراه باشید.
زندگی کم تحرک و پشت‌میز نشینی هر روزه، ممکن است تناسب اندام شما را بر هم زده و چربی‌های اضافه را در اطراف شکم‌تان انبار کرده باشد. خوردن غذاهای سرشار از پروتئینی که میزان کمی کربوهیدرات و چربی هم در آنها گنجانده شده، می‌تواند بخشی از انرژی روزانه مورد نیازتان را تامین کند و مانع از تولید سلول‌های چربی بیشتر شود. اسنک گوشت و اسفناج یکی از همان غذاهای انرژی‌بخشی است که نیاز بدنتان به گروه بزرگی از مواد مغذی را برطرف می‌کند.

نگران نباشید! برای تهیه چنین غذاهایی به وقت زیادی نیاز ندارید. کافی است هر هفته دوبار گوشت را بپزید و در یخچال نگه‌دارید تا بتوانید چهار روز از هفته‌تان را با یک غذای گوشتی سرشار از پروتئین بگذرانید. طرز تهیه اسنک گوشت و اسفناج را می‌توانید در ادامه این مطلب بخوانید.

مواد لازم:

گوشت گوساله پخته و ریش ریش شده: ۲۵۰ گرم
سس مایونز: ۱ قاشق سوپخوری
سس فلفل تند: ۱ قاشق چایخوری
اسفناج خرد شده: ۵۰۰ گرم
پیاز خلالی خرد شده: ۱ عدد
پنیر گودای ورقه‌ای: ۲۰۰ گرم
نمک و فلفل: به مقدار لازم
پودر سیر: ۱ قاشق چایخوری
نان تست: ۱۶ ورق

طرز تهیه

گوشتی که قبلا پخته و ریش‌ریش کرده‌اید را با سس مایونز، سس فلفل تند و مقداری نمک و فلفل مزه دار کنید و آماده کناربگذارید.

در تابه پیاز را با مقدار کمی روغن تفت دهید تا طلایی شود. اسفناج را اضافه کنید و به تفت دادن ادامه دهید تا آب اضافی اسفناج کاملا کشیده شود.

مخلوط را با پودر سیر، نمک و فلفل طعم دار کنید و از روی حرارت بردارید.

روی نیمی از نانهای تست یک برش پنیر گودا قرار دهید، سپس مقداری از مخلوط اسفناج، و سپس مقداری از مخلوط گوشت بریزید و با لایه دیگری از پنیر گودا و نان تست روی آنر را بپوشانید.

اسنک گوشت و اسفناج را روی صفحه گریل دستگاه ساندویچ ساز یا تابه گریل داغ شده بچینید و منتظر بمانید تا از هردو طرف طلایی شود.
طرز تهیه اسنک گوشت و اسفناج

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی