آرايش صورت و مو مد و زيبايي

زيباترين مدل مو برای خانم های باردار

در دوران حاملگی، خانم های باردار تغییراتی در صورتشان ایجاد می شود. ما در این بخش بهترین مدل مو را به شما پیشنهاد می کنیم.
تقویم فارسی اندروید

در دوران حاملگی، خانم های باردار تغییراتی در صورتشان ایجاد می شود. ما در این بخش بهترین مدل مو را به شما پیشنهاد می کنیم.

 بهترین موها برای خانم های باردار با صورت های گرد، مربع، مثلثی، مستطیل و لوزی شده

 طبیعی زیبا شوید

در دوران بارداری به واسطه اضافه وزن و فعل و انفعالاتی که در بدن مادر باردار اتفاق می افتد شمایل صورت هم تغییر می کند. بعضی صورت ها به شدت گرد می شوند. برخی دیگر مربع و بعضی هم کاملا به شکل مستطیل درمی آیند. نگران این تغییرات نباشید. شما با یک کوپ ساده می توانید این معایب را بپوشانید و چهره خود را زیبا تر کنید.

اگر صورت گرد شده :

بهتر است قد مو ها بلند باشد. حداقل تا روی شانه. مو ها در قسمت بالا و روی سر حجم بیشتری داشته باشد اما در قسمت های کناری سر حجم موی کم توصیه می شود. از چتری گذاشتن جدا خودداری کنید چون صورت را بیش از پیش گرد می کند.

اگر صورت مربع شده :
حجم موی سر در اطراف گوش ها باید زیاد باشد. از خرد کردن بیش از حد مو ها در صورت های مربع شکل پرهیز کنید. می توانید قد مو های تان را به دلخواه انتخاب کنید.

01-l3ha-800x600

اگر صورت مثلثی شده :
بهتر است در قسمت بالا و روی سر مو های تان را خیلی کوتاه نکنید و اجازه بدهید مو بلند باشد. در اطراف شقیقه ها به مو هایتان حجم بدهید.

اگر صورت مستطیل شده :
بهتر است مو های تان خیلی بلند نباشد. روی سر را حجم ندهید و بگذارید صاف و تخت باشد. فراموش نکنید کوتاهی مو در صورت های مستطیل شکل نباید کمتر از روی چانه و پشت گردن باشد.

اگر صورت لوزی شده :
در صورت های لوزی شکل موی چتری توصیه می شود. نگذارید مو هایتان از اطراف به جلو و روی گونه ها بریزد چون صورت را بیشتر لوزی می کند.

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی