آرايش صورت و مو مد و زيبايي

رنگ موهاي پيشنهادي مناسب براي بهار و تابستان

در این مقاله رنگ موهای زیبایی را برایتان معرفی کرده ایم که کارشناسان متخصص آنها را مناسب با روزهای بهاری و تابستانی معرفی کرده اند ...
تقویم فارسی اندروید

در این مقاله رنگ موهای زیبایی را برایتان معرفی کرده ایم که کارشناسان متخصص آنها را مناسب با روزهای بهاری و تابستانی معرفی کرده اند .

این روزها همگی ما حال و هوای روزهای بهاری و شاید هم تابستانی را حس می کنیم. روزهای بهار و تابستانی با رنگ موهای بسیار زیبا و جذاب که مناسب با این فصل می باشند برای ما بسیار خوش آیند خواهد بود . در این مقاله رنگ موهای زیبایی را برایتان معرفی کرده ایم که کارشناسان متخصص آنها را مناسب با روزهای بهاری و تابستانی معرفی کرده اند .

 

جوئل وارن، استاد رنگ مو و از بنیانگذاران سالنهای آرایش Warren Tricomi می گوید : یکی از بهترین رنگ موی های مناسب با این دو فصل استفاده از رنگ موهای بلوند می باشد.

lisa_shepherd_hair_style_medium_thumb2

خانم هایی که رنگ پوستشان روشن می باشد اغلب از این رنگ مو استفاده می کنند و البته باید دقت کرد که سایه های رنگ بیش از حد سفید و خاکستری نشوند .وارن می گوید مهمترین نکته این است که هر رنگ مویی باید مناسب و با دقت زده شود تا زیبا شود و علاوه بر اینکه چه رنگ مویی را انتخاب کرده ایم ،اینکه آن را چگونه می زنیم هم اهمیت زیادی دارد.

 

این رنگ موی بلوند تیره یا همان قهوه ای تیره رنگ مویی بسیار طبیعی می باشد که معمولا رنگ پایه ی آن عسلی می باشد. ماتریس متخصص معروف در زمینه مد و رنگ مو می گوید : اینکه ریشه و پایه ی مو چه رنگی در بیاید، با زیباتر شدن رنگ مو بسیار مطابقت دارد .ریشه های مو باید بدرستی روشن شود و هرچه ریشه سفید تر باشد نتیجه ی بهتری حاصل می شود .

8888555

بالایاگ متخصص رنگ موی فرانسوی در دهه ی هفتاد می باشد و او یکی از مهمترین دلایل رنگ موی زیبا روی سر را نرم بودن تارهای مو می داند .

 

وارن می گوید یکی از بهترین رنگ موهای مناسب با فصل بهار و تابستان رنگ موی قرمز تیره می باشد .

69nv3ozd3njsv2kci1mv

هنگامی که رنگ موی قرمز را انتخاب می کنید باید بدانید این رنگ مو به هر حال به رنگ مسی بسیار نزدیک می شود. به این ترتیب بهتر است از رنگ موی پایه که آبی در آن ترکیب شده باشد استفاده شود.

 

خانم هایی که رنگ مویشان تیره می باشد می توانند از رنگ موی خرمایی استفاده کنند و بهترین روش این است که رنگ موی خرمایی را لابه لای موها بزنید و تمام مو را رنگ نکنید بلکه آن را هاشوری روی موها بزنید تا روشن و تیره شود و مهمترین نکته این که ریشه مو را اصلا رنگ نکنید تا موهایتان زمخت نشان داده نشود و به صورت هاله های روشن و تیره در آید .

elle-hair-trends-11-(1)

 

وارن در این زمینه تجربیات زیادی داشته و مشتریان خاص خود را دارد و پیشنهاد می دهد که اگر این مدل رنگ موها را دوست دارید بهترین زمان فصل بهار و تابستان می باشد .

elle-hair-trends-16

 

گردآوري شده توسط گروه مد و زيبايي هفت گنج

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی